Gewoon heropvoeden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:51 schreef Pauper_Bob het volgende:
Per direct de straat opschoppen dat vrouwspersoon.
Achterhaalde feministische gedachtegang.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:53 schreef Basp1 het volgende:
In het weekend regelt de man toch het ontbijt.
oh ja we moeten onze vrouwen weer een hoofddoek om laten doen en niet meer onbegeleid naar buiten laten gaan. Ketenen aan het aanrecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:55 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Achterhaalde feministische gedachtegang.
Wel zorgen dat die ketting lang genoeg is dan. Ze moet natuurlijk wel de woonkamer kunnen stofzuigen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
oh ja we moeten onze vrouwen weer een hoofddoek om laten doen en niet meer onbegeleid naar buiten laten gaan. Ketenen aan het aanrecht.
jij bent verliefd op Nikkie. Weet niet wat erger isquote:
gewoon zo'n ontbijtje is prima te doen hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:58 schreef TUFKAL het volgende:
Toch even verder gelezen: zin hebben in iets van de Mac!!!
hahahahaahahahaha neequote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon zo'n ontbijtje is prima te doen hoor.
Oke manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:12 schreef Nepdan het volgende:
[..]
Afgeven op McDonalds is zoooo 2012.
De Mc donalds verdedigen is voor de ultieme nerdsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:12 schreef Nepdan het volgende:
[..]
Afgeven op McDonalds is zoooo 2012.
Want met mate nuttigen is onmogelijk? Eet 1 burger en je ziet er zo uit? O nee toch niet. Spijtig voor je dat jij een fatzo bent.quote:
Kwalitatief is het gewoon belabberd, kan je beter elders iets vets eten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:42 schreef Nepdan het volgende:
[..]
Want met mate nuttigen is onmogelijk? Eet 1 burger en je ziet er zo uit? O nee toch niet. Spijtig voor je dat jij een fatzo bent.
Persoonlijke voorkeur. Een big tasty is naar mijn mening gewoon een goede vette hap.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kwalitatief is het gewoon belabberd, kan je beter elders iets vets eten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:50 schreef Toekito het volgende:
Nu heb ik trek in een mcOntbijt. Maar het eerste wat ze zegt.....'ik ga geen mac voor je halen'
wat een liefde weer.
Feminist gespotquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
oh ja we moeten onze vrouwen weer een hoofddoek om laten doen en niet meer onbegeleid naar buiten laten gaan. Ketenen aan het aanrecht.
Wat is dit nou Veraquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:07 schreef vera166 het volgende:
Zou McDonalds voer voor mannen halen zodat ik bijdraag aan een langzame dood
Harde vrouw dezequote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:07 schreef vera166 het volgende:
Zou McDonalds voer voor mannen halen zodat ik bijdraag aan een langzame dood
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Harde vrouw deze
Kan ik wel waarderen
gesmoltenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:14 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jou zou ik alleen maar groente en andere gezonde zooi geven
bestaan die nogquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:18 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Waar woon je TS, gebruik anders Ring & Bring bezorgservice. Is alleen wel in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Arnhem.
Ja ik heb gezien wat jij met Mortaxx en Pharkie hebt gedaanquote:
Stil jonge dat hoeft niet het hele forum te wetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien wat jij met Mortaxx en Pharkie hebt gedaan
vriendin op dieet? je kijk zo door dr heen. Tis geen FOK!ster.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:39 schreef Piebe het volgende:
Laat me raden, TS.
Vriendin is op dieet en betrekt jouw hier ook in als solidair zijnde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |