Is natuurlijk door zijn eigen domme schuld ook tijdje eruit geweest. En zijn winst op Barney was in 2006.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch nooit meer iets bijzonders gepresteerd op die goede Lakeside na toch?
Wat ook alweer bijna 10 jaar terug is
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 15:16:47BBC BT or whoever have got to stop calling the Lakeside - world professional champs - it's an offence under the trade description act. reageer retweet
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 17:58:56Look I'm not knocking the BDO it's just this event is not a world champs. It used to be but it's not any longer. Move on. reageer retweet
Andere zenders betalen hun analisten iets meer dan alleen reiskostenvergoeding.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is dit de enige show waar analisten sponsoren op hun kleding hebben.
Ja dat zeg ik, bijna 10 jaar terug.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is natuurlijk door zijn eigen domme schuld ook tijdje eruit geweest. En zijn winst op Barney was in 2006.
Gaan ze serieus drie kwartier voorbeschouwen op pijltjesgooien.quote:
Wat mij betreft voorlopig niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, bijna 10 jaar terug.
Maar komt hij weer terug als potentiële WK-winnaar ja?
Die zelfde vraag heb ik ook eerder gesteld. Helaas is het antwoord ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze serieus drie kwartier voorbeschouwen op pijltjesgooien.
Tja hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 15:16:47BBC BT or whoever have got to stop calling the Lakeside - world professional champs - it's an offence under the trade description act. reageer retweet
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 17:58:56Look I'm not knocking the BDO it's just this event is not a world champs. It used to be but it's not any longer. Move on. reageer retweet
tuurlijk niet wat denk jij nou.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, bijna 10 jaar terug.
Maar komt hij weer terug als potentiële WK-winnaar ja?
Dat is meer dan ze de afgelopen jaar bij de F1 deden.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zelfde vraag heb ik ook eerder gesteld. Helaas is het antwoord ja.
minstens 3 reclameblokken...niks mis mee...quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze serieus drie kwartier voorbeschouwen op pijltjesgooien.
Er kijkt alleen geen hond meer.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
minstens 3 reclameblokken...niks mis mee...
Kassa voor RTL7
Daar kijkt dan ook niemand meer naar. Misschien kan Verstappen het F1 vuurtje weer aanwakkeren.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is meer dan ze de afgelopen jaar bij de F1 deden.
Wacht maar tot hij volgend jaar zijn eerste top-5 klassering op zak heeft. Heel Nederland weer fan van de F1.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar kijkt dan ook niemand meer naar. Misschien kan Verstappen het F1 vuurtje weer aanwakkeren.
Klopt.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
dan heb je alleen wat aan MVG volgens jou
Limburg is geen Nederlandquote:Op zondag 4 januari 2015 20:45 schreef Szura het volgende:
Venray is in ieder geval de vloer al uitverkocht
Is al stijf uitverkocht denk ik. Stijn fantaseerde al over de Ziggo Domequote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef Szura het volgende:
Gaan er hier mensen naar Venray? Heb er tot juli gewoond, misschien een weekendje bij m'n ouders logeren.
Onderwater dartsenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Benno L heeft nog wel een zaaltje over.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef Szura het volgende:
Gaan er hier mensen naar Venray? Heb er tot juli gewoond, misschien een weekendje bij m'n ouders logeren.
Nee niet helemaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is al stijf uitverkocht denk ik. Stijn fantaseerde al over de Ziggo Dome
Valt wel mee, de potjes zonder Nederlanders haalden ook prima kijkcijfers.quote:
Jammer dat de Groennoordhallen gesloopt zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is al stijf uitverkocht denk ik. Stijn fantaseerde al over de Ziggo Dome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |