flinterdun verhaaltje? het is de #1 serie op IMDB met meer dan 600.000 stemmen omdát het zo een ijzersterk verhaal en goed uitgewerkte karakters heeft. dat jij denkt dat het alleen maar gaat over ''vader van malcolm in the middle die drugs gaat maken'' is jouw probleem.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik kan niks anders meer zien dan die vader in die serie. Sorry.
En daarnaast is het een flinterdun verhaaltje over een dealer of whatever. Totaal niet boeiend.
Breaking bad is een zeer goede serie. In 2 weken alle seizoenen gekeken.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
flinterdun verhaaltje? het is de #1 serie op IMDB met meer dan 600.000 stemmen omdát het zo een ijzersterk verhaal en goed uitgewerkte karakters heeft. dat jij denkt dat het alleen maar gaat over ''vader van malcolm in the middle die drugs gaat maken'' is jouw probleem.
ja ik ben fanboy, kom dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 12:58 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Breaking bad is een zeer goede serie. In 2 weken alle seizoenen gekeken.
ja man, zeker mee eens. vooral vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZO HEET IK GODVERDOMME NIET
Eerste 2 seizoenen zijn saai/matig, pas vanaf seizoen 3 wordt het leuk en 4/5 zijn geweldig. Maar als je alle series beoordeeld op slechts 2 afleveringen dan krijg je wel een vertekend beeld van de realiteit.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Impressme het volgende:
Zwaar de pest in dat ik die boutserie ben gaan kijken op aanraden van diverse mensen. Bij aflevering 2 lag ik al in een diepe coma, zonde van je tijd. Walther White is niet grappig, niet intrigerend, gewoon drie keer niks. Mooi dat ie na aflevering 9587463 (?) eindelijk dood is.![]()
Next
Homeland voornamelijk. Fan is een groot woord.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |