2-3quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:47 schreef Downwards het volgende:
Blyth Spartans 2 - 0 Birmingham City
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
Die Tremmel van Swansea kan er HE-LE-MAAL NIKS van
Een hesje dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:07 schreef Sked het volgende:
Iemand die zijn eigen shirt niet aan kan trekken kan ik niet serieus nemen
Goed van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op Balotelli doelt. Die neem ik ook niet serieus.
Er is geen stream beschikbaar van Ipswich, althans niet die ik zo 1,2,3, kan vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Ipswich Town, ook zo'n geweldige club uit het verleden. Net als Leeds Utd.
Klopt, die zit ik nu te kijken op Fox 4. The Saints tegen Ipswich alleen in de samenvatting waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
http://www.ifeed2all.eu/w(...)field-wednesday.html
Deze is voor City.
Dit de sterkste opstelling van City vindenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:29 schreef HulkHeld het volgende:
Het meest trieste is nog dat zowel Southampton als City met hun sterkste opstellingen spelen
Bobby Robsonquote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Ipswich Town, ook zo'n geweldige club uit het verleden. Net als Leeds Utd.
Precies, zonder Silva en met Boyata...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit de sterkste opstelling van City vinden
Boyata is toch die topper die bij Twente de bank warm gehouden heeft ?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, zonder Silva en met Boyata...
Ook geen Hart, Zabaleta en Nasri. Kompany, Dzeko en Aguëro ook nog geblesseerd.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, zonder Silva en met Boyata...
Geblesseerde tel ik niet mee. Maar Nasri zou in mijn sterkste opstelling ook niet staan.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook geen Hart, Zabaleta en Nasri. Kompany, Dzeko en Aguëro ook nog geblesseerd.
Hun bank is nog beter dan de meeste PL teams.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en Royston speelt daar ook normaal gesproken...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Is dat Loovens nou die net in beeld was bij Sheffield Wednesday ?
De meeste sterke en beschikbare opstelling dan. Nasri doet geen fuck daar, Zabaleta is net zo goed als Sagna en met Hart heb je wel een punt.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Met een selectie van 100 man is dat geen excuus.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Is dat Loovens nou die net in beeld was bij Sheffield Wednesday ?
Ah, was al 'm al een tijdje kwijt maar daar speelt ie dus tegenwoordig. Leuke club, ook op zijn niveau.quote:
Ik gebruik het ook niet als excuus, ik vind het alleen lachwekkend om dit de sterkste opstelling te noemen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een selectie van 100 man is dat geen excuus.
Wim Jonk ook in zijn nadagenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, was al 'm al een tijdje kwijt maar daar speelt ie dus tegenwoordig. Leuke club, ook op zijn niveau.
Gerald Sibon heeft er volgens mij ook nog even gevoetbald (en mislukt).
Arthurworrey?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
Tering er staat een centrale verdediger tegenover Falcao![]()
Die guy is echt massive, even opzoeken wie dat is..
Zie mijn edit post, maar ja die is het ja. Godverquote:
Vd Gijp zit nu te soppen op de bank.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
Tering er staat een centrale verdediger tegenover Falcao![]()
Die guy is echt massive, even opzoeken wie dat is..
Arthurworrey.
En nog maar 20 jaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zie mijn edit post, maar ja die is het ja. GodverHij is 1.94m maar naast Falcao leek hij wel 2m+
Daar wil je niet naast staan onder de douche?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vd Gijp zit nu te soppen op de bank.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vd Gijp zit nu te soppen op de bank.
Elke man lijkt groot naast Falcao, want die is zelf nog geen 1.80quote:Op zondag 4 januari 2015 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zie mijn edit post, maar ja die is het ja. GodverHij is 1.94m maar naast Falcao leek hij wel 2m+
Centrale verdedigers in Engeland zijn standaard minimaal 1.90 meter anders worden ze niet serieus genomen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:45 schreef HulkHeld het volgende:
Andere centrale verdediger is ook 1.96mNugent.
Vlaar is 1.89 zie ik net...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Centrale verdedigers in Engeland zijn standaard minimaal 1.90 meter anders worden ze niet serieus genomen.
Want John Terry is 1.90 wou je zeggen?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook bij Aston Villa en niet bij Chelsea.
Ja en omdat die na een sprintje al geblesseerd raakt tegenwoordigquote:Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, maar die kan compenseren.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want John Terry is 1.90 wou je zeggen?
Denk je dat City graag nog wat extra wedstrijdjes wil spelen?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:43 schreef opperkleurder het volgende:
City gunt Sheffield een replay zo lijkt het.
Ja, die hebben zo'n brede selectie.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk je dat City graag nog wat extra wedstrijdjes wil spelen?
Even een teamuitje naar het historisch Hillsborough.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die hebben zo'n brede selectie.
Nu wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:42 schreef McGrath het volgende:
Villa weet nog altijd niet wat een doelpunt is...
Ik ben vaak jaloers geweest, maar zelden zo jaloers als nu dat jij een duimpje van Dwight Tiendalli hebt gekregen.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:45 schreef Grifte het volgende:
Gister naar Tranmere Rovers - Swansea geweest, was wel genieten. Acht kools, leuke sfeer (vooral uitvak), mooie provocerende chavs met opblaasschapen en een duimpje van Dwight Tiendalli toen we zijn naam scandeerden bij de warming-up.
Grifte ziet vaak dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vaak jaloers geweest, maar zelden zo jaloers als nu dat jij een duimpje van Dwight Tiendalli hebt gekregen.
Dat moet de dag van je leven zijn!quote:Op zondag 4 januari 2015 17:45 schreef Grifte het volgende:
Gister naar Tranmere Rovers - Swansea geweest, was wel genieten. Acht kools, leuke sfeer (vooral uitvak), mooie provocerende chavs met opblaasschapen en een duimpje van Dwight Tiendalli toen we zijn naam scandeerden bij de warming-up.
Nou, ik heb ooit de hand van Ed de Goeij geschud, dus dat gaat niet meer overtroffen worden. Maar verder komt dit uiteraard hoog in het lijstje.quote:
Hey Norriequote:Op zondag 4 januari 2015 17:45 schreef Grifte het volgende:
Emnes verdient ook wel een uitnodiging van Hiddink.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit de hand van Ed de Goeij geschud, dus dat gaat niet meer overtroffen worden. Maar verder komt dit uiteraard hoog in het lijstje.
Hij speelde verder wel verschrikkelijk, al las ik op Swansea fora dat ze dit zijn beste wedstrijd ooit vonden. Emnes speelde wel weer aardig.
Emnes kan wel aardig ballen, maar is zo druistig als hij in de buurt van de zestien komt, zijn steekpassjes en schoten missen net wat zelfbeheersing.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Emnes verdient ook wel een uitnodiging van Hiddink.
Mijn hoogtepunt is nog altijd het schudden van de hand van Wilfred Bouma.
Hey, alles goed?quote:
Wel een cool collector's item dat schaap.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Emnes kan wel aardig ballen, maar is zo druistig als hij in de buurt van de zestien komt, zijn steekpassjes en schoten missen net wat zelfbeheersing.
[..]
Hey, alles goed?
Hier nog een foto van een der twee mannen die een opblaasschaap hadden meegenomen om de Welshe fans te provoceren.
[ afbeelding ]
Helaas werd hij op het eind afgepakt
Ik heb geen BBC, garnaalquote:Op zondag 4 januari 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de mensen zonder FOX, zeekoe.
Ik dacht al te horen dat hij weer met z´n jas zat te kuttenquote:
Yep, 20ste pak ik het vliegtuig naar huis, helaas.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja alles goed hoor en met jou? Je gaat alweer bijna terug of niet?
De tijd vliegt he...quote:Op zondag 4 januari 2015 19:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, 20ste pak ik het vliegtuig naar huis, helaas.
Twee maten zijn hier net een week geweest, was wel erg tof.
Goede vakantie gehad?
Er moesten van de FA 22 spelers op het veld staan bij de aftrap.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat komt Hull eigenlijk doen daar ?
11 spelers en 11 downiesquote:Op zondag 4 januari 2015 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er moesten van de FA 22 spelers op het veld staan bij de aftrap.
Daar lijken ze in dit geval ook voor gekozen te hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
11 spelers en 11 downies
ja dat kan ook toch ?
Dan moet die trainer niet met zijn hoofd schuddenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar lijken ze in dit geval ook voor gekozen te hebben.
Stond het toen nog 2-0? Dan had ik als keeper gewoon terug lopen ouwehoeren. Dat het achteraf dan 2-3 wordt is kut mja..quote:
Volgens mij was dit al richting het einde, dus dat Birmingham al op 2-3 stond. Wel jammer dat het om Birmingham gaat.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Stond het toen nog 2-0? Dan had ik als keeper gewoon terug lopen ouwehoeren. Dat het achteraf dan 2-3 wordt is kut mja..
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Er doet een tennistoernooi mee aan de FA Cup?
2/10quote:Op maandag 5 januari 2015 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Er doet een tennistoernooi mee aan de FA Cup?
Ja, ik snap ook niet waarom hij maar 10 spelers opstelt.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt wel of Pochettino dat Burnley niet helemaal serieus neemt
Ik tel er toch echt 11, of maak je nou een grapje over iemand?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij maar 10 spelers opstelt.
Paulinho, onzichtbaar. Waardeloos.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik tel er toch echt 11, of maak je nou een grapje over iemand?
Zullen ook wel wat vertrouwen putten uit het aardige optreden van afgelopen weekend tegen City.quote:
Om fans aan te sporen om ook dit tenue te kopen (zijn er duizenden gemaakt die nog niet verkocht zijn).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
Waarom speelt West Ham eigenlijk niet in het normale thuistenue?
Ah, zo'n vieze merchandise truc. Ik hoop dat geen fan het kooptquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Om fans aan te sporen om ook dit tenue te kopen (zijn er duizenden gemaakt die nog niet verkocht zijn).
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, zo'n vieze merchandise truc. Ik hoop dat geen fan het koopt
Afhankelijk van het resultaat, bij winst eerst de kroeg inquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:39 schreef Downwards het volgende:
Als de uitsupporters weer in Liverpool zijn, kunnen ze direct door naar de fabriek.
Over een kwartiertje kan het ook nog.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet West Ham wel snel gaan scoren
Is dat ergens te zien op televisie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wolves - Fulham zou ook nog kunnen (2-2 momenteel).
Baines zou nog 15 kilometer lopen als je hem op goal zetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef Downwards het volgende:
En ook nu nog draaft Baines naar voren als Everton in balbezit is.
Wat een beeld zou dat zijn als je constant iemand met een keepersshirt en handschoenen langs de lijn ziet draven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Baines zou nog 15 kilometer lopen als je hem op goal zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |