Dan nu de vraag, welke is het tweede seizoen? Ze hebben allemaal een andere naam, en er is een prequel die later nog uit kwam of zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet meteen opgeven
Monogatari s2 is erg goed.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Deze casting maakt het al veel erger. Daarnaast is dit ook nog eens van de briljante geest die ons Snow White en The Huntsman gegeven heeft.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Thanks. Heb die serie heel lang geleden gezien en vond het echt een parel. Een van de weinige series met echte character development.
Youko's ontwikkeling en groei is wat mij betreft ongeëvenaard in het medium.quote:
Beter dan het eerste seizoen? Wat is je favoriete Monogatari? Ik vind achteraf gezien Koimonogatari (Hitagi End) wel het beste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet meteen opgeven
Monogatari s2 is erg goed.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
KUTSPOILER: ParasyteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KLIKTE
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:28 schreef Kyubey het volgende:
Wie gaat ook de Mahou Shounen, Binan nogwat kijken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
2 Chuu2 4 me.SPOILER: ParasyteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij doelde niet op het tweede seizoen als in de tweede kuru. Dat is Nise*. Er is letterlijk een installatie van de serie die heet * 2nd Season.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan nu de vraag, welke is het tweede seizoen? Ze hebben allemaal een andere naam, en er is een prequel die later nog uit kwam of zo?
* Monogatari
Dit is de volgorde waarop ze zijn uitgebracht: Bake* -> Nise* -> Neko* (kuro) -> * S2nd -> Hana* -> Tsuki*.
* Monogatari
Wat niet verwarrend is moeten we verwarrend maken.
Daarbij kan gezegd worden dat * Second Season bestaat uit de boeken: Neko*: Shiro, Kabuki*, Otori*, Oni* en tenslotte Koi*.
* Monogatari
Kizu*, dat in de boekenreeks direct op Bake* volgt en zich chronologisch daarvoor afspeelt, is aangekondigd als film maar nog steeds niet verschenen.
* Monogatari
Nu alles op chronologische volgorde om te zorgen dat je er echt niet meer van snapt.
Kizu* (nog niet uitgebracht) -> Neko*: Kuro -> Bake* -> Nise* -> * Second Season -> Tsuki* -> Hana*.
* Monogatari
Daarbij kan opgemerkt worden dat Hana* een soort nawoord is en zich later afspeelt dan alles wat nog uitgebracht gaat worden als ik het goed heb.
* Monogatari
In de naam van de maan, zal ik je straffen!
[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 07-01-2015 01:38:14 ]“An interesting thing is a good thing.”
Ik niet,teveel moe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:28 schreef Kyubey het volgende:
Wie gaat ook de Mahou Shounen, Binan nogwat kijken?
[ afbeelding ]
Hollywood en Japanse entertainment(film,tv-series en animeseries) gaat nooit goed samen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Titel: de degeneratie van Ghost in the Shell. Ik ben benieuwd waar de Hollywoodfilm hier tussen past als hij überhaupt ooit uit komt, want ook dat is nooit zeker.
quote:
Waarom niet? Hollywood slaagt er wel in redelijke stripverfilmingen te maken. Hoewel ze wel --door wat ik alleen kan verklaren als een een plotselinge en spontaan opgetreden bloedophoping in of rond de hersenen van een van de producenten-- Ant-man uit The Avengers hebben weggelaten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hollywood en Japanse entertainment(film,tv-series en animeseries) gaat nooit goed samen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah, yeah, peace onii-san.
[..]
Waarom niet? Hollywood slaagt er wel in redelijke stripverfilmingen te maken. Hoewel ze wel --door wat ik alleen kan verklaren als een een plotselinge en spontaan opgetreden bloedophoping in of rond de hersenen van een van de producenten-- Ant-man en Wasp uit The Avengers hebben weggelaten.
Dat moet je op het moment zelf vragen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef Xaryna het volgende:
Wie van jullie zat net (nu dus) in de trein anime te kijken?
ik moest er uit en zag het in het voorbijgaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moet je op het moment zelf vragen.
Hallon, wat is deze, gr gr.
Wat kan er fout gaan?
SPOILER: iedere dag tot...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Klinkt als een leuke setting voor wincest xDquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
ik moest er uit en zag het in het voorbijgaan
Klein moe meisje met zwart haar en twee staartjes die iets tegen onii-chan zei
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sommigen zeggen dat hij het iedere dag trouw volhield, twintig jaar lang. Geruchten gaan dat hij nooit het einde van zijn serie ondertiteld heeft gezien voor hij na tien jaar de krankzinnigheid in zonk. De legende luidt dat hij iedere volle maan 's nachts door de straten struint, "Bolsjewisme is moord." roepend.SPOILER: iedere dag tot...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een treurig lot. En een harde les.🐙
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat hij het iedere dag trouw volhield, twintig jaar lang. Geruchten gaan dat hij nooit het einde van zijn serie ondertiteld heeft gezien voor hij na tien jaar de krankzinnigheid in zonk. De legende luidt dat hij iedere volle maan 's nachts door de straten struint, "Bolsjewisme is moord." roepend.
Een treurig lot. En een harde les.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef Xaryna het volgende:
Wie van jullie zat net (nu dus) in de trein anime te kijken?
Dat wel ja. Maar een beetje sneu toch wel.quote:
...quote:[..]
Hij doelde niet op het tweede seizoen als in de tweede kuru. Dat is Nise*. Er is letterlijk een installatie van de serie die heet * 2nd Season.
* Monogatari
Dit is de volgorde waarop ze zijn uitgebracht: Bake* -> Nise* -> Neko* (kuro) -> * S2nd -> Hana* -> Tsuki*.
* Monogatari
Wat niet verwarrend is moeten we verwarrend maken.
Daarbij kan gezegd worden dat * Second Season bestaat uit de boeken: Neko*: Shiro, Kabuki*, Otori*, Oni* en tenslotte Koi*.
* Monogatari
Kizu*, dat in de boekenreeks direct op Bake* volgt en zich chronologisch daarvoor afspeelt, is aangekondigd als film maar nog steeds niet verschenen.
* Monogatari
Nu alles op chronologische volgorde om te zorgen dat je er echt niet meer van snapt.
Kizu* (nog niet uitgebracht) -> Neko*: Kuro -> Bake* -> Nise* -> * Second Season -> Tsuki* -> Hana*.
* Monogatari
Daarbij kan opgemerkt worden dat Hana* een soort nawoord is en zich later afspeelt dan alles wat nog uitgebracht gaat worden als ik het goed heb.
* Monogatari
[ afbeelding ]
In de naam van de maan, zal ik je straffen!
overdreven artikel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef robin007bond het volgende:
http://www.washingtonpost(...)brid_control_strip_1
Jaja...
Was jij het?quote:
Is mij op school gebeurdquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:12 schreef robin007bond het volgende:
Zou wel grappig zijn als FOK!kers elkaar zonder het door te hebben in de trein ontmoeten. Zal vast vaker gebeuren, maar het blijft natuurlijk een leuk fenomeen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef robin007bond het volgende:
http://www.washingtonpost(...)brid_control_strip_1
Jaja...
Het wordt geponeerd alsof het iets slechts is, maar tegelijkertijd blijkt institutioneel seksisme ons beste wapen tegen de parasieten.quote:Women who become pregnant or even just marry are so expected to quit work that they can come under enormous social pressure to do so and often find that career advancement becomes impossible.
SPOILER: Parasyte aflevering vierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |