abonnement Unibet Coolblue
pi_6618334
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:38 schreef Fogerty het volgende:
Daarnaast heb ik sinds een paar dagen een erg prettig en volstrekt anoniem e-mailcontact met iemand die van precies dezelfde dingen last heeft als ik. Ik wist niet dat zulke mensen bestonden
You're never the only one
Wel mooi, dat je iemand gevonden hebt,
die het zo goed kan begrijpen..

Wolkje

  maandag 4 november 2002 @ 16:40:04 #77
22259 Fogerty
slapende account
pi_6620639
Pfffff in het kader van het uitzieken was het wel goed om vandaag niet te gaan werken, maar depressie-technisch gezien was het rampzalig.
Als ik WEL was gegaan, had ik afleiding gehad, de hele dag flauw lopen geinen met mijn collega's, daarna vlug boodschappen en koken om op tijd zijn bij Afrikaanse Dans....en een eventueel diep dal was pas DAARNA gekomen. Maar nu ben ik vanmiddag al op dat punt gekomen

Zoals het er nu naar uitziet blijft het de rest van de dag janken en bedenken dat ik dood wil.

En voordat er iemand nu gaat roepen: 'geef jezelf een schop onder je kont en ga gewoon': dat gaat niet. Dat gaat alleen als ik die verrekte kutpillen weer ga slikken

Hieperdepiep hoera!
pi_6620754
en

Maar ook heeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig..

Heb gisteren auditie gedaan voor de hoofdrol in het schooltoneel, maak goede kans, en krijg morgen te horen of ik de rol heb..

Ondanks de kans ga ik ervanuit dat ik het niet wordt, want ik heb toch altijd pech...

Doei.
pi_6620769
quote:
Op maandag 4 november 2002 16:45 schreef Faithy het volgende:
en

Maar ook heeeeeeeeeeeeeel zenuwachtig..

Heb gisteren auditie gedaan voor de hoofdrol in het schooltoneel, maak goede kans, en krijg morgen te horen of ik de rol heb..

Ondanks de kans ga ik ervanuit dat ik het niet wordt, want ik heb toch altijd pech...


Wat leuk!!
Ik hoop met je mee
pi_6620962
Blegh.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 4 november 2002 @ 17:13:09 #81
22259 Fogerty
slapende account
pi_6621250
Er Moet Nu Iets Gebeuren
positief of negatief, maar in elk geval niet meer dit

Hoe forceert men een doorbraak?

Hieperdepiep hoera!
  maandag 4 november 2002 @ 18:05:59 #82
11102 knep
Mountainfreak
pi_6621972
Klote .

Voel me misselijk, lusteloos en moe.
Moet nog veel doen .

pi_6622018
Ik voel me gewoon kut
Voel me gewoon ontzettend onzeker over heel veel dingen
  maandag 4 november 2002 @ 18:09:59 #84
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6622024
Eigenlijk goed, maar toch zit er zo'n irritant gevoel dat aan mijn achterhoofd knaagt, ik wil mensen helpen maar het kan niet. Best moeilijk maar het komt goed..

En natuurlijk heel veel sterkte mike en alle anderen die het nu moeilijk hebben.. het komt nog..

pi_6622099
Tevreden

amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_6622142
Nog steeds lusteloos, koppijn en aan de ibuprofen 600
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_6622179
Verdrietig.

Onze kat Gijsje moest bij de dierenarts blijven wegens een abces op z'n koppie, we mogen 'm morgenmiddag weer ophalen.
Zoals 'ie naar me keek en zielig miauwde toe ik wegliep...
*snik*

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6622205
ik voel me wel gelukkig alleen zo'n koppijn ik moet echt een keer naar de bottenkraker ik hoop dat het helpt
  maandag 4 november 2002 @ 18:42:25 #89
22259 Fogerty
slapende account
pi_6622629
Ik ben tot het geniale inzicht gekomen dat waar ik ook naartoe ga, de Balkan of Nepal of waar dan ook, ik neem toch altijd mezelf mee
Hieperdepiep hoera!
  maandag 4 november 2002 @ 18:47:39 #90
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_6622733
Moe. Maar voor de rest redelijk goed.
For great justice!
  maandag 4 november 2002 @ 19:56:02 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6623959
Warm, hoofdpijn, slaperig...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 4 november 2002 @ 20:07:44 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6624208
quote:
Op maandag 4 november 2002 16:40 schreef Fogerty het volgende:
Pfffff in het kader van het uitzieken was het wel goed om vandaag niet te gaan werken, maar depressie-technisch gezien was het rampzalig.
Als ik WEL was gegaan, had ik afleiding gehad was ik gevlucht voor mijn echte gevoel, de hele dag flauw lopen geinen met mijn collega's, daarna vlug boodschappen en koken om op tijd zijn bij Afrikaanse Dans....en een eventueel diep dal was pas DAARNA gekomen. Maar nu ben ik vanmiddag al op dat punt gekomen
Hoe kut ook, het is kennelijk niet voor niets dat je je zo voelt. Er zal toch iets dwars zitten dat eruit moet.
Ik weet het, je hebt hier eigenlijk niets aan, maar afleiding (of Nepal, of de Balkan ) is imo soms niet meer dan vluchten, uitstellen van gevoel. En dan komt het er later vaak dubbel zo hard uit.
Nah, wat ik wil zeggen komt er niet zo soepel uit .
Sterkte .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 4 november 2002 @ 20:19:19 #93
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6624487
mmmbop
I don't even know what I'm doing here.
  maandag 4 november 2002 @ 20:39:25 #94
22259 Fogerty
slapende account
pi_6624895
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:07 schreef Moonah het volgende:
maar afleiding (of Nepal, of de Balkan )
of anti-depressiva
Ik wil niet terug naar de oude dosis, echt niet, dan zijn de afgelopen twee weken ellende helemaal voor niets geweest bah!

Maar misschien zit er niets anders op. Die pillen, en afleiding, en weet ik veel wat nog meer zijn allemaal nodig om me op de been te houden. Zonder die dingen zit ik volgens mij in no time in een inrichting

Ik hink op twee gedachten, enerzijds merk ik ook wel dat er nog een boel in zit wat er misschien uit zou moeten. Maar anderzijds denk ik: heeft niet iedereen iets van afleiding, of pillen, of een hobby, of wat dan ook nodig om zich op de been te houden?

Wat is wijsheid?

Hieperdepiep hoera!
pi_6624920
Al wel wat beter eik
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_6625007
Beter , kreeg net een bericht van een vriend van me .
Een paar weken terug tijdens het uitgaan waren onze fietsen gestolen , dachten we .
Hij had het aangegeven bij de politie , en toen kreeg die een telefoontje dat ze terecht waren .
De eigenaar van de kroeg naast De Kade zag ze en had ze gewoon binnengezet . Tegen de tijd dat wij weer terug waren daar , waren ze al binnen en wij hebben ons gek lopen zoeken eerst .
Weer een heerlijke mutserige actie hoor .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6625034
verward, voel veel, druk in hoofd, moeite "hier" te blijven..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 november 2002 @ 20:50:38 #98
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6625110
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:39 schreef Fogerty het volgende:
Wat is wijsheid?
Nou, je vraagt erom .

Ik zou zeggen:
-pillen om het eea draaglijk te houden,
-goede hulp om 'die boel die er misschien wel uit moet' eruit te laten komen,
-afleiding om het leven wat leuker te maken (dus lekker Afrikaans dansen, werken waar je plezier in kunt hebben),
-en na een poos (als 'die boel die er misschien uit moet er ook echt uit is) nog eens proberen van die pillen af te komen.

Magoed, wie ben ik .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 4 november 2002 @ 20:58:39 #99
22259 Fogerty
slapende account
pi_6625252
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:50 schreef Moonah het volgende:
Nou, je vraagt erom .
[knip]
Magoed, wie ben ik .
Dat komt inderdaad wel iets meer in de buurt van wijsheid dan als een koppig klein kind aan die lagere dosis antidepressiva vast blijven houden terwijl iedereen om me heen roept dat ik terug moet naar de oude

Ik ga er eens een nachtje over slapen, ik wil je in elk geval bedanken dat je zo meedenkt

Hieperdepiep hoera!
  maandag 4 november 2002 @ 21:03:43 #100
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6625338
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:58 schreef Fogerty het volgende:
Ik ga er eens een nachtje over slapen, ik wil je in elk geval bedanken dat je zo meedenkt
Is goed hoor .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')