SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
IF Martins Indi
e: toch nog een tegengoal
[ Bericht 36% gewijzigd door Tim86 op 03-01-2015 22:49:18 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nog niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Have you tried turning it off and on again DS2?![]()
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dat dan in plaats van de hele dag mekkeren over de snelheid![]()
ik ben geen IT expert, maar dat is altijd het eerste wat je probeert als iets niet werkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.![]()
Hoe lang issie al aan dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.![]()
Dan zou ik hem eerst eens opnieuw opstarten knullemansquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
![]()
DitDe penaltynemer struikelt uiteraard over de geblesseerde speler.
Ook laatst zoiets mafs gehad met een vriend, mijn penaltynemer ging er vandoorKwam nog een keer door het beeld lopen en na een paar minuten stond hij weer op zijn plek en kon ik hem eindelijk nemen. We hebben ons scheel gelachen, maar wtf, ongelofelijk wat voor bugs er langs komen.
![]()
Omdat hij zelf zijn stroomrekening niet hoeft te betalen denk ik. Van die nutteloze uurtjes kan je best veel Doritos kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom doe je m niet uit als je gaat slapen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik al gedaan.. en nu lijkt het iets beter te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem eerst eens opnieuw opstarten knullemans![]()
En je zorgt zelf voor regelmatig onderhoud neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.. en nu lijkt het iets beter te gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou.. niet echt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je zorgt zelf voor regelmatig onderhoud neem ik aan?![]()
Ik dacht dat we het over de laptop haddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Zetten jullie zo vaak de router uit dan?De router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
![]()
oh ik schrok alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de laptop haddenDe router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
maar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
Nou ja ik weet dus niet of Tim en DS2 het ook over de laptop hadden of wel over de routerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik schrok almaar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
![]()
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik schrok almaar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
wtfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.waarom?
![]()
![]()
Ik had het ook over een pc/laptop ja..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de laptop haddenDe router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom doe ik nog moeite met het nemen van die pingels joh..9 vd 10 keer krijg je toch een disconnect aan het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Supernatural blijft geniaal. Zitten mindere eps tussen maar nu spelen ze ineens zichzelf (de acteurs)![]()
![]()
Die is tof jaquote:Op zondag 4 januari 2015 00:00 schreef Zhano het volgende:
Supernatural blijft geniaal. Zitten mindere eps tussen maar nu spelen ze ineens zichzelf (de acteurs)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
DitDe penaltynemer struikelt uiteraard over de geblesseerde speler.
Ook laatst zoiets mafs gehad met een vriend, mijn penaltynemer ging er vandoorKwam nog een keer door het beeld lopen en na een paar minuten stond hij weer op zijn plek en kon ik hem eindelijk nemen. We hebben ons scheel gelachen, maar wtf, ongelofelijk wat voor bugs er langs komen.
Dat soort dingen geniet ik juist van, volgens mij zetten ze die bugs er standaard in zodat er wat te lachen valt.
![]()
![]()
Ik heb in al die jaren serieus nog nooit zoiets gehadhet vreemdste dat ik heb meegemaakt is dat ik ipv mijn normale shirts een keer paars-groen gekleurde schaakbord-achtige shirtjes kreeg een paar jaar geleden.
edit.
![]()
Gast, hoe lang post je hier nou alquote:![]()
Net als ieder jaar worden de spelers bij het FIFPro Gala bekend gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan begrijp ik dat je firefox vastloopt bij meer dan 3 tabbladenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kan ik iemand nog blij maken met een kortingscode voor jack and jones trouwens? 10 euro korting bij minimale besteding van 50 euro.![]()
want stroom kost geen geld.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan begrijp ik dat je firefox vastloopt bij meer dan 3 tabbladen![]()
Gisteren even 4222 uitgeprobeerd. Bevalt op zich wel goed. New Year's Sweat cup weer gewonnen en eigenlijk iedere wedstrijd wel controle. De inbreng van mijn wingers valt me alleen echt tegen. Had daar Iniesta en IF Sanchez staan en die hebben samen voor iets van 2 goals en 3 assists gezorgd in 10 potjes ofzo..Andere jaren stonden die CAM's best wel diep maar nu staan ze echt rond de middenlijn geparkeerd en met player instructions kon ik daar weinig aan veranderen. Nu was het gewoon iedere wedstrijd dat eigenlijk alle goals en driekwart van de assists van mijn spitsen (Suarez en Aguero) kwamen.
Hoe staan ze in 4231 dit jaar? (met CAM)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap echt niet waar die prijzen van wefut/futdb op slaan trouwens. Zitten er bij een IF Benzema gewoon zo 2 ton naast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi ZhanoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat dit een mooi moment is om de club eens op te ruimen. Rond de 600 spelers gok ik zo.
PSN: DePresident_![]()
Wat dichter naar binnen toe en wat verder naar achter zodat je beter met allround middenvelders kunt spelen dan met typische lichtgewicht wingers. Of je moet echt goed zijn in die skills en dribbelen.quote:
Voor mijn Serie A team functioneerde het prima, voor teams met spelers als Griezmann en Cabella op de zijkanten een stuk minder.![]()
Hmm, dat is ook niet echt wat ik zoek omdat het bij mij dus om Griez en Cabella zou gaanquote:Op zondag 4 januari 2015 14:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat dichter naar binnen toe en wat verder naar achter zodat je beter met allround middenvelders kunt spelen dan met typische lichtgewicht wingers. Of je moet echt goed zijn in die skills en dribbelen.
Voor mijn Serie A team functioneerde het prima, voor teams met spelers als Griezmann en Cabella op de zijkanten een stuk minder.
Als het goed is start de boel volgende week in elkaar en dan koop ik het. Worst case is doorverkopen met profit dan. Thanks in ieder gevalZelf weinig gezien de laatste tijd, maar The Drop, The Judge en Fury zijn inmiddels uit en die wil ik allemaal nog wel zien.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
banquote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef DePresident. het volgende:
Wat is dit dan? Kan niemand uit m'n club naar de transfermarkt sturen.![]()
[ afbeelding ]![]()
Dan moet je even inloggen op de console.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef DePresident. het volgende:
Wat is dit dan? Kan niemand uit m'n club naar de transfermarkt sturen.![]()
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eens kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je even inloggen op de console.
Die viel me echt zo vies tegenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Let's Be Cops was vermakelijk voor een comedy.![]()
![]()
Oh, ik vind comedy's vaak echt te slecht om af te kijken, maar deze primaquote:
Maar misschien ligt het aan mijn humor.![]()
Ik heb wel slechtere films gezien denk ik hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh, ik vind comedy's vaak echt te slecht om af te kijken, maar deze prima
Maar misschien ligt het aan mijn humor.![]()
![]()
Ik vind comedy films altijd zo erg afhangen van de setting waarin je ze kijkt. Elke keer als ik alleen een comedy kijk valt hij tegen en met vrienden en een drankje erbij juist het tegenovergestelde. Conclusie: Gewoon geen comedy films in je eentje kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toevallig heb ik deze met vrienden gezien en we vonden het allemaal niet veelquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind comedy films altijd zo erg afhangen van de setting waarin je ze kijkt. Elke keer als ik alleen een comedy kijk valt hij tegen en met vrienden en een drankje erbij juist het tegenovergestelde. Conclusie: Gewoon geen comedy films in je eentje kijken![]()
![]()
Kan niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toevallig heb ik deze met vrienden gezien en we vonden het allemaal niet veel![]()
Hier was ik naar opzoekquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgende keer nodig ik jou ook uit, ok?![]()
![]()
![]()
Je picca doet het nietquote:Op zondag 4 januari 2015 15:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu deze aan het kijkenOp zich wel grappig, maar niet super en redelijk voorspelbaar. Voornamelijk gedownload (legaal uiteraard!) vanwege Raj
Anders had ik m wss overgeslagen.
Kruisje.
![]()
Zo, dat lijkt me echt een kutfilmquote:Op zondag 4 januari 2015 15:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu deze aan het kijkenOp zich wel grappig, maar niet super en redelijk voorspelbaar. Voornamelijk gedownload (legaal uiteraard!) vanwege Raj
Anders had ik m wss overgeslagen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel aandelen gfycat heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik scoor net echt een wereldgoalhttp://gfycat.com/FrequentSizzlingAuk
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik scoor net echt een wereldgoalhttp://gfycat.com/FrequentSizzlingAuk
Is toch fijner dan een youtube linkje of niet dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeveel aandelen gfycat heb jij eigenlijk?![]()
![]()
Weer moeten werkenquote:
Hoe houden professionele loonslaven het toch vol. Ik ben het nu al zat en werk net een jaar fulltime![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is toch fijner dan een youtube linkje of niet dan?![]()
Valencia - Real nu..kan een mooie pot worden. Enzo Perez meteen basis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed dat je het zegt, wilde gaan kijken maar was het al weer vergetenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Valencia - Real nu..kan een mooie pot worden. Enzo Perez meteen basis![]()
![]()
Van Gaal speelt gewoon in een klassieke 5atb tegen Yeovil..kom op zeg
Shaw en Rafael op de back posities.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, gaat nergens over eigenlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 17:00 schreef StijnDa het volgende:
Isco - Kroos - James Rodriguez middenveld bij RealLekker aanvallend. Op Fifa zou dat drama zijn.
Normaal Modric ipv Isco, maar dat is nog steeds mega aanvallend. Wel lekker..beter dan Mourinho met 2 pure CDM's.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in fifa maakt het juist niet uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:00 schreef StijnDa het volgende:
Isco - Kroos - James Rodriguez middenveld bij RealLekker aanvallend. Op Fifa zou dat drama zijn.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Netflix
http://www.independent.co(...)version-9956469.html
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ken echt niemand die Netflix heeft en dan alleen de NL catalogus gebruikt. Gaat ze zoveel klanten kosten dit..dan gaat iedereen wel weer downloadenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is niet bepaald hun keuze als ik dat artikel zo leesquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die Netflix heeft en dan alleen de NL catalogus gebruikt. Gaat ze zoveel klanten kosten dit..dan gaat iedereen wel weer downloaden![]()
Tja, dat mensen min of meer hun dienst hacken is niet hun probleem. Ik zou wat meer dwars gaan liggen, tenzij ze terug in de tijd willen met alleen een groot marktaandeel in Noord Amerika.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is niet bepaald hun keuze als ik dat artikel zo leesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arsenal is ook live op BBC trouwens, voor de liefhebbers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
laatste 2 seizoenen scoren niet meer zo hoog als ik op metacritic kijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En Homeland seizoen 4 vanavond op tv![]()
En wat wil dat zeggen? Minder populair ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
laatste 2 seizoenen scoren niet meer zo hoog als ik op metacritic kijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee dat het saai en langdradig is. Ze hadden bij seizoen 2 al moeten stoppen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat wil dat zeggen? Minder populair ofzo?![]()
Niet waar. Fantastische serie juist.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat het saai en langdradig is. Ze hadden bij seizoen 2 al moeten stoppen.PSN: DePresident_![]()
caray is irriquote:Op zondag 4 januari 2015 19:49 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niet waar. Fantastische serie juist.![]()
laatste seizoen was wel aardig, laatste aflevering verpeste het alleen nogalquote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat het saai en langdradig is. Ze hadden bij seizoen 2 al moeten stoppen.maar geen top serie nee, je kan wel zien dat de makers van 24 erachter zitten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IF Felipe Melo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pas laat terug van vakantie, net als Neymar en Dani Alves. Maar toch wel vaag dit. 2 weken vakantie gehad net en ze hoeven ook geen rust te krijgen voor de beker donderdag lijkt me. En Sociedad is de angstgegner van Barcaquote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef StijnDa het volgende:
Moyes 1 - Barcelona 0.
Messi speelt niet, weet iemand waarom?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh, dit keer nietquote:
Best een aardige basis nog als het zoiets gaat worden met TOTW. Al zit Griezmann er volgens mij echt never nooit in met 2 goals als spits..dat is niet TIF-waardig ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kane zal nog wel een IF krijgen, ondanks dat het op donderdag wasquote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neuh, dit keer niet
Best een aardige basis nog als het zoiets gaat worden met TOTW. Al zit Griezmann er volgens mij echt never nooit in met 2 goals als spits..dat is niet TIF-waardig ofzo.
[ afbeelding ]![]()
Ah okéquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas laat terug van vakantie, net als Neymar en Dani Alves. Maar toch wel vaag dit. 2 weken vakantie gehad net en ze hoeven ook geen rust te krijgen voor de beker donderdag lijkt me. En Sociedad is de angstgegner van BarcaNou ja is het proberen waard misschien, met Suarez Pedro Haddadi moet je ook best ver kunnen komen, maar pakt niet goed uit
Messi loopt warm.
![]()
Mocht Kane een IF krijgen, dan ben ik wel benieuwd wat voor stats hij gaat krijgen. Zijn normale kaart heeft maar 68, normaal gesproken krijg je dan een IF van max. 72 overall.
Al zal hij natuurlijk ook een UP krijgen als hij zo doorgaat (al 75 in H2H)
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 04-01-2015 22:14:07 ]![]()
Klopt ja, die zat bij de subs. Enige noemenswaardige speler daar. En die IF zal dan wel snel een UP krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kane zal nog wel een IF krijgen, ondanks dat het op donderdag wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken wel iemand. 3 iemanden zelfsquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die Netflix heeft en dan alleen de NL catalogus gebruikt. Gaat ze zoveel klanten kosten dit..dan gaat iedereen wel weer downloadenMaar gaat ze idd veel klanten kosten. Usa en Uk hebben echt letterlijk 3x zoveel series en films als wij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Beetje voorbarige conclusie dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand. 3 iemanden zelfsMaar gaat ze idd veel klanten kosten. Usa en Uk hebben echt letterlijk 3x zoveel series en films als wij.
Eerst maar eens kijken hoe streng ze daadwerkelijk gaan zijn etc.![]()
Oke laten we het zo zeggen, als het echt zo streng is dat je niet meer via vpn op de usa of uk kan dan denk ik dat het ze wel een redelijk aantal klanten zou kosten.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie dit.
Eerst maar eens kijken hoe streng ze daadwerkelijk gaan zijn etc.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wauw, nooit gezien ditFinale WK Darts, 4-4, 2 maal triple 20 gegooid, 3e pijl op exact dezelfde plek en gooit alle pijlen uit het bord. Zuur voor Anderson
![]()
![]()
En dan taylor er nog ff 180 achter na. En in een lag die anderson begon. Vrij kutquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Wauw, nooit gezien ditFinale WK Darts, 4-4, 2 maal triple 20 gegooid, 3e pijl op exact dezelfde plek en gooit alle pijlen uit het bord. Zuur voor Anderson
Valt wel mee toch? Bij mij is het in fasesquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
8 uur per dag op FOK! zitten, het is maar wat je werken noemt![]()
Als je een laptop koopt, bij Media Markt ofzo, is Windows dan voorgeinstalleerd of is de harde schijf nog clean en krijg je een CD'tje?
Ivm een nieuwe SSD schijf, of er data over gezet moet worden of de oude schijf er gewoon uit kan.![]()
spoiler ep1hmm zodra ik niet meer op de us versie kan zeg ik het iig gelijk opquote:Op zondag 4 januari 2015 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie dit.
Eerst maar eens kijken hoe streng ze daadwerkelijk gaan zijn etc.
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
spoiler ep1
[..]
hmm zodra ik niet meer op de us versie kan zeg ik het iig gelijk op![]()
![]()
Al geïnstalleerd. Vaak ook met een hoop software die je eigenlijk niet wiltquote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef StijnDa het volgende:
Als je een laptop koopt, bij Media Markt ofzo, is Windows dan voorgeinstalleerd of is de harde schijf nog clean en krijg je een CD'tje?
Ivm een nieuwe SSD schijf, of er data over gezet moet worden of de oude schijf er gewoon uit kan.
Zou niet eens weten hoe ik me 8 uur achter elkaar zou moeten vermaken op fok.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Bij mij is het in fasesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah ja, drivers enzo, maar dat is wel handig toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al geïnstalleerd. Vaak ook met een hoop software die je eigenlijk niet wilt![]()
![]()
Drivers zijn idd handig. Maar je hebt vaak als je een bepaald merk koopt, dat er dan software al van dat merk opstaat. Was vroeger vooral heel erg bij die Packard Bell pc dingen. Maar is nu geloof ik nog steeds wel zo. Zijn gewoon deals die bedrijven maken met pc fabrikanten.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah ja, drivers enzo, maar dat is wel handig toch?
Maar de ict mensen hier kunnen je vast vertellen of dat nog steeds zo is. Ik dacht van wel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah, heb nu een Asus en daar zit volgens mij wel wat van die software op inderdaad. Maar ja, het zit ook niet echt in de weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Drivers zijn idd handig. Maar je hebt vaak als je een bepaald merk koopt, dat er dan software al van dat merk opstaat. Was vroeger vooral heel erg bij die Packard Bell pc dingen. Maar is nu geloof ik nog steeds wel zo. Zijn gewoon deals die bedrijven maken met pc fabrikanten.
Maar de ict mensen hier kunnen je vast vertellen of dat nog steeds zo is. Ik dacht van wel.![]()
Daarom en zeker met al onze gevallen kameradenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe ik me 8 uur achter elkaar zou moeten vermaken op fok.![]()
Lekker eerste potje van de dag
Wat een lucky kanjermof was dit zeg. 4x de paal/lat geraakt ook nog.
Ook geheel op zijn Duits 2 late goals van hem omdat in beide gevallen mijn verdedigers tegen elkaar aanlopen en omvallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:18 schreef Tim86 het volgende:
Lekker eerste potje van de dag
Wat een lucky kanjermof was dit zeg. 4x de paal/lat geraakt ook nog.
[ afbeelding ]
Ook geheel op zijn Duits 2 late goals van hem omdat in beide gevallen mijn verdedigers tegen elkaar aanlopen en omvallen![]()
![]()
Bloatwarequote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Drivers zijn idd handig. Maar je hebt vaak als je een bepaald merk koopt, dat er dan software al van dat merk opstaat. Was vroeger vooral heel erg bij die Packard Bell pc dingen. Maar is nu geloof ik nog steeds wel zo. Zijn gewoon deals die bedrijven maken met pc fabrikanten.
Maar de ict mensen hier kunnen je vast vertellen of dat nog steeds zo is. Ik dacht van wel.![]()
![]()
Ik mis hem nog iedere dag
Daily gifts zijn ook afgelopen btw.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zeurt als een ongestelde vrouw. Als ik straks klaar ben heb ik er alweer 4 diensten opzitten in 2015.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 02:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zeurt als een ongestelde vrouw. Als ik straks klaar ben heb ik er alweer 4 diensten opzitten in 2015.
Ben inmiddels ook weer op kantoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mogguhquote:Op maandag 5 januari 2015 08:45 schreef Rijst het volgende:
Magomedov van Anzhi is dood. Zit hij in fut?
Volgens mij zit Anzhi niet in FUT, dus nee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goedemorge.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mogguh
Volgens mij zit Anzhi niet in FUT, dus nee.
Jammer wou hem pricefixen![]()
Ik ben pas nieuw in het arbeidsproces hé, dan mag je klagenquote:Op maandag 5 januari 2015 02:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zeurt als een ongestelde vrouw. Als ik straks klaar ben heb ik er alweer 4 diensten opzitten in 2015.![]()
![]()
Indie zou wel leuk zijn! Echter nu Griezman SIF verkopen of toch op zak houden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neuh, dit keer niet
[ afbeelding ]![]()
Tyfus Rutten die eerst Ziyech dwarsboomt en nu Vilhena wil laat vertrekken
Echt triest dat we een Immers boven een Vilhena zetten___!
![]()
Vilhena bakt er ook geen pepernoot van de laatste paar seizoenen..quote:Op maandag 5 januari 2015 09:30 schreef Kiid het volgende:
Tyfus Rutten die eerst Ziyech dwarsboomt en nu Vilhena wil laat vertrekken
Echt triest dat we een Immers boven een Vilhena zetten___!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
barca boos op Ajax
Lekker geld verdienen met een beetje 3x per week trainen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat Ajax die keeper vast gelegd heeft. Zonder er contact met barca over gehad te hebben. Maar mag volgens de regels gewoon dus ze moeten niet zo huilen.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo?
Al is haten op Ajax altijd terecht natuurlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat het geen CM is, simpel zat. Daarbij vind ik dat best meevallen, hij is niet nadrukkelijk aanwezig qua goals/assists, maar was verder wel gewoon een nuttige kracht op het middenveld. Kan mij weinig grote fouten van hem heugenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vilhena bakt er ook geen pepernoot van de laatste paar seizoenen..![]()
Stepover met een dikke faal, mooie corner assist bij PSV, geen stap te veel zetten bij een counter van de tegenstander en ik kan geen wedstrijd bedenken waar hij met veel passie heeft gespeeld.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat het geen CM is, simpel zat. Daarbij vind ik dat best meevallen, hij is niet nadrukkelijk aanwezig qua goals/assists, maar was verder wel gewoon een nuttige kracht op het middenveld. Kan mij weinig grote fouten van hem heugen
Klinkt als wat voor NAC.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stepover met een dikke faal, mooie corner assist bij PSV, geen stap te veel zetten bij een counter van de tegenstander en ik kan geen wedstrijd bedenken waar hij met veel passie heeft gespeeld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij schoot die corner inderdaad wat te ver, maar is het dan zijn schuld dat er maar twee achterin staan en Nelom onder de bal door vliegt? Lijkt mij niet, als Vilhena iedere corner op het hoofd van de spits kan leggen dan speelde hij voor Real Madrid en niet voor ons.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stepover met een dikke faal, mooie corner assist bij PSV, geen stap te veel zetten bij een counter van de tegenstander en ik kan geen wedstrijd bedenken waar hij met veel passie heeft gespeeld.![]()
Wat vind je er van dat nac 2 ajax spelers wilt gaan huren?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja maar voor de rest zie ik iedereen groeien bij Feyenoord en hij blijft maar een beetje meh. En als hij de concurentie met Immers of een andere nr 10 niet aandurft is hij dan wel rijp voor Feyenoord die zich langzaam weer terug probeert te vechten richting de top?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij schoot die corner inderdaad wat te ver, maar is het dan zijn schuld dat er maar twee achterin staan en Nelom onder de bal door vliegt? Lijkt mij niet, als Vilhena iedere corner op het hoofd van de spits kan leggen dan speelde hij voor Real Madrid en niet voor ons.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een linksback is hard nodig na het vertrek van Ssewakambo, maar die Ligeon is toch een RB? En ik vraag me af of Duarte is wat we op dit moment nodig hebben...quote:Op maandag 5 januari 2015 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat nac 2 ajax spelers wilt gaan huren?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is idd rb.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een linksback is hard nodig na het vertrek van Ssewakambo, maar die Ligeon is toch een RB? En ik vraag me af of Duarte is wat we op dit moment nodig hebben...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou, dan is dat dus niet helemaal de versterking die we nu nodig hebben. Los van het feit dat ik geen fan ben van huurconstructies.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als hij het niet aandurfde dan was hij allang weg, maar er is geen sprake van eerlijke concurrentie als het gaat om Immers. Ik vind Vilhena gewoon een prima speler met veel potentie die jarenlang misbruikt is als centrale middenvelder. Hij is niet altijd nadrukkelijk aanwezig, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar voor de rest zie ik iedereen groeien bij Feyenoord en hij blijft maar een beetje meh. En als hij de concurentie met Immers of een andere nr 10 niet aandurft is hij dan wel rijp voor Feyenoord die zich langzaam weer terug probeert te vechten richting de top?
Nu kunnen we hem dus weer voor een schijntje weg doen aangezien hij zelf weg wil. Weer geen sterke onderhandelingspositie, het is alsof ze het erom doen bij Feyenoord![]()
Ik las het ja, wat een onzinquote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat Ajax die keeper vast gelegd heeft. Zonder er contact met barca over gehad te hebben. Maar mag volgens de regels gewoon dus ze moeten niet zo huilen.![]()
![]()
Ja. Als ze hem echt niet zouden willen laten gaan hadden ze eerder wel er wat aangedaan.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hij mocht nota bene vanaf 1 januari vertrekken en dan zijn ze boos als ie ook daadwerkelijk weggaatquote:Op maandag 5 januari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als ze hem echt niet zouden willen laten gaan hadden ze eerder wel er wat aangedaan.![]()
![]()
NAC had toch ook al gezegd absoluut geen interesse te hebben in Duarte en Ligeon...?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan is dat dus niet helemaal de versterking die we nu nodig hebben. Los van het feit dat ik geen fan ben van huurconstructies.![]()
Dat is mij niet bekend, maar zou goed nieuws zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
NAC had toch ook al gezegd absoluut geen interesse te hebben in Duarte en Ligeon...?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is mij niet bekend, maar zou goed nieuws zijnhttp://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=233544quote:Update 4 januari 12.20 uur - NAC wuift berichten over interesse in Ajax-duo resoluut weg
De prioriteit van NAC Breda in de zoektocht naar versterkingen ligt absoluut bij een spits. Lerin Duarte is niet in beeld bij de Bredase club, zo verzekert technisch directeur Graeme Rutjes aan BN/De Stem. Ook Ruben Ligeon staat niet op een lijstje van de sportbestuurder van NAC.
Wel VZ![]()
![]()
Kijk aan, meneer Rutjes beschikt toch nog over enig gezond kritisch vermogen. Ik was even bang dat hij iedere speler die ook maar een beetje in de etalage gezet werd, met open armen ontvangtquote:Op maandag 5 januari 2015 10:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=233544
Wel VZ
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
NAC zou imo heel blij moeten zijn met Duarte, prima speler voor elke Eredivisie club buiten de top 4.![]()
Als je genoeg loonbudget hebt misschien wel ja.. Als je maar budget hebt voor 1 of 2 spelers en je mist echt een spits dan heb je Duarte niet nodig. Lijkt me daarnaast geen speler die uitblinkt in passie/voorop gaan in de strijd.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef DutchSL het volgende:
NAC zou imo heel blij moeten zijn met Duarte, prima speler voor elke Eredivisie club buiten de top 4.![]()
Niet als je op die positie al Falkenburg, Seuntjes, Matic, en Sarpong hebt. Misschien is Duarte wel een versterking, maar de prioriteiten liggen echt ergens anders.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef DutchSL het volgende:
NAC zou imo heel blij moeten zijn met Duarte, prima speler voor elke Eredivisie club buiten de top 4.
En Duarte op LB schijnt ook geen daverend succes te zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij hebt het trouwens over LB, maar in FUTquote:Op maandag 5 januari 2015 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet als je op die positie al Falkenburg, Seuntjes, Matic, en Sarpong hebt. Misschien is Duarte wel een versterking, maar de prioriteiten liggen echt ergens anders.
En Duarte op LB schijnt ook geen daverend succes te zijn.en volgens andere bronnen was die Ssewankambo een RB en moet daar dus een vervanger voor komen...
![]()
Zat er al over te denken: hij heeft inderdaad het gros van de wedstrijden RB gestaan...hooguit in het begin van het seizoen een of twee keer op links. In dat geval is Ligeon misschien wel een oplossing, want daar hebben we nu alleen de Roover (en Kennie vd Wegkwijt). Maar dus niet volgens Rutjesquote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt het trouwens over LB, maar in FUTen volgens andere bronnen was die Ssewankambo een RB en moet daar dus een vervanger voor komen...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iets met goede voornemens waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wtf, gewoon geen beet? Ik verlies mijn skillsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Ligeon lijkt me wel prima voor NAC dan idd. Jammer dat het huur is, want op termijn is dat kut maar denk dat de prioriteit nu ff bij de korte termijn ligtquote:Op maandag 5 januari 2015 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat er al over te denken: hij heeft inderdaad het gros van de wedstrijden RB gestaan...hooguit in het begin van het seizoen een of twee keer op links. In dat geval is Ligeon misschien wel een oplossing, want daar hebben we nu alleen de Roover (en Kennie vd Wegkwijt). Maar dus niet volgens Rutjes![]()
![]()
Dat is toch helemaal niet leuk POTSquote:Op maandag 5 januari 2015 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets met goede voornemens waarschijnlijk.![]()
![]()
Is het al rond met Heerenveen ivm Schaken?quote:Jupiler met hemquote:Op maandag 5 januari 2015 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand komt aan Bassie. gr gr
Geen idee, maar anders kan Schaken ook naar Nacquote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is het al rond met Heerenveen ivm Schaken?
[..]
Jupiler met hem![]()
Ontkenningsfase..quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad bier drinken als een baas
Nog een maand of 5 om aan het idee te wennenquote:![]()
It ain't over till the fat lady sings
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kwamen de Upgrades nou altijd voor of na toty?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Erna.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:
Kwamen de Upgrades nou altijd voor of na toty?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Erna.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:
Kwamen de Upgrades nou altijd voor of na toty?![]()
quote:Tnxs. Wel apart eigenlijk, als een speler uit toty dan een up krijgt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naar mijn weten is dat nog nooit voorgekomenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Tnxs. Wel apart eigenlijk, als een speler uit toty dan een up krijgt.![]()
Eigenlijk wel dom. Want als ze in toty zitten hebben ze blijkbaar erg goed gespeeld en verdienen ze dus een up. Al gaan ups natuurlijk over een seizoen en toty over een jaar. Maar toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat nog nooit voorgekomen
Aan de andere kant ook wel weer logisch anders heb je een 99 rating messi of zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nja, het zijn toch vaak wel de grote namen die gekozen worden dus dat zijn al spelers met een goede ratingquote:Op maandag 5 januari 2015 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dom. Want als ze in toty zitten hebben ze blijkbaar erg goed gespeeld en verdienen ze dus een up. Al gaan ups natuurlijk over een seizoen en toty over een jaar. Maar toch.
Aan de andere kant ook wel weer logisch anders heb je een 99 rating messi of zo.![]()
Suarez kreeg vorig jaar ook een up. Die had werd toen ook 92 rating oid. (zijn sif)quote:Op maandag 5 januari 2015 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nja, het zijn toch vaak wel de grote namen die gekozen worden dus dat zijn al spelers met een goede ratingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar was geen TOTYquote:Op maandag 5 januari 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Suarez kreeg vorig jaar ook een up. Die had werd toen ook 92 rating oid. (zijn sif)![]()
![]()
Neequote:Vorig jaar was toch dat toty met alleen maar bbva
Of was dat 2 jaar geleden.
Heyyyy DS2! Heb je me gemist? gr grquote:Op maandag 5 januari 2015 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij had toen al 1 of 2 IFs gekregen voor de UP en toen kreeg hij een TOTS met een rating van 95.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vorig jaar alleen BBVA ja. Het jaar daarvoor volgens mij niet. Toen zat o.a. Ribery er ook in.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeVorig jaar was toch dat toty met alleen maar bbva
![]()
Als kiespijn grgrquote:Op maandag 5 januari 2015 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heyyyy DS2! Heb je me gemist? gr gr![]()
BBVA is sowieso zwaar dominant in die TOTY'squote:Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeVorig jaar was toch dat toty met alleen maar bbva
![]()
![]()
Ja. Maar was toen wel heel erg.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
BBVA is sowieso zwaar dominant in die TOTY'sDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nee, neuer, lahm, zlatan spelen niet in de bbvaquote:Op maandag 5 januari 2015 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar alleen BBVA ja. Het jaar daarvoor volgens mij niet. Toen zat o.a. Ribery er ook in.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dan was dat team met iedereen uit de BBVA 2 jaar geleden. En het team met die spelers die jij opnoemt vorig jaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
nee, neuer, lahm, zlatan spelen niet in de bbva![]()
2011 en 2013 was wel alleen bbva 2014 had dus ibra, ribery, lahm, neuerFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Correct.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan was dat team met iedereen uit de BBVA 2 jaar geleden. En het team met die spelers die jij opnoemt vorig jaar.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dat blijkt want hij negeert me als een iets minder mooi meisje.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
inb4 duitsersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een bad boyquote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat blijkt want hij negeert me als een iets minder mooi meisje.![]()
Season ticket
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef The_Yakuza het volgende:
http://ultimatefifa.com/2(...)am-of-the-year-2011/
Die ramos kaart
Mjahquote:Ik dacht dat DS2 en ik matties waren maar blijkbaar heeft hij mij alleen gebruikt.
Cam - cf geloof ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bah wat een naar kereltjequote:Op maandag 5 januari 2015 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MjahIk dacht dat DS2 en ik matties waren maar blijkbaar heeft hij mij alleen gebruikt.
![]()
Aghja zo zie je maar.. als je eenmaal de nor in gaat zie je wie je echte matties zijn.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoiquote:Op maandag 5 januari 2015 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghja zo zie je maar.. als je eenmaal de nor in gaat zie je wie je echte matties zijn.![]()
![]()
Iedere dag een kaarsje opgestokenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghja zo zie je maar.. als je eenmaal de nor in gaat zie je wie je echte matties zijn.![]()
En toen kon je nog het hele team kopen voor 10 miljoen en nu was TOTY Ronaldo alleen al 30-35 miljoenquote:![]()
Wanneer ga je weg dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
JamanGister laatste werkdag voorlopig, focus gaat nu op stage
Daar in de haven ook alles ok?
Hier in de haven alles chill.
Eerste dag werk
26e vliegen wssquote:Op maandag 5 januari 2015 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg dan?Hier in de haven alles chill.
Eerste dag werk
![]()
![]()
Scheelt ook dat we nu weer moeten werken dus er is weer tijd om te FOK!kenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Trapz is weer terug en er is gelijk weer wat leven in het topic!![]()
Dat is waar. Ik was even vergeten dat sommige mensen gewoon moeten werken.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Scheelt ook dat we nu weer moeten werken dus er is weer tijd om te FOK!ken![]()
Toen het TOTY vorig jaar uit was was hij 5-6 miljoen ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
En toen kon je nog het hele team kopen voor 10 miljoen en nu was TOTY Ronaldo alleen al 30-35 miljoen![]()
hoe rijdt je Alfa ouwe reus?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Scheelt ook dat we nu weer moeten werken dus er is weer tijd om te FOK!ken![]()
Die anderen werden eerder goedkoper dan duurder. De meeste zaten op of onder een miljoenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen het TOTY vorig jaar uit was was hij 5-6 miljoen ofzo.![]()
Heerlijkquote:. Einde van de maand chiptunen zodat er wat meer power in zit (nu 120)
Moet vanmiddag even kijken voor een telefoonhouder voor navigatie (heb wel een tomtom gekregen, maar het scherm diagonaal is nog kleiner dan mijn pener) en anti-vries want ik moest gisteravond krabben en dat zie ik mijzelf niet doen in de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
Geen ruit verwarmingquote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heerlijk. Einde van de maand chiptunen zodat er wat meer power in zit (nu 120)
Moet vanmiddag even kijken voor een telefoonhouder voor navigatie (heb wel een tomtom gekregen, maar het scherm diagonaal is nog kleiner dan mijn pener) en anti-vries want ik moest gisteravond krabben en dat zie ik mijzelf niet doen in de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft ruitverwarming, maar dat duurt me te lang.quote:
Ik heb ook al de eerste error gehad van de mist achterlicht. Even een klap opgeven voor een korte fix, Alfa Romeo's
![]()
![]()
Bohhhquote:Op maandag 5 januari 2015 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Trapz is weer terug en er is gelijk weer wat leven in het topic!![]()
Zo snel al.quote:Tinder accountje aangemaakt voor daar? gr gr
Ja gaat fucking snel nuquote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo snel al.Tinder accountje aangemaakt voor daar? gr gr
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFPro
Daar staan alle Fifpro elftallen van het jaar en dus ook Fifa TOTY's (tenminste vanaf het jaar dat ze er mee begonnen). Jammer dat vd Sar niet de keeper werd in dat jaar na hij stopte, want toen zat die niet in FUT
edit. o sorry jullie waren alweer pagina's verder![]()
![]()
Ah, dat was dus 2010. Die TOTY Sneijder was ook bruut, 1.4 miljoen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:14 schreef DutchSL het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFPro
Daar staan alle Fifpro elftallen van het jaar en dus ook Fifa TOTY's (tenminste vanaf het jaar dat ze er mee begonnen). Jammer dat vd Sar niet de keeper werd in dat jaar na hij stopte, want toen zat die niet in FUT
edit. o sorry jullie waren alweer pagina's verder![]()
Die van 2010 kende ik nog niet.. want ik begon pas met FUT aan het eind van FUT10 (en daar is het mis gegaan) Was die TOTY Xavi 90 overall? Want die heb ik in generations (die het nu dus niet doet) 99 passing.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, dat was dus 2010. Die TOTY Sneijder was ook bruut, 1.4 miljoen.![]()
2010 herinner ik mij nog heel sterk, maar bijvoorbeeld een TOTY Rooney/TOTY Alonso kan ik mij niet herinneren?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van 2010 kende ik nog niet.. want ik begon pas met FUT aan het eind van FUT10 (en daar is het mis gegaan) Was die TOTY Xavi 90 overall? Want die heb ik in generations (die het nu dus niet doet) 99 passing.![]()
Ik heb in Fifa 12 een TOTY Ramos (toen nog RB) gehad, Fifa 13 was ik al gestopt toen het TOTY uitkwam en vorig jaar heb ik TOTY Neuer, Lahm, Silva, Ramos en Iniesta gehad.
Alleen Iniesta vond ik een uitblinker![]()
![]()
Die zaten in het TOTY van FUT12.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
2010 herinner ik mij nog heel sterk, maar bijvoorbeeld een TOTY Rooney/TOTY Alonso kan ik mij niet herinneren?
Van FUT10 kan ik me alleen nog die 93 rated David Villa herinneren.![]()
Blijkbaar, maar kan het mij echt niet meer herinnerenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zaten in het TOTY van FUT12.
Van FUT10 kan ik me alleen nog die 93 rated David Villa herinneren..
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zaten in het TOTY van FUT12.
Van FUT10 kan ik me alleen nog die 93 rated David Villa herinneren.
Ze staan allemaal nog op futwiz![]()
gr grquote:Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat de kaarten het spel van tegenwoordig niet meer zo goed zijn als vroeger![]()
Die Villa was dus geen TOTY.. gewoon een SIF met zulke statsDe gewone versie was 1 van mijn eerste goede pack pulls.
![]()
Zo dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Villa was dus geen TOTY.. gewoon een SIF met zulke statsDe gewone versie was 1 van mijn eerste goede pack pulls.
Doe ik toch ook?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel beetje aardig blijven anno 2015 héRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd, maar ze zijn dan weer wel veel duurder gewordenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat de kaarten van tegenwoordig niet meer zo goed zijn als vroeger
Vroeger waren er gewoon goede IF's van 5k ofzo omdat de discard waarde ook lager was.![]()
Volgens mij hadden ze niet eens een discard value op de normale discard value na danquote:Op maandag 5 januari 2015 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Idd, maar ze zijn dan weer wel veel duurder geworden
Vroeger waren er gewoon goede IF's van 5k ofzo omdat de discard waarde ook lager was.![]()
ja chippen is wel nice, je hebt dan een diesel zeker? Wordt ie volgens mij ook zuiniger van.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heerlijk. Einde van de maand chiptunen zodat er wat meer power in zit (nu 120)
![]()
De tijden zijn inderdaad veranderd. Toen had ik gewoon nog Ibra naast Robben staan... Daar kom ik nu toch wat coins tekort voor...quote:Op maandag 5 januari 2015 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Idd, maar ze zijn dan weer wel veel duurder geworden
Nee, heb wel gewoon benzine, maar dan krijgt 'ie er 30-35 pk bij en op papier iets zuiniger al zal dat ook wel afhangen van je rijstijl. Er zit nou een sportuitlaat onder die best wat geluid maakt bij het accelereren en dan is 150+ pk leuker dan 120pk. Het kost ook maar iets van 200 euro dus dat lijkt mij wel het proberen waard.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja chippen is wel nice, je hebt dan een diesel zeker? Wordt ie volgens mij ook zuiniger van.![]()
Er was ook nog een tijd dat die Ibra helemaal geen flikker waard was en beter was dan de huidige Ibraquote:Op maandag 5 januari 2015 13:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De tijden zijn inderdaad veranderd. Toen had ik gewoon nog Ibra naast Robben staan... Daar kom ik nu toch wat coins tekort voor....
![]()
Er waren toen non-rare IFs zoals 87 Suarez.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:40 schreef Kiid het volgende:
In Fifa 10 hadden ze nog geen kleuren geloof ik![]()
WEET JE HOEVEL PEKS JE DARVAN KEN KOPE!?!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, heb wel gewoon benzine, maar dan krijgt 'ie er 30-35 pk bij en op papier iets zuiniger al zal dat ook wel afhangen van je rijstijl. Er zit nou een sportuitlaat onder die best wat geluid maakt bij het accelereren en dan is 150+ pk leuker dan 120pk. Het kost ook maar iets van 200 euro dus dat lijkt mij wel het proberen waard.![]()
Is dat plus een bontkraag en nektasje?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, heb wel gewoon benzine, maar dan krijgt 'ie er 30-35 pk bij en op papier iets zuiniger al zal dat ook wel afhangen van je rijstijl. Er zit nou een sportuitlaat onder die best wat geluid maakt bij het accelereren en dan is 150+ pk leuker dan 120pk. Het kost ook maar iets van 200 euro dus dat lijkt mij wel het proberen waard.![]()
Exclusief, die moet ik nog aanschaffenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is dat plus een bontkraag en nektasje?![]()
Kan daar bijna 10 miljoen coins van kopen, dat zet het wel ff in een perspectief zegquote:Op maandag 5 januari 2015 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
WEET JE HOEVEL PEKS JE DARVAN KEN KOPE!?!![]()
Laten we dat doen dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met dat geld kan ik Clasie price fixenJEzus die stats echt goed.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/player/andrei-murgu/6860/history/fifa10
Dit was ook een goede speler.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor hoeveel zullen we hem erop zetten?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we dat doen dan.
[..]
JEzus die stats echt goed.![]()
50k ofzo. Als jij alles tussen de 400 en 500c opkoopt doe ik alles onder de 400cquote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor hoeveel zullen we hem erop zetten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die speler is Mutu.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we dat doen dan.
[..]
JEzus die stats echt goed.![]()
Ja dat was toch dat opgerolde tientje, wandelende snuifbuis, poedervoetballer etc etc?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat was inderdaad de voetballer die cocaïne over zijn oliebollen deed ipv poedersuikerquote:Op maandag 5 januari 2015 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat was toch dat opgerolde tientje, wandelende snuifbuis, poedervoetballer etc etc?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kijkt poker
Toen was Suarez helemaal niet goedquote:Op maandag 5 januari 2015 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er waren toen non-rare IFs zoals 87 Suarez.![]()
![]()
Heerlijk hoor beetje chillaxed en me helemaal volgevreten en jij dan?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ajax weer een jeugdspeler er bij
Ik zou niet graag daar in die kleedkamer willen zitten.. Bij een verjaardag gaan ze dit soort smerige koekjes trakteren:quote:
Deense droge tyfuszooi.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |