Malcolm in the middle dad going ape, nou spannend hoor.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 05:21 schreef Impressme het volgende:
[..]
Malcolm in the middle dad going ape, nou spannend hoor.
Verzuurd mens.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Impressme het volgende:
Zwaar de pest in dat ik die boutserie ben gaan kijken op aanraden van diverse mensen. Bij aflevering 2 lag ik al in een diepe coma, zonde van je tijd. Walther White is niet grappig, niet intrigerend, gewoon drie keer niks. Mooi dat ie na aflevering 9587463 (?) eindelijk dood is.![]()
Next
Ik kan niks anders meer zien dan die vader in die serie. Sorry.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat heeft Mitm er mee te maken? Alleen omdat hij daarin gespeeld had? Wat een achterlijk iets dan om het daarop te beoordelen.
Moet je ook verder kijken dan 2 afleveringenquote:Op zondag 4 januari 2015 05:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik kan niks anders meer zien dan die vader in die serie. Sorry.
En daarnaast is het een flinterdun verhaaltje over een dealer of whatever. Totaal niet boeiend.
JE MOEDERquote:
True that.quote:
Want dan gaat ie..........drugs makenquote:Op zondag 4 januari 2015 05:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Moet je ook verder kijken dan 2 afleveringen
Alsof dat het enige is.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Want dan gaat ie..........drugs maken![]()
Schei toch uit, dit is zo saai.
Leg uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is.
Maar nee, je hoeft het niet te kijken hoor. Je doet maar wat je wil
Los Pollos Hermanosquote:Op zondag 4 januari 2015 05:35 schreef Impressme het volgende:
[..]
Leg uit.
Ik heb nog weleens losse stukjes gezien van latere afleveringen en weer zag ik hem drugs in elkaar knutselen. Wat is er nog meer dan?
Zijn schoonbroer die een DEA agent is, daar moet hij constant voor op de hoede zijn, later voor een drugsbaron werken die echt bloedlink maar toch beleefd is, met cartel in aanraking, met een white power gang in aanraking, dan heb je nog Jesse Pinkman die zich ontwikkelt (en eigenlijk gewoon kapot gaat aan de vreselijke dingen ze gedaan hebben ). De familie van Walter etc. Je hebt nog lang niet genoeg gekeken.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:35 schreef Impressme het volgende:
[..]
Leg uit.
Ik heb nog weleens losse stukjes gezien van latere afleveringen en weer zag ik hem drugs in elkaar knutselen. Wat is er nog meer dan?
Jawel, ik heb dat wel meegekregen maar is dat niet ontzettend weinig om zoveel afleveringen te maken? Toen ik de familiedynamiek zag en ook de problemen binnen de drugswereld op zich doezelde ik dus weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zijn schoonbroer die een DEA agent is, daar moet hij constant voor op de hoede zijn, later voor een drugsbaron werken die echt bloedlink maar toch beleefd is, met cartel in aanraking, met een white power gang in aanraking, dan heb je nog Jesse Pinkman die zich ontwikkelt (en eigenlijk gewoon kapot gaat aan de vreselijke dingen ze gedaan hebben ). De familie van Walter etc. Je hebt nog lang niet genoeg gekeken.
Nouja, het begint saai ja, maar er komen meer karakters/spanning bij kijken hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:41 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jawel, ik heb dat wel meegekregen maar is dat niet ontzettend weinig om zoveel afleveringen te maken? Toen ik de familiedynamiek zag en ook de problemen binnen de drugswereld op zich doezelde ik dus weg.
Misschien te veel gezien, te verwend qua films........maybe.
Waarom spoileren?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Konden ze hem niet net als Dexter een houthakker maken?
Nog zo een spoiler smijtende persoon.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zijn schoonbroer die een DEA agent is, daar moet hij constant voor op de hoede zijn, later voor een drugsbaron werken die echt bloedlink maar toch beleefd is, met cartel in aanraking, met een white power gang in aanraking, dan heb je nog Jesse Pinkman die zich ontwikkelt (en eigenlijk gewoon kapot gaat aan de vreselijke dingen ze gedaan hebben ). De familie van Walter etc. Je hebt nog lang niet genoeg gekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |