Die Jasper is wel okequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wel.
Zeker een andere studio ofzeuw.
Oh well boeiend ook. Het is Jasper de dinges
Is al jaren, non-stop muziek 's nachts. Sinds kort dus niet meer tussen 04-06.00 uur, daar hebben ze nu ook een DJ, maar eerst was dat ook nonstop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Evertjan het volgende:
wist helemaal niet dat Radio 2 Nonstop uitzend tussen 01.00-04.00 in de nacht
Mooi plaatje broerquote:
Sowieso is de muziek in de avond veel beter merk ik al. s'middags is het vaak niet al te veel. Heel veel bagger, behalve de roodshow, die is wel aardig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, wat een fijne muziek wordt er vanavond gedraaid. Nu Elliott![]()
Aan De Slag lijkt tot nog toe ook een verbetering op de Gouden Uren, qua muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is de muziek in de avond veel beter merk ik al. s'middags is het vaak niet al te veel. Heel veel bagger, behalve de roodshow, die is wel aardig.
Bart Arensgodquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Aan De Slag lijkt tot nog toe ook een verbetering op de Gouden Uren, qua muziek.
XD goed grapje bakkertquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat het vandaag de verjaardag van Elvis
Maar Elvis er helaas niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat het vandaag de verjaardag van Elvis
Heeft plaatsgemaakt voor een debiele BPM-reclame van Peugeot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:23 schreef Doedezemaar het volgende:
De Roodshow viert vandaag de verjaardagen van Elvis en David Bowie, nice. Die Bart Arens is in de ochtend zo veel fijner dan Daniël Dekker, al is daar natuurlijk niet zo heel veel voor nodig.
Ik hoor trouwens de reclame voor de Panda helemaal niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |