quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:34 schreef Frey het volgende:
Shortie:Niet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindcredits? wat zijn dat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:49 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Staat het niet in de eindcredits? Elke gastspeler heeft recht op credits, lijkt me.
Nou, zelfs dat staat er niet hoor. Alleen de sponsors en bedrijven worden genoemd onder "Met dank aan".quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eindcredits? wat zijn dat?![]()
Hebben ze toch al een tijdje niet meer, zelfs de hoofdrolspelers worden nergens meer met hun naam vernoemd. Tegenwoordig staan ze bij "Met Dank Aan: Cast en Crew".
Oh ik geloof bij Divorce en Moordvrouw wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, zelfs dat staat er niet hoor. Alleen de sponsors en bedrijven worden genoemd onder "Met dank aan".
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch een zeer matig einde van een verhaalijn die zo boeiend begon.
Nick die voor alles de bak in draait omdat hij zich bedacht heeft.
Was dan ontploft in die auto.
Nick.quote:
Slaan ze voor het gemak allemaal over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef James1988 het volgende:
Was dit nu weer de exit van Nick? Er komt geen rechtszaak ofzo?
Er kan altijd weer een onverwachte twist komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
Nick.Idd hopelijk tot gauw.
![]()
Alleen met zulke dingen op je geweten is het vrijwel uitgesloten dat we hem de komende 2 jaar terugzien.
Viel me direct opquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef Oliver23 het volgende:
Ludo noemde Charlie toch altijd Charlotte??
Wedden dat Charlie terugkeert (hopelijk niet gespeeld door Lieke) en het voor elkaar krijgt dat Nick zijn straf mag uitzitten op Curaçao?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denk dat Charliebinnenkort teugkomt. Haar naam wordt me veel te vaak genoemd. En ook Sil zal wel vrij komen binnenkort.
Sjors zelfs 11,5 jaarquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing en Sjors doen gewoon al 10 jaar mee.
Neuh, Janine gaat zelfs met haar samenwerken aan BandiTas oid...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
Ik moest lachen over dat voorval tussen Aysen, Noud en Thijs afgelopen maandag (?), niemand opgemerkt?
- Aysen stelt vragen aan Noud.
- Noud antwoord, Thijs tettert er constant door.
- Aysen tegen Thijs; Zeg wat is dit?
- Thijs tegen Aysen: Ik sta mijn client bij tijdens een verhoor.
- Aysen tegen Thijs: De aanklacht is nog niet eens rond.![]()
[..]
Dit inderdaad.![]()
Wat weten de schrijvers het toch gruwelijk te verkloten.
Eerst een sterke verhaallijn en dan eindigen met met dit soort bullsh*t.
Het leek erop dat Nick sterk terugkwam en de strijd zou winnen, waardoor deze afloop haast teleurstellend is.
Ik dacht bij mijzelf... en dit is het dus? Een wederom zeer onwaardige 3e einde van een personage als Nick en een fantastische acteur die Christope Haddad mag zijn.
Het enige positieve aan dit alles is dat Ludo enige vorm van emotie/vader-zoon gevoelens toonde door kort een soort van "afscheid" te nemen van Nick.
De manier waarop Nick het binnengaan van het busje werd gefilmd, die closeup op het beeldscherm in het busje en zijn glimlach op het eind, doen mij toch wel vermoeden dat de schrijvers stiekem nog wat van Nick achter de hand willen houden.
Trouwens Ludo en Janine gaven min of meer toe dat door Maxime Nick volledig is doorgeslagen. Kennelijk vindt niemand van hen het nog nodig Maxime aan te pakken?
Er zal over 15 jaar ofzo vast wel een nakomeling van hem wraak komen nemen ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:36 schreef Piebe het volgende:
Overigens.
De verhaal met Daryll eindigt toch ook maar teleurstellend.
In de goede oude tijd was zo'n gast totaal doorgedraaid en had ie zijn toekomstig ex-vriendinnetje en haar nieuw vriendje gegijzeld en met een groot kapmes bedreigd.
Nu gaat ie naar Japan. En legt ie zich neer dat ie zijn meisje verloren heeft aan een jochie dat ie met 1 vinger aankan.
Ik hoop toch niet dat Noud en Sacha over 15 jaar nog in de serie zitten als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
Er zal over 15 jaar ofzo vast wel een nakomeling van hem wraak komen nemen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |