SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
IF Martins Indi
e: toch nog een tegengoal
[ Bericht 36% gewijzigd door Tim86 op 03-01-2015 22:49:18 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nog niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Have you tried turning it off and on again DS2?![]()
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dat dan in plaats van de hele dag mekkeren over de snelheid![]()
ik ben geen IT expert, maar dat is altijd het eerste wat je probeert als iets niet werkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.![]()
Hoe lang issie al aan dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.![]()
Dan zou ik hem eerst eens opnieuw opstarten knullemansquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
![]()
DitDe penaltynemer struikelt uiteraard over de geblesseerde speler.
Ook laatst zoiets mafs gehad met een vriend, mijn penaltynemer ging er vandoorKwam nog een keer door het beeld lopen en na een paar minuten stond hij weer op zijn plek en kon ik hem eindelijk nemen. We hebben ons scheel gelachen, maar wtf, ongelofelijk wat voor bugs er langs komen.
![]()
Omdat hij zelf zijn stroomrekening niet hoeft te betalen denk ik. Van die nutteloze uurtjes kan je best veel Doritos kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom doe je m niet uit als je gaat slapen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik al gedaan.. en nu lijkt het iets beter te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem eerst eens opnieuw opstarten knullemans![]()
En je zorgt zelf voor regelmatig onderhoud neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.. en nu lijkt het iets beter te gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou.. niet echt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je zorgt zelf voor regelmatig onderhoud neem ik aan?![]()
Ik dacht dat we het over de laptop haddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Zetten jullie zo vaak de router uit dan?De router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
![]()
oh ik schrok alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de laptop haddenDe router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
maar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
Nou ja ik weet dus niet of Tim en DS2 het ook over de laptop hadden of wel over de routerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik schrok almaar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
![]()
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik schrok almaar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
wtfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.waarom?
![]()
![]()
Ik had het ook over een pc/laptop ja..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de laptop haddenDe router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom doe ik nog moeite met het nemen van die pingels joh..9 vd 10 keer krijg je toch een disconnect aan het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Supernatural blijft geniaal. Zitten mindere eps tussen maar nu spelen ze ineens zichzelf (de acteurs)![]()
![]()
Die is tof jaquote:Op zondag 4 januari 2015 00:00 schreef Zhano het volgende:
Supernatural blijft geniaal. Zitten mindere eps tussen maar nu spelen ze ineens zichzelf (de acteurs)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
DitDe penaltynemer struikelt uiteraard over de geblesseerde speler.
Ook laatst zoiets mafs gehad met een vriend, mijn penaltynemer ging er vandoorKwam nog een keer door het beeld lopen en na een paar minuten stond hij weer op zijn plek en kon ik hem eindelijk nemen. We hebben ons scheel gelachen, maar wtf, ongelofelijk wat voor bugs er langs komen.
Dat soort dingen geniet ik juist van, volgens mij zetten ze die bugs er standaard in zodat er wat te lachen valt.
![]()
![]()
Ik heb in al die jaren serieus nog nooit zoiets gehadhet vreemdste dat ik heb meegemaakt is dat ik ipv mijn normale shirts een keer paars-groen gekleurde schaakbord-achtige shirtjes kreeg een paar jaar geleden.
edit.
![]()
Gast, hoe lang post je hier nou alquote:![]()
Net als ieder jaar worden de spelers bij het FIFPro Gala bekend gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan begrijp ik dat je firefox vastloopt bij meer dan 3 tabbladenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kan ik iemand nog blij maken met een kortingscode voor jack and jones trouwens? 10 euro korting bij minimale besteding van 50 euro.![]()
want stroom kost geen geld.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan begrijp ik dat je firefox vastloopt bij meer dan 3 tabbladen![]()
Gisteren even 4222 uitgeprobeerd. Bevalt op zich wel goed. New Year's Sweat cup weer gewonnen en eigenlijk iedere wedstrijd wel controle. De inbreng van mijn wingers valt me alleen echt tegen. Had daar Iniesta en IF Sanchez staan en die hebben samen voor iets van 2 goals en 3 assists gezorgd in 10 potjes ofzo..Andere jaren stonden die CAM's best wel diep maar nu staan ze echt rond de middenlijn geparkeerd en met player instructions kon ik daar weinig aan veranderen. Nu was het gewoon iedere wedstrijd dat eigenlijk alle goals en driekwart van de assists van mijn spitsen (Suarez en Aguero) kwamen.
Hoe staan ze in 4231 dit jaar? (met CAM)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap echt niet waar die prijzen van wefut/futdb op slaan trouwens. Zitten er bij een IF Benzema gewoon zo 2 ton naast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi ZhanoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat dit een mooi moment is om de club eens op te ruimen. Rond de 600 spelers gok ik zo.
PSN: DePresident_![]()
Wat dichter naar binnen toe en wat verder naar achter zodat je beter met allround middenvelders kunt spelen dan met typische lichtgewicht wingers. Of je moet echt goed zijn in die skills en dribbelen.quote:
Voor mijn Serie A team functioneerde het prima, voor teams met spelers als Griezmann en Cabella op de zijkanten een stuk minder.![]()
Hmm, dat is ook niet echt wat ik zoek omdat het bij mij dus om Griez en Cabella zou gaanquote:Op zondag 4 januari 2015 14:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat dichter naar binnen toe en wat verder naar achter zodat je beter met allround middenvelders kunt spelen dan met typische lichtgewicht wingers. Of je moet echt goed zijn in die skills en dribbelen.
Voor mijn Serie A team functioneerde het prima, voor teams met spelers als Griezmann en Cabella op de zijkanten een stuk minder.
Als het goed is start de boel volgende week in elkaar en dan koop ik het. Worst case is doorverkopen met profit dan. Thanks in ieder gevalZelf weinig gezien de laatste tijd, maar The Drop, The Judge en Fury zijn inmiddels uit en die wil ik allemaal nog wel zien.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
banquote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef DePresident. het volgende:
Wat is dit dan? Kan niemand uit m'n club naar de transfermarkt sturen.![]()
[ afbeelding ]![]()
Dan moet je even inloggen op de console.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef DePresident. het volgende:
Wat is dit dan? Kan niemand uit m'n club naar de transfermarkt sturen.![]()
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eens kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je even inloggen op de console.
Die viel me echt zo vies tegenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Let's Be Cops was vermakelijk voor een comedy.![]()
![]()
Oh, ik vind comedy's vaak echt te slecht om af te kijken, maar deze primaquote:
Maar misschien ligt het aan mijn humor.![]()
Ik heb wel slechtere films gezien denk ik hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh, ik vind comedy's vaak echt te slecht om af te kijken, maar deze prima
Maar misschien ligt het aan mijn humor.![]()
![]()
Ik vind comedy films altijd zo erg afhangen van de setting waarin je ze kijkt. Elke keer als ik alleen een comedy kijk valt hij tegen en met vrienden en een drankje erbij juist het tegenovergestelde. Conclusie: Gewoon geen comedy films in je eentje kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toevallig heb ik deze met vrienden gezien en we vonden het allemaal niet veelquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind comedy films altijd zo erg afhangen van de setting waarin je ze kijkt. Elke keer als ik alleen een comedy kijk valt hij tegen en met vrienden en een drankje erbij juist het tegenovergestelde. Conclusie: Gewoon geen comedy films in je eentje kijken![]()
![]()
Kan niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toevallig heb ik deze met vrienden gezien en we vonden het allemaal niet veel![]()
Hier was ik naar opzoekquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgende keer nodig ik jou ook uit, ok?![]()
![]()
![]()
Je picca doet het nietquote:Op zondag 4 januari 2015 15:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu deze aan het kijkenOp zich wel grappig, maar niet super en redelijk voorspelbaar. Voornamelijk gedownload (legaal uiteraard!) vanwege Raj
Anders had ik m wss overgeslagen.
Kruisje.
![]()
Zo, dat lijkt me echt een kutfilmquote:Op zondag 4 januari 2015 15:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu deze aan het kijkenOp zich wel grappig, maar niet super en redelijk voorspelbaar. Voornamelijk gedownload (legaal uiteraard!) vanwege Raj
Anders had ik m wss overgeslagen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel aandelen gfycat heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik scoor net echt een wereldgoalhttp://gfycat.com/FrequentSizzlingAuk
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik scoor net echt een wereldgoalhttp://gfycat.com/FrequentSizzlingAuk
Is toch fijner dan een youtube linkje of niet dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeveel aandelen gfycat heb jij eigenlijk?![]()
![]()
Weer moeten werkenquote:
Hoe houden professionele loonslaven het toch vol. Ik ben het nu al zat en werk net een jaar fulltime![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is toch fijner dan een youtube linkje of niet dan?![]()
Valencia - Real nu..kan een mooie pot worden. Enzo Perez meteen basis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed dat je het zegt, wilde gaan kijken maar was het al weer vergetenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Valencia - Real nu..kan een mooie pot worden. Enzo Perez meteen basis![]()
![]()
Van Gaal speelt gewoon in een klassieke 5atb tegen Yeovil..kom op zeg
Shaw en Rafael op de back posities.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, gaat nergens over eigenlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 17:00 schreef StijnDa het volgende:
Isco - Kroos - James Rodriguez middenveld bij RealLekker aanvallend. Op Fifa zou dat drama zijn.
Normaal Modric ipv Isco, maar dat is nog steeds mega aanvallend. Wel lekker..beter dan Mourinho met 2 pure CDM's.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in fifa maakt het juist niet uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:00 schreef StijnDa het volgende:
Isco - Kroos - James Rodriguez middenveld bij RealLekker aanvallend. Op Fifa zou dat drama zijn.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Netflix
http://www.independent.co(...)version-9956469.html
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ken echt niemand die Netflix heeft en dan alleen de NL catalogus gebruikt. Gaat ze zoveel klanten kosten dit..dan gaat iedereen wel weer downloadenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is niet bepaald hun keuze als ik dat artikel zo leesquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die Netflix heeft en dan alleen de NL catalogus gebruikt. Gaat ze zoveel klanten kosten dit..dan gaat iedereen wel weer downloaden![]()
Tja, dat mensen min of meer hun dienst hacken is niet hun probleem. Ik zou wat meer dwars gaan liggen, tenzij ze terug in de tijd willen met alleen een groot marktaandeel in Noord Amerika.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is niet bepaald hun keuze als ik dat artikel zo leesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arsenal is ook live op BBC trouwens, voor de liefhebbers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
laatste 2 seizoenen scoren niet meer zo hoog als ik op metacritic kijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En Homeland seizoen 4 vanavond op tv![]()
En wat wil dat zeggen? Minder populair ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
laatste 2 seizoenen scoren niet meer zo hoog als ik op metacritic kijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee dat het saai en langdradig is. Ze hadden bij seizoen 2 al moeten stoppen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat wil dat zeggen? Minder populair ofzo?![]()
Niet waar. Fantastische serie juist.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat het saai en langdradig is. Ze hadden bij seizoen 2 al moeten stoppen.PSN: DePresident_![]()
caray is irriquote:Op zondag 4 januari 2015 19:49 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niet waar. Fantastische serie juist.![]()
laatste seizoen was wel aardig, laatste aflevering verpeste het alleen nogalquote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat het saai en langdradig is. Ze hadden bij seizoen 2 al moeten stoppen.maar geen top serie nee, je kan wel zien dat de makers van 24 erachter zitten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IF Felipe Melo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pas laat terug van vakantie, net als Neymar en Dani Alves. Maar toch wel vaag dit. 2 weken vakantie gehad net en ze hoeven ook geen rust te krijgen voor de beker donderdag lijkt me. En Sociedad is de angstgegner van Barcaquote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef StijnDa het volgende:
Moyes 1 - Barcelona 0.
Messi speelt niet, weet iemand waarom?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh, dit keer nietquote:
Best een aardige basis nog als het zoiets gaat worden met TOTW. Al zit Griezmann er volgens mij echt never nooit in met 2 goals als spits..dat is niet TIF-waardig ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kane zal nog wel een IF krijgen, ondanks dat het op donderdag wasquote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neuh, dit keer niet
Best een aardige basis nog als het zoiets gaat worden met TOTW. Al zit Griezmann er volgens mij echt never nooit in met 2 goals als spits..dat is niet TIF-waardig ofzo.
[ afbeelding ]![]()
Ah okéquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas laat terug van vakantie, net als Neymar en Dani Alves. Maar toch wel vaag dit. 2 weken vakantie gehad net en ze hoeven ook geen rust te krijgen voor de beker donderdag lijkt me. En Sociedad is de angstgegner van BarcaNou ja is het proberen waard misschien, met Suarez Pedro Haddadi moet je ook best ver kunnen komen, maar pakt niet goed uit
Messi loopt warm.
![]()
Mocht Kane een IF krijgen, dan ben ik wel benieuwd wat voor stats hij gaat krijgen. Zijn normale kaart heeft maar 68, normaal gesproken krijg je dan een IF van max. 72 overall.
Al zal hij natuurlijk ook een UP krijgen als hij zo doorgaat (al 75 in H2H)
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 04-01-2015 22:14:07 ]![]()
Klopt ja, die zat bij de subs. Enige noemenswaardige speler daar. En die IF zal dan wel snel een UP krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kane zal nog wel een IF krijgen, ondanks dat het op donderdag wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken wel iemand. 3 iemanden zelfsquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die Netflix heeft en dan alleen de NL catalogus gebruikt. Gaat ze zoveel klanten kosten dit..dan gaat iedereen wel weer downloadenMaar gaat ze idd veel klanten kosten. Usa en Uk hebben echt letterlijk 3x zoveel series en films als wij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Beetje voorbarige conclusie dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand. 3 iemanden zelfsMaar gaat ze idd veel klanten kosten. Usa en Uk hebben echt letterlijk 3x zoveel series en films als wij.
Eerst maar eens kijken hoe streng ze daadwerkelijk gaan zijn etc.![]()
Oke laten we het zo zeggen, als het echt zo streng is dat je niet meer via vpn op de usa of uk kan dan denk ik dat het ze wel een redelijk aantal klanten zou kosten.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie dit.
Eerst maar eens kijken hoe streng ze daadwerkelijk gaan zijn etc.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wauw, nooit gezien ditFinale WK Darts, 4-4, 2 maal triple 20 gegooid, 3e pijl op exact dezelfde plek en gooit alle pijlen uit het bord. Zuur voor Anderson
![]()
![]()
En dan taylor er nog ff 180 achter na. En in een lag die anderson begon. Vrij kutquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Wauw, nooit gezien ditFinale WK Darts, 4-4, 2 maal triple 20 gegooid, 3e pijl op exact dezelfde plek en gooit alle pijlen uit het bord. Zuur voor Anderson
Valt wel mee toch? Bij mij is het in fasesquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
8 uur per dag op FOK! zitten, het is maar wat je werken noemt![]()
Als je een laptop koopt, bij Media Markt ofzo, is Windows dan voorgeinstalleerd of is de harde schijf nog clean en krijg je een CD'tje?
Ivm een nieuwe SSD schijf, of er data over gezet moet worden of de oude schijf er gewoon uit kan.![]()
spoiler ep1hmm zodra ik niet meer op de us versie kan zeg ik het iig gelijk opquote:Op zondag 4 januari 2015 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie dit.
Eerst maar eens kijken hoe streng ze daadwerkelijk gaan zijn etc.
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
spoiler ep1
[..]
hmm zodra ik niet meer op de us versie kan zeg ik het iig gelijk op![]()
![]()
Al geïnstalleerd. Vaak ook met een hoop software die je eigenlijk niet wiltquote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef StijnDa het volgende:
Als je een laptop koopt, bij Media Markt ofzo, is Windows dan voorgeinstalleerd of is de harde schijf nog clean en krijg je een CD'tje?
Ivm een nieuwe SSD schijf, of er data over gezet moet worden of de oude schijf er gewoon uit kan.
Zou niet eens weten hoe ik me 8 uur achter elkaar zou moeten vermaken op fok.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Bij mij is het in fasesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah ja, drivers enzo, maar dat is wel handig toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al geïnstalleerd. Vaak ook met een hoop software die je eigenlijk niet wilt![]()
![]()
Drivers zijn idd handig. Maar je hebt vaak als je een bepaald merk koopt, dat er dan software al van dat merk opstaat. Was vroeger vooral heel erg bij die Packard Bell pc dingen. Maar is nu geloof ik nog steeds wel zo. Zijn gewoon deals die bedrijven maken met pc fabrikanten.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah ja, drivers enzo, maar dat is wel handig toch?
Maar de ict mensen hier kunnen je vast vertellen of dat nog steeds zo is. Ik dacht van wel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah, heb nu een Asus en daar zit volgens mij wel wat van die software op inderdaad. Maar ja, het zit ook niet echt in de weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Drivers zijn idd handig. Maar je hebt vaak als je een bepaald merk koopt, dat er dan software al van dat merk opstaat. Was vroeger vooral heel erg bij die Packard Bell pc dingen. Maar is nu geloof ik nog steeds wel zo. Zijn gewoon deals die bedrijven maken met pc fabrikanten.
Maar de ict mensen hier kunnen je vast vertellen of dat nog steeds zo is. Ik dacht van wel.![]()
Daarom en zeker met al onze gevallen kameradenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe ik me 8 uur achter elkaar zou moeten vermaken op fok.![]()
Lekker eerste potje van de dag
Wat een lucky kanjermof was dit zeg. 4x de paal/lat geraakt ook nog.
Ook geheel op zijn Duits 2 late goals van hem omdat in beide gevallen mijn verdedigers tegen elkaar aanlopen en omvallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:18 schreef Tim86 het volgende:
Lekker eerste potje van de dag
Wat een lucky kanjermof was dit zeg. 4x de paal/lat geraakt ook nog.
[ afbeelding ]
Ook geheel op zijn Duits 2 late goals van hem omdat in beide gevallen mijn verdedigers tegen elkaar aanlopen en omvallen![]()
![]()
Bloatwarequote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Drivers zijn idd handig. Maar je hebt vaak als je een bepaald merk koopt, dat er dan software al van dat merk opstaat. Was vroeger vooral heel erg bij die Packard Bell pc dingen. Maar is nu geloof ik nog steeds wel zo. Zijn gewoon deals die bedrijven maken met pc fabrikanten.
Maar de ict mensen hier kunnen je vast vertellen of dat nog steeds zo is. Ik dacht van wel.![]()
![]()
Ik mis hem nog iedere dag
Daily gifts zijn ook afgelopen btw.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zeurt als een ongestelde vrouw. Als ik straks klaar ben heb ik er alweer 4 diensten opzitten in 2015.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 02:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zeurt als een ongestelde vrouw. Als ik straks klaar ben heb ik er alweer 4 diensten opzitten in 2015.
Ben inmiddels ook weer op kantoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mogguhquote:Op maandag 5 januari 2015 08:45 schreef Rijst het volgende:
Magomedov van Anzhi is dood. Zit hij in fut?
Volgens mij zit Anzhi niet in FUT, dus nee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goedemorge.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mogguh
Volgens mij zit Anzhi niet in FUT, dus nee.
Jammer wou hem pricefixen![]()
Ik ben pas nieuw in het arbeidsproces hé, dan mag je klagenquote:Op maandag 5 januari 2015 02:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je zeurt als een ongestelde vrouw. Als ik straks klaar ben heb ik er alweer 4 diensten opzitten in 2015.![]()
![]()
Indie zou wel leuk zijn! Echter nu Griezman SIF verkopen of toch op zak houden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neuh, dit keer niet
[ afbeelding ]![]()
Tyfus Rutten die eerst Ziyech dwarsboomt en nu Vilhena wil laat vertrekken
Echt triest dat we een Immers boven een Vilhena zetten___!
![]()
Vilhena bakt er ook geen pepernoot van de laatste paar seizoenen..quote:Op maandag 5 januari 2015 09:30 schreef Kiid het volgende:
Tyfus Rutten die eerst Ziyech dwarsboomt en nu Vilhena wil laat vertrekken
Echt triest dat we een Immers boven een Vilhena zetten___!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |