Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Taylor beetje fluitend, krijg ebola teringdikke.
Nou, dat zou ik wel ontzettend leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is nog wat onduidelijk over de plaats waar hij komt te staan. Johannes wil graag in SPT modden.
Ik vind jou ook heel mooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat je een mooie UI hebt?
Houdt dit soort praat lekker in KLB.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Taylor beetje fluitend, krijg ebola teringdikke.
Oke papaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houdt dit soort praat lekker in KLB.
ik ga heel veel jeweet wel wie postenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Al die positieve en blije reacties, dat geeft veel voldoening
Dat opvallende plaatje kreeg ik ook toen ik toen straks op Roland Scholten googlede. Wie is dat eigenlijk?quote:
De dikste wint aldus Caland.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Van Barneveld is mentaal niet sterk genoeg om deze partij te winnen.
Houdtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houdt dit soort praat lekker in KLB.
johannes vermeer is god gewordenquote:
Als het in SPT gebeurt grijp ik sowieso niet in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga heel veel jeweet wel wie posten
Roland Scholten hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat opvallende plaatje kreeg ik ook toen ik toen straks op Roland Scholten googlede. Wie is dat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |