Jenna Jameson, Bobby Eden en Sasha Grey.. die kregen ook een puddingbuks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef muzas het volgende:
Laatst bij het kleiduivenschieten hadden ze een puddingbuks.
Jij bent gewoon een achterlijke klapjosti.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Klopt ik ben fan van taylor, heel goed opgemerkt
Dat zou kunnen. Ik gun het Gerrie in ieder geval oprecht omdat ik hem tijden heb zien worstelen met zijn vorm, vorig jaar hij ongelofelijk veel pech had tegen MVG in de derde ronde. Een beloning voor hard werken bij deze jongen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, maar die figuren hier zijn helemaal geen fan van Gary Anderson. Dat maakt het gewoon zielig. Die rare users zouden iedere willekeurige tegenstander liever zien winnen dan MvG.
Een flinke pudding.quote:
Ik gun het hem ook wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik gun het Gerrie in ieder geval oprecht omdat ik hem tijden heb zien worstelen met zijn vorm, vorig jaar hij ongelofelijk veel pech had tegen MVG in de derde ronde. Een beloning voor hard werken bij deze jongen.
spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, maar die figuren hier zijn helemaal geen fan van Gary Anderson. Dat maakt het gewoon zielig. Die rare users zouden iedere willekeurige tegenstander liever zien winnen dan MvG.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik gun het Gerrie in ieder geval oprecht omdat ik hem tijden heb zien worstelen met zijn vorm, vorig jaar hij ongelofelijk veel pech had tegen MVG in de derde ronde. Een beloning voor hard werken bij deze jongen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |