2-3quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:47 schreef Downwards het volgende:
Blyth Spartans 2 - 0 Birmingham City
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
Die Tremmel van Swansea kan er HE-LE-MAAL NIKS van
Een hesje dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:07 schreef Sked het volgende:
Iemand die zijn eigen shirt niet aan kan trekken kan ik niet serieus nemen
Goed van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op Balotelli doelt. Die neem ik ook niet serieus.
Er is geen stream beschikbaar van Ipswich, althans niet die ik zo 1,2,3, kan vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Ipswich Town, ook zo'n geweldige club uit het verleden. Net als Leeds Utd.
Klopt, die zit ik nu te kijken op Fox 4. The Saints tegen Ipswich alleen in de samenvatting waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
http://www.ifeed2all.eu/w(...)field-wednesday.html
Deze is voor City.
Dit de sterkste opstelling van City vindenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:29 schreef HulkHeld het volgende:
Het meest trieste is nog dat zowel Southampton als City met hun sterkste opstellingen spelen
Bobby Robsonquote:Op zondag 4 januari 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Ipswich Town, ook zo'n geweldige club uit het verleden. Net als Leeds Utd.
Precies, zonder Silva en met Boyata...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit de sterkste opstelling van City vinden
Boyata is toch die topper die bij Twente de bank warm gehouden heeft ?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, zonder Silva en met Boyata...
Ook geen Hart, Zabaleta en Nasri. Kompany, Dzeko en Aguëro ook nog geblesseerd.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, zonder Silva en met Boyata...
Geblesseerde tel ik niet mee. Maar Nasri zou in mijn sterkste opstelling ook niet staan.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook geen Hart, Zabaleta en Nasri. Kompany, Dzeko en Aguëro ook nog geblesseerd.
Hun bank is nog beter dan de meeste PL teams.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en Royston speelt daar ook normaal gesproken...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Is dat Loovens nou die net in beeld was bij Sheffield Wednesday ?
De meeste sterke en beschikbare opstelling dan. Nasri doet geen fuck daar, Zabaleta is net zo goed als Sagna en met Hart heb je wel een punt.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Met een selectie van 100 man is dat geen excuus.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Is dat Loovens nou die net in beeld was bij Sheffield Wednesday ?
Ah, was al 'm al een tijdje kwijt maar daar speelt ie dus tegenwoordig. Leuke club, ook op zijn niveau.quote:
Ik gebruik het ook niet als excuus, ik vind het alleen lachwekkend om dit de sterkste opstelling te noemen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met een selectie van 100 man is dat geen excuus.
Wim Jonk ook in zijn nadagenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, was al 'm al een tijdje kwijt maar daar speelt ie dus tegenwoordig. Leuke club, ook op zijn niveau.
Gerald Sibon heeft er volgens mij ook nog even gevoetbald (en mislukt).
Arthurworrey?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
Tering er staat een centrale verdediger tegenover Falcao![]()
Die guy is echt massive, even opzoeken wie dat is..
Zie mijn edit post, maar ja die is het ja. Godverquote:
Vd Gijp zit nu te soppen op de bank.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
Tering er staat een centrale verdediger tegenover Falcao![]()
Die guy is echt massive, even opzoeken wie dat is..
Arthurworrey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |