SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:03:28Ik heb een hartslag van 180!!! reageer retweet
AHAHHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef marcodej het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:03:28Ik heb een hartslag van 180!!! reageer retweet
Heb je er 1000 euro op gezet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Travel. het volgende:
Ff bidden voor Gerwen he, 150 eurotjes kom maar kom maar
Alleen krijgt bijna niemand 1 on 1 tijd met Barney om zijn andere kant te zien. En dan krijg je ook nog die interviews met Barney onder invloedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jaaa tuurlijk heb ik dat ook. Heel vaak zelfs. Totdat ik er dan ineens mee in gesprek kom, ik de persoon op een andere manier leer kennen, of ik mijn vooroordelen voor een keertje opzij zet.
...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben straks toch niet Ad als commentator hé?
Vast contractquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Waarom krijgt Maijer de voorkeur boven Koert
En dan zeker de temperatuur op stand maximum?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer zouden ze gewoon in een sauna op moeten sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |