Ik heb nee gedaan, het eerste wat wordt gegooid is 15 let op mijn woorden.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You like to live dangerously.
Ik raak niet opgewonden van de middagpartijen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer genieten van de BDO.
Zonde dat O'Shea er al vroeg uit ligt.
Fitton is wel de moeite waard.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raak niet opgewonden van de middagpartijen.
Valt toch wel mee? Er worden grappen gemaakt over het postuur van de darters, maar er is ook respect voor het gooien onder grote druk. Zeikers heb je altijd. Ook genoeg mensen die geen respect hebben voor die verwende voetballers.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:28 schreef Szura het volgende:
Arjan is mad
@ArjanvdGiessen: Waarom kan de Nederlander geen respect tonen voor de knappe prestaties van onze darters dit WK? Ook zonder finale! #azijnpissers #rtl7darts
Volgens FOK! is darten wel een sport maar voetbal niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat er geen enkele Nederlander in de finale staat.
Hopelijk wint Anderson.
[..]
Valt toch wel mee? Er worden grappen gemaakt over het postuur van de darters, maar er is ook respect voor het gooien onder grote druk. Zeikers heb je altijd. Ook genoeg mensen die geen respect hebben voor die verwende voetballers.
Ik zou graag willen zien dat je het volgende betoog wat bedoeld is als begeleiding bij dit:quote:Op zondag 4 januari 2015 05:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas.
Maar bij onze volgende date speel ik graag een potje.
Ik hoop dat je er geen problemen mee hebt dat ik een slang op ln gezicht schmink voor het darten.
quote:This video is truly the epitome of RayBar180's class and splendor while simultaneously enriching the world of music with an evergreen that will remain popular throughout the ages. It's safe to say one should encourage the collision of two worlds such as music and sports although the Gebroeders de Gier have set the bar extremly high for other musicians. This might be a tough act to follow, but if anyone would be able to show the acumen needed to reach the same almost godlike quintessential level of brilliance, it would be among the group of darts fans like the Gebroeders de Gier. Their level of enlightenment makes both Montesquieu and John Locke look like a simple table of contents in the ever expanding encyclopedia of philosophy. Darts fans would never involve themselves with (rightful) self complacency because they know Darts is a sport, a statement undeservedly resented by some. For centuries they have turned the other cheek when out of pure ignorance darts has been mocked by so-called dartheïsts, which has been an inspiration for the likes of Martin Luther King and Mahatma Gandhi in choosing the path of non-violence. Moreover, I think the time has come to remove the ties that bind the darts community with those who are blissed with ignorance, by issuing the testimony that darts is not just a sport, it's more than a sport. It's a hightened state of mind that does and will transcend our earthly senses and therefore one could only wonder about what lies beyond our imagination. If Raymond van Barneveld is a mere prophet of this reality, only God knows what's more in store for us.
Als een dartstweet maar geen hint istwitter:AdVoiceOver twitterde op zondag 04-01-2015 om 12:49:27De kijkcijfers gisteren #rtl7darts1. JOURNAAL 20 UURNPO1 1.974.0002. DARTS WK 2015RTL71.650.0003. IK VERTREK reageer retweet
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef Sked het volgende:
Als een dartstweet maar geen hint istwitter:AdVoiceOver twitterde op zondag 04-01-2015 om 12:49:27De kijkcijfers gisteren #rtl7darts1. JOURNAAL 20 UURNPO1 1.974.0002. DARTS WK 2015RTL71.650.0003. IK VERTREK reageer retweet
Ja, daar vertrouw ik helemaal niks van. Straks heeft #viesdik maagpijn van al die pizza's ofzo.quote:
Viesdik zit vanavond gewoon in zijn onderbroek commentaar te geven omdat hij niet zonder commentaar geven op Taylor kan.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar vertrouw ik helemaal niks van. Straks heeft #viesdik maagpijn van al die pizza's ofzo.
Finale ga ik sowieso via Sky Stream kijken, met of zonder Ad. Mardle zal wel enthousiast zijn.quote:
Wayne is het hele toernooi al lyrisch.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Finale ga ik sowieso via Sky Stream kijken, met of zonder Ad. Mardle zal wel enthousiast zijn.
Hoeft niet hoor. Ik zou denk ik liever het wk ook niet afkijken, omdat MVG & Raybar eruit liggen.quote:Op zondag 4 januari 2015 08:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima wedstrijdjes gezien. Eerste ronde was wat matigjes, maar daarna een hoop spannende partijen en over het algemeen genomen een behoorlijk niveau. Dat de Nederlanders er nu uitliggen heeft iig als voordeel dat er in dit topic nu een stuk minder users zullen posten die niet weten of er lucht of zand in een dartpijl zit.
Het rampscenario dat we naar Edith Schippers moeten luisteren en/of kijken, is nu ook vermeden.
5de set was cruciaal met 5 breaks in die set (quote:Op zondag 4 januari 2015 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gisteren vanwege omstandigheden niet meer gekeken na de 2-2 tegen Taylor die Barney nog maakte. Wat is er in hemelsnaam gebeurd daarna? Jammer dat die poep Taylor weer in de finale staat, al was dat al voor 80% zeker tegen Barneveld.
Alle vier hebben ze gisteren gewoon gegooid op het niveau wat ze al maanden hebben. Daar zit dan af en toe wel een uitschieter tussen zoals Van Gerwen tegen Thornton had, maar wat ze gisteren lieten zien was gewoon hun niveau van dit moment.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het erge eraan vind ik dat zowel MVG als de Barn hun niveau van de wedstrijden daarvoor niet bereikten en/of volhielden. Anders hadden MVG en Barney een goede kans gemaakt.
Nu hebben ze verloren door relatief minder spel en er zat naar mijn mening meer in.
Dan vind ik het lastig om te kijken naar twee darters die beiden verantwoordelijk zijn voor het eruit knikkeren van een Nederlander in een halve finale.
Het heeft voor mij toch wel dit toernooi verpest. En het heeft er weinig mee te maken dat er geen Nederlander in de finale zit, maar de manier waarop vond ik niks..
Taylor happenedquote:Op zondag 4 januari 2015 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gisteren vanwege omstandigheden niet meer gekeken na de 2-2 tegen Taylor die Barney nog maakte. Wat is er in hemelsnaam gebeurd daarna? Jammer dat die poep Taylor weer in de finale staat, al was dat al voor 80% zeker tegen Barneveld.
Dit dus. Snapte bij voorbaat al niet waarom Van Gerwen dik favoriet was tegen Anderson.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alle vier hebben ze gisteren gewoon gegooid op het niveau wat ze al maanden hebben. Daar zit dan af en toe wel een uitschieter tussen zoals Van Gerwen tegen Thornton had, maar wat ze gisteren lieten zien was gewoon hun niveau van dit moment.
Had het met van Gerwen meer dat hij zijn dag niet had, de schakelaar ging niet om, de versnelling werd niet gevonden. En hij haalde dus ook niet zijn niveau dat hij liet zien tegen Thornton. En ja ik ben mij ervan bewust dat dit een uitschieter was.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alle vier hebben ze gisteren gewoon gegooid op het niveau wat ze al maanden hebben. Daar zit dan af en toe wel een uitschieter tussen zoals Van Gerwen tegen Thornton had, maar wat ze gisteren lieten zien was gewoon hun niveau van dit moment.
Jij draait de boel om. De wedstrijd tegen Thornton was juist de uitzondering. Gisteren haalde hij zijn normale niveau wat hij het hele jaar zo'n beetje haalde.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Had het met van Gerwen meer dat hij zijn dag niet had, de schakelaar ging niet om, de versnelling werd niet gevonden. En hij haalde dus ook niet zijn niveau dat hij liet zien tegen Thornton. En ja ik ben mij ervan bewust dat dit een uitschieter was.
Die 3 pijlen voor de set is eigenlijk niet iets wat ik van Gerwen in andere wedstrijden op een dergelijk moment heb zien doen.
In bepalende legs was het ook niet veel wat hij liet zien, normaal gaat hij dan juist knallen.
--------------------
Barney gooide anders dan in de partijen daarvoor. De Barney die we eerder zagen zou de 1ste en de 5de set gepakt hebben en dan zou het 4-1 geweest zijn.
Hij zou misschien nog verloren hebben hoor, maar hij had die 1ste en de 5de set moeten pakken.
8 Euro op een Nine dart finish? Die 8 euro had je net zo goed door de plee kunnen spoelen, had je er nog meer aan gehad.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef Travel. het volgende:
Daar gaan we weer hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog meer:
Gerrie wint
En eerst pijl mag geen trippel zijn.
Hearn lijkt mij een betrouwbare bron. Of het al rond is is een tweede natuurlijk.quote:
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 13:02:30@AdamBryant6 @JoeThompson180 @Kaatje180 @OfficialPDC Maybe in 2016 reageer retweet
Erg tof, hopelijk in een zaal als Ahoy oidquote:
Barry regelt zo makkelijkquote:Op zondag 4 januari 2015 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Dag daarvoor was het nog misschien;twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 13:02:30@AdamBryant6 @JoeThompson180 @Kaatje180 @OfficialPDC Maybe in 2016 reageer retweet
Als Barry dat zegt kun je er wel vanuit gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hearn lijkt mij een betrouwbare bron. Of het al rond is is een tweede natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |