ik heb nog een pakje instant aardappelpuree over van de voedselbankquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Ja crisis hoor
Het is compleet absurd wat mensen allemaal in huis halen met dit soort dagen. En aan de andere kant van de wereld creperen ze van de honger. Maar hey, we hebben weer allemaal een plaatje aangevraagd en 10 euro gedoneerd en god wat was het gezellig met de feestdagen zeg.
Hypocriet gedoe allemaal
De andere kant van de wereld kan verrekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog een pakje instant aardappelpuree over van de voedselbank![]()
stuur jij het even naar de andere kant van de wereld?
Ik heb niks gedoneerd en ik heb niks over, ik had niks bijzonders in huis gehaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Ja crisis hoor
Het is compleet absurd wat mensen allemaal in huis halen met dit soort dagen. En aan de andere kant van de wereld creperen ze van de honger. Maar hey, we hebben weer allemaal een plaatje aangevraagd en 10 euro gedoneerd en god wat was het gezellig met de feestdagen zeg.
Hypocriet gedoe allemaal
O, jij hebt vooraf al je anders toch teveel gekochte spullen gedoneerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Het viel bij mij wel mee wat ik over had, ik heb bijna niets weggegooid, het meeste is met mijn dochter (student) mee naar huis en de rest hebben we de dagen erna nog opgegeten.
Bij Jumbo heb ik een paar keer van die coupons gekocht om een kerstgerecht te doneren.
Dan is het toch niet écht over... dat gaat dus ook wel op, nomaal heb je toch ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
O ja, ook nog over:
Een portie ajam pangang met knoflooksaus
Een portie babi pangang met zoetzure saus
Maar die gaan zo in de herkansing...
van wanneer is die oliebol?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:02 schreef sacha het volgende:
1 oliebol en nog wat ondefinieerbare flessen in de koelkast
die van mij was even oud maar lag niet in de koelkast, en het zakkie was een beetjequote:
kip en kip vinden hem nog lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
die van mij was even oud maar lag niet in de koelkast, en het zakkie was een beetje
open, leek wel een baksteen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |