SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
IF Martins Indi
e: toch nog een tegengoal
[ Bericht 36% gewijzigd door Tim86 op 03-01-2015 22:49:18 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nog niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Have you tried turning it off and on again DS2?![]()
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dat dan in plaats van de hele dag mekkeren over de snelheid![]()
ik ben geen IT expert, maar dat is altijd het eerste wat je probeert als iets niet werkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.![]()
Hoe lang issie al aan dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan wel werken? Anderen bij ons hadden er geen last van, alleen ik.![]()
Dan zou ik hem eerst eens opnieuw opstarten knullemansquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
![]()
DitDe penaltynemer struikelt uiteraard over de geblesseerde speler.
Ook laatst zoiets mafs gehad met een vriend, mijn penaltynemer ging er vandoorKwam nog een keer door het beeld lopen en na een paar minuten stond hij weer op zijn plek en kon ik hem eindelijk nemen. We hebben ons scheel gelachen, maar wtf, ongelofelijk wat voor bugs er langs komen.
![]()
Omdat hij zelf zijn stroomrekening niet hoeft te betalen denk ik. Van die nutteloze uurtjes kan je best veel Doritos kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom doe je m niet uit als je gaat slapen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik al gedaan.. en nu lijkt het iets beter te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem eerst eens opnieuw opstarten knullemans![]()
En je zorgt zelf voor regelmatig onderhoud neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.. en nu lijkt het iets beter te gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou.. niet echt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je zorgt zelf voor regelmatig onderhoud neem ik aan?![]()
Ik dacht dat we het over de laptop haddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Zetten jullie zo vaak de router uit dan?De router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
![]()
oh ik schrok alquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de laptop haddenDe router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
maar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
Nou ja ik weet dus niet of Tim en DS2 het ook over de laptop hadden of wel over de routerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik schrok almaar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
![]()
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik schrok almaar zijn laptop staat dus al een paar dagen aan? Wat is daar het praktisch nut van?
![]()
wtfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst sinds maanden uitgedaan ja.waarom?
![]()
![]()
Ik had het ook over een pc/laptop ja..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de laptop haddenDe router doe ik misschien 4x per jaar ofzo, als ie loopt te kutten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom doe ik nog moeite met het nemen van die pingels joh..9 vd 10 keer krijg je toch een disconnect aan het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |