Ik herhaal de 2012 actie maar weer eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:34 schreef frederik het volgende:
Aangeboden een gratis overnachting voor 2, diner en ontbijt voor 2 bij van der valk (zie http://www.valkexclusief.nl/nl/valentijn-arrangement/ voor de voorwaarden en deelnemende hotels)
Voorwaarden:
1) Geen inzending voor jezelf, maar voor iemand die je het heel erg gunt (ook niet zelf als partner)
2) Zowel jij, als de ontvanger moeten onder de doelgroep van FHF vallen
3) inzendingen naar Yvonne
4) inzenden mogelijk tot zaterdag 10-1-2015.
5) uit de inzendingen loot Yvonne 1 winnaar
6) betaling van deze actie in de vorm van een van der valk cadeaubon van 100 180 euro
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:28 schreef Mark het volgende:
Heb je 3 met Yvonne afgesproken?
Enne: wat allen hierboven over je zeggen![]()
Was haar antwoord op de vraag "Yvonne,quote:Op 3 januari 2015 12:12 schreef yvonne het volgende:
Natuurlijk!
Op 3 januari 2015 10:26 schreef frederik het volgende:
[..]
Geen punt.quote:
quote:Winnaar moet beslissen of die de prijs wil hebben (en dat melden aan Yvonne, bij een weigering moet er opnieuw gehusseld worden)
- De aanvaardende winnaar mag hier zelf posten als het bekend mag worden wie het is
- Omdat ik moet weten waar de prijs heen moet moet ik ook een bericht krijgen van de winnaar, als diegene zijn of haar naam niet in het topic wil hebben zal ik dat hier aangeven.
De uitslag kan dus best pas zondagavond of maandag bekend worden hier in het topic, er zitten toch een aantal stappen die nog gedaan moeten worden
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Super vannelle!Gefeliciteerd.
Wederomvoor Frederik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |