Dat is mijn toekoemstquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Roald eindigt met tien katten later in een flatje volgens mij
Gaat stinken enzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Roald eindigt met tien katten later in een flatje volgens mij
geo is je bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou als jij bij mij in 1 ruimte bent ben jij de hond en dan neem ik ook een kat erbij
deleefquote:
Pas maar op want ik ben een geil teefje who likes doggiestylequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou als jij bij mij in 1 ruimte bent ben jij de hond en dan neem ik ook een kat erbij
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op want ik ben een geil teefje who likes doggiestyle
Als je daar eenmaal in leeft dan ruik je dat zelf vast niet meerquote:
Dus daarom date je met LB?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
Niks mis met aan de ketting liggen en af en toe gestraft worden
Bondage, doe je dingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LB is into freaky stuff? Dan weet jij meer dan ik
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #126 Blijft altijd leuk
Klopt, het was inderdaad een grapje.quote:
Hallo Roland.quote:
Tering, wat heeft die met d'r kop gedaan.quote:
Goed grapje dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het was inderdaad een grapje.
Een grapje waar LB hard om moest lachen.
Verstandig. Doorgaans wordt dit enkel gerookt door mensen met een erg laag IQ.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik rook wiet en hasj echt heel weinig
Voel je toch weinig van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik rook wiet en hasj echt heel weinig
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig. Doorgaans wordt dit enkel gerookt door mensen met een erg laag IQ.
Ik moet zeggen ik heb ook niet echt een hoog IQ. Maar ik wil er mijn geld niet aan uitgeven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig. Doorgaans wordt dit enkel gerookt door mensen met een erg laag IQ.
ik wel en heb geld zatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik heb ook niet echt een hoog IQ. Maar ik wil er mijn geld niet aan uitgeven.
Ik ben zeer kieskeurig in het lachen om grapjes, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt, als jij er om moet lachen dan moet hij aan alle kwaliteitseisen voldoen.
Ismo - #eenmansquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel en heb geld zat
Ik zie een causaal verband.
Geld laat je rare dingen doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel en heb geld zat
Ik zie een causaal verband.
Ik ben dus terecht trots dat mijn grapje tot dit zeer selecte gezelschap behoort.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zeer kieskeurig in het lachen om grapjes, inderdaad.
valt meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geld laat je rare dingen doen
Gefeliciteerd met deze overwinning, je jaar kan niet beter beginnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben dus terecht trots dat mijn grapje tot dit zeer selecte gezelschap behoort.
Andre van duinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef GGMM het volgende:
Helemaal gekeken.
Niet één keer moeten lachen.
Wist niet dat de hoeren gewoon aan het werk waren tijdens oud en nieuw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
Rond de 100 euro uitgegeven met oud en nieuw
Hou je tyfus bek kut Geoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat de hoeren gewoon aan het werk waren tijdens oud en nieuw.
Ik denk 15je in totaal voor mezelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
Rond de 100 euro uitgegeven met oud en nieuw
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk 0 in totaal voor mezelf.![]()
balequote:
Nu ga je te verquote:
Ja als je into de 2 weken overleden crackjunk look bent..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij moet eerder op mij jaloers zijn. Ik heb de echte looks
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja als je into de 2 weken overleden crackjunk look bent..
En wat zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:08 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet even naar de wc als ik binnen 10 minuten terugbreng moeten jullie de politie bellen
Wat terugbreng?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:08 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet even naar de wc als ik binnen 10 minuten terugbreng moeten jullie de politie bellen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat Roald iets terug komt brengen binnen 10 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |