nog niet. Oudste wel behoorlijk, die wordt volgende maand 12.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Begint hij al een beetje te puberen?
Mijn oudste wordt in maart 13 en de jongste wordt over 3 weken 6 jaar.
nee dat is ook niet leuk alleen. Wij gaan te weinig vinden we. Maar binnenkort weer en dan gaat Twan mee.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nooit meer naar de bioscoop, da's namelijk iets wat ik dan weer niet leuk vind in mijn eentje.
peace natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: wie reed er?
ik vind het soms best lastig dat puberen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet. Oudste wel behoorlijk, die wordt volgende maand 12.
diaan reed May....quote:Op zondag 4 januari 2015 01:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: wie reed er?
Ik ben zelf amper uitgepuberd.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf het een gek idee vinden dat leeftijdsgenoten al puberende kinderen hebben
helaas dat werkt niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon vastbinden op bed tot hun 18e, toch?
ik vind het vooral gek dat ik een vd oudere moeders ben op school bij Lennon (groep 2)quote:Op zondag 4 januari 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf het een gek idee vinden dat leeftijdsgenoten al puberende kinderen hebben
Exodus lijkt mij ook een leuke film Zag een preview ervan voor de Hobbit. Heb jij hem in 3D gezien of 2D?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja was een leuke film. Exodus zijn we geweest. Op de terugweg nog alcoholcontrole gehad. Maar had Peace niets gedronken. Ik wel.
Ik ben 48, had al ruimschoots opa kunnen zijn ookquote:Op zondag 4 januari 2015 01:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind het vooral gek dat ik een vd oudere moeders ben op school bij Lennon (groep 2)
ligt er vaak aan hoe de wind waait... Ene moment is ie prima handelbaar en lief, volgend moment onuitstaanbaar en alles is neequote:Op zondag 4 januari 2015 01:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind het soms best lastig dat puberen.vooral de houding die ze dan hebben.
Klopt, binnenkort hier Bart Arens adoratietopic #6 ofzoietsquote:Op zondag 4 januari 2015 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar maandag zit je wel aan de radio gekluisterd voor Bart Arens
Ik kom vast wel eens buurten daarquote:Op zondag 4 januari 2015 06:54 schreef Kingstown het volgende:
Radio 2 luister ik dus nooit. Sowieso bijna nooit meer radio. Heel af en toe nog Radio Niederschachsen. Ik trek me dus terug naar 40+ en zie jullie aan het einde van het jaar wel weer. Have fun.
in 3D. Hij draait hier alleen in 3D. Goede film.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Exodus lijkt mij ook een leuke film Zag een preview ervan voor de Hobbit. Heb jij hem in 3D gezien of 2D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |