Wacht maar tot hij volgend jaar zijn eerste top-5 klassering op zak heeft. Heel Nederland weer fan van de F1.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar kijkt dan ook niemand meer naar. Misschien kan Verstappen het F1 vuurtje weer aanwakkeren.
Klopt.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
dan heb je alleen wat aan MVG volgens jou
Limburg is geen Nederlandquote:Op zondag 4 januari 2015 20:45 schreef Szura het volgende:
Venray is in ieder geval de vloer al uitverkocht
Is al stijf uitverkocht denk ik. Stijn fantaseerde al over de Ziggo Domequote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef Szura het volgende:
Gaan er hier mensen naar Venray? Heb er tot juli gewoond, misschien een weekendje bij m'n ouders logeren.
Onderwater dartsenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Benno L heeft nog wel een zaaltje over.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef Szura het volgende:
Gaan er hier mensen naar Venray? Heb er tot juli gewoond, misschien een weekendje bij m'n ouders logeren.
Nee niet helemaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is al stijf uitverkocht denk ik. Stijn fantaseerde al over de Ziggo Dome
Valt wel mee, de potjes zonder Nederlanders haalden ook prima kijkcijfers.quote:
Jammer dat de Groennoordhallen gesloopt zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is al stijf uitverkocht denk ik. Stijn fantaseerde al over de Ziggo Dome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |