quote:Op maandag 29 december 2014 17:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee, dat moet jij doen. Die dan hier neerzetten, dan doen wij de copypast.
Dit betekent, dat de volgende stemmen, niet zouden mogen meedoen:quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: Absurde Quiz
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Jahroon
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: -
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: LompeHork
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: -
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Toto69
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: PausNicolaas
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: Djedje
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: Terrastegel
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: DemonfromHeaven
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Fylax
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: Gutter FM
quote:Op maandag 29 december 2014 17:31 schreef DKUp het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: Absurde Quiz
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: -
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: Brady en zijn vele kloons.
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: -
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: -
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Fylax
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: -
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: -
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: -
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: DemonfromHeaven
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Fylax
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: -
quote:Op maandag 29 december 2014 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar:Absurde Quiz.
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar:Viro.
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar:
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar:
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar:
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar:Fylax.
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics.Ro-ald.
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar:
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar:Terrastegel.
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar:
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar:Fylax.
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:42 schreef -sabine- het volgende:
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: GGMM
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: Demonfromheaven
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: smegmanus
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: wietparkiet
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Fylax
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: Zelfscanner
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: DjeDje
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: Geralt
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: GutterFM
Uitloggen danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben voor gerechtigheid op deze wereld
huilie huilie doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, het klopt zo gewoon niet.
ik heb zelf mijn lijstje ingevuld, flapdrolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:42 schreef Fokker89 het volgende:
Onze zeer gewaardeerde aandachtshoer Fylax heeft de verkiezingen van 2014 verneukt.
Door mensen, met vooringevulde lijstjes te laten stemmen. Zelfs Users die nog nooit een post gemaakt hebben, stemde in de ONZ verkiezingen:
[..]
[..]
Dit betekent, dat de volgende stemmen, niet zouden mogen meedoen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
klopt, die van jou verschilt ook van de rest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zelf mijn lijstje ingevuld, flapdrol
je bent nog steeds een flappende drolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
klopt, die van jou verschilt ook van de rest.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nog steeds een flappende drol
Jij die vervolgens gaat janken om zogenaamd valse stemmen. Het zijn toch nietszeggende verkiezingen? Waarom maak je er dan druk om. Zieligerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen voor je laten stemmen om nietszeggende verkiezingen te kunnen winnen
Ik jank niet, want ik heb er zelf geen baat bij,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij die vervolgens gaat janken om zogenaamd valse stemmen. Het zijn toch nietszeggende verkiezingen? Waarom maak je er dan druk om. Zieligerd.
quote:
je daar vervolgens druk om makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen voor je laten stemmen om nietszeggende verkiezingen te kunnen winnen
Je bent gewoon jaloeeers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik jank niet, want ik heb er zelf geen baat bij,
en dit inderdaad:
[..]
ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je daar vervolgens druk om maken
/carequote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb epilepsie en na het zien van je UI lig ik nu in het ziekenhuis
Kansloos zulke UI'squote:
ga je hond vingerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je krijgt nog te horen van mijn advocaat
Wat heeft dat met jaloezie te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
"GutterFM wint maar Radio Bendeleider had moeten winnen"
Laat maar je snapt het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jaloezie te maken?
waarom zou ik dat doen? ik vind honden vingeren niet seksueel interessant, mijn hond zal het niet leuk vinden en ik schiet er niets mee op. beetje rare fantasieën heb jij.quote:
misschien moet je eens wat met een korrel zout nemen ...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:55 schreef Fylax het volgende:
Echt zielig hoe jij altijd weer moet haten op mij. Zou bijna denken dat je mij wil zijn.
Zullen we ruilen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:55 schreef Fylax het volgende:
Echt zielig hoe jij altijd weer moet haten op mij. Zou bijna denken dat je mij wil zijn.
rot op hermanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen? ik vind honden vingeren niet seksueel interessant, mijn hond zal het niet leuk vinden en ik schiet er niets mee op. beetje rare fantasieën heb jij.
nope.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel zo wil je alleen niet heten herman
Kom dan hermannquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij moet al helemaal opbokken, dikzak
ja natuurlijk wil je dat ik naar jou toekom met je dikke waggelende reet, je breekt zeker al in zweet uit als je een bericht op FOK! plaatst met je bolle kopquote:
Hermanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk wil je dat ik naar jou toekom met je dikke waggelende reet, je breekt zeker al in zweet uit als je een bericht op FOK! plaatst met je bolle kop
rustig hermann denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk wil je dat ik naar jou toekom met je dikke waggelende reet, je breekt zeker al in zweet uit als je een bericht op FOK! plaatst met je bolle kop
Vanaf hier kun je vinden hoe dat komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:42 schreef Fokker89 het volgende:
Onze zeer gewaardeerde aandachtshoer Fylax heeft de verkiezingen van 2014 verneukt.
Zelfs Users die nog nooit een post gemaakt hebben, stemden in de ONZ verkiezingen:
bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rustig hermann denk om je bloeddruk
Dit topic is al bij de OP verpest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Hermann dit topic weer moet verpesten met zijn schizofreen gezeik.
Ga janken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanaf hier kun je vinden hoe dat komt.
Hij heeft zelfs speciaal een code gemaakt, zodat men alleen nog maar hoefde te copy/pasten.
#transparantie![]()
Random pic:
[ afbeelding ]
guus, ga naar huusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Hermann dit topic weer moet verpesten met zijn schizofreen gezeik.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Druk maken om een kut verkiezing
En wat kom jij nou weer doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
anti-illuminatietopic, TR gemachtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
dit topic is bedoelt om jullie ogen te openen
Haten op je topic.quote:
huilie huiliequote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
Dit verhaal gaat nog een staartje krijgen
Integendeel, hier zijn hogere machten aan het werk geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
anti-illuminatietopic, TR gemacht
Illuminatietopic, TR gemachtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Integendeel, hier zijn hogere machten aan het werk geweest.
Niet van je topics.quote:
Hee Moira hoe is dat dan? Nog de beste wensen hequote:
Correct.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij heeft RaymondK trouwens evenveel stemmen als GGMM en mijzelf.
Met mij prima hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hee Moira hoe is dat dan? Nog de beste wensen he
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:20 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap echt geen ene hol van de OP. Waarom zou Fylax de boel bedonderd hebben? Kan iemand me dit uitleggen?
Niet op de zaken vooruitlopen, dit beoordelen wij wel.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruitlopen, dit beoordelen wij wel.
Maar waar word je nu precies van beschuldigd? Wat heb je gedaan om de boel te manipuleren? De OP is zo onduidelijk.quote:
Gewoon campagne voeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar waar word je nu precies van beschuldigd? Wat heb je gedaan om de boel te manipuleren? De OP is zo onduidelijk.
Nee een iemand was een beetje te lui om zelf in te vullen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij word je van meer beschuldigd. Iets met vooraf ingevuld formulieren?
UTO / [SC #897] Spam in de SC.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij word je van meer beschuldigd. Iets met vooraf ingevuld formulieren?
En dat heeft uiteindelijk maar 1 iemand gedaan, degene die te lui was om het zelf te doen. Ik dacht ik help een handje.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat heeft uiteindelijk maar 1 iemand gedaan, degene die te lui was om het zelf te doen. Ik dacht ik help een handje.
Goed idee voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Goed idee!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goed idee voor volgend jaar.
Ik neem dit onderdeel wel op me.
Zo rollen wijquote:Op zondag 4 januari 2015 00:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Goed idee!
Zeeuwen hebben toch meer verstand mossels dan de rest van de Nederlanders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |