SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico.
Dat dit kan in Nederland.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Bij die bovenste is het net alsof ze twee kapsels heeft
Alsof er dus iemand met een totaal ander kapsel direct achter haar staat
Fucking creepy manquote:
Dan ben jij 5quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vind d'r niet knap, maar zal er wel aan liggen dat zij waarschijnlijk 30 jaar ouder is.
Puntig haar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vind d'r niet knap, maar zal er wel aan liggen dat zij waarschijnlijk 30 jaar ouder is.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Ze draagt een haarstuk (dat is het achterste deel).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Bombvis het volgende:
Vind het wel meevallen, had erger verwacht.
Ziet er toch niet uit manquote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze draagt een haarstuk (dat is het achterste deel).
*kucht* Ik ben een vrouw.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man
Hoe het ook mag heten, fucking creepy
@ je gekuch: dus?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*kucht* Ik ben een vrouw.
Het is gekunsteld hé, een haarstuk. Je ziet het gelijk als je vlakbij iemand staat.
Omdat je me 'man' noemde.quote:
Nou, je moet wel even goed kijken. Maar ik zie het gelijk omdat mijn moeder altijd een haarstuk droeg. Dus je ziet het al aan de manier waarop het haar valt.quote:En ja, maar als je dat zo makkelijk ziet, waarom ga je dan zo met je kop op tv?
Naja 'man' hoort daar gewoon bijquote:Op zondag 4 januari 2015 00:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat je me 'man' noemde.
[..]
Nou, je moet wel even goed kijken. Maar ik zie het gelijk omdat mijn moeder altijd een haarstuk droeg. Dus je ziet het al aan de manier waarop het haar valt.
watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Het is gelukkig nog niet zo erg als Kailey Cuoco
Als je doel is om als nieuwslezer minder afleidend te zijn door je sex-appeal te nuken, dan is dit wel een verbetering ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het er enorm op vooruit gegaan.
Dit inderdaad, ziet er veel beter uit. Van vormloos lang haar naar een leuk model.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het er enorm op vooruit gegaan.
dat dus inderdaad, je blijft het zien en het blijft lelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze draagt een haarstuk (dat is het achterste deel).
Denk dat ik dr ook liever naakt ziequote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind het best leuk, derhalve kuttopic
Maar wat ze op de tweede foto aanheeft ben ik geen fan van.
Het is een kinderkapsel. Zij heeft al rimpels. Leer je grenzen kennen! Probleem is dat die Nederlandse kappers je altijd bullshit aan willen smeren, die niet bij je hoofd past, gewoon om het uit te proberen. Ze voelen zich kunstenaars of zo.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:05 schreef -supergirl- het volgende:
Wat. Dit is juist een vooruitgang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHAT THE FUCKquote:Op zondag 4 januari 2015 00:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb je onder een steen gelegen ofzo?
[ afbeelding ]
Dit past gewoon goed bij haar hoofd en geeft een jeugdige uitstraling zonder geforceerd kinderlijk te zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef TorroFernandes het volgende:
Ze moet haar kapster sowieso (ont)slaan. Beide kapsels zijn gewoon kut.
[..]
Het is een kinderkapsel. Zij heeft al rimpels. Leer je grenzen kennen! Probleem is dat die Nederlandse kappers je altijd bullshit aan willen smeren, die niet bij je hoofd past, gewoon om het uit te proberen. Ze voelen zich kunstenaars of zo.![]()
Zoiets had ik dus ook verwacht bij Merel toen ik de TT las.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Het is gelukkig nog niet zo erg als Kailey Cuoco
Ik vind eigenlijk dat ze er, door het contrast met haar gezicht, juist ouder uitziet door dit kapsel.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit past gewoon goed bij haar hoofd en geeft een jeugdige uitstraling zonder geforceerd kinderlijk te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |