SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith 4-2
Quarter-Finals
Thursday January 1
Peter Wright v Gary Anderson 1-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 5-2
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Taylor/van der Voort v Bunting/Van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Huh, jij ook hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zuid Holland en Groningen zijn favoriete provincies van mij, heb ik dat al eens gezegd?
Alle darters lijken opelkaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Voort lijkt wel wat op Barney
''gewoon een goed toernooi''quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Niks mis met dat geklap. Gewoon een goed toernooi. Zijn maar een select few bestemd voor de absolute top, dan mag je na zo'n toernooi met zijn skills gewoon complimenteus zijn.
Bevestigd hij iddquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond is VdV weer tafelgast bij rtl 7
Ik ben al weken te vinden in de dartstopics.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Huh, jij ook hier
Wel sneu voor Vinnie, je slechtste leg is gelijk je laatste leg ... ...
Btw, een rondvaart is te langzaam voor Vinnie. Speedbootje door de grachten
Eerste 4 sets vorige ronde waren ook erg goed tochquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''gewoon een goed toernooi''
voorgaande drie partijen waren een stuk minder t.o.v vandaag
Ik heb een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Bevestigd hij idd
En ook dat Marcel er is
Ga je ook meeposten in het Lakeside topic?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al weken te vinden in de dartstopics.
kwartier per dag?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een vooruitziende blik.
Meerzijdequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ook meeposten in het Lakeside topic?
trollquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Die presentator in de studio is zo'n knuppeltje
Eens, bijna iedereen had verwacht dat hij hier met grote cijfers zou verliezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Niks mis met dat geklap. Gewoon een goed toernooi. Zijn maar een select few bestemd voor de absolute top, dan mag je na zo'n toernooi met zijn skills gewoon complimenteus zijn.
Haten op koertquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens, bijna iedereen had verwacht dat hij hier met grote cijfers zou verliezen.
Excuse me?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef PinkLow het volgende:
Ik zeg Goedenavond en veel plezier met de next match ik duik me nest in.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef PinkLow het volgende:
Dan moet ik helemaal met de trein.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Van Barneveld speelt morgen niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van Gerwen gaat hem 7-0 slopen in de finale als BarGod hem al niet pakt morgen.
Mag ik je msn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef PinkLow het volgende:
Bargod heeft meestal een Taylor trauma.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van Gerwen gaat hem 7-0 slopen in de finale als BarGod hem al niet pakt morgen.
Ik ga geen minuut missen van de zegetocht van Jan Dekker als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ook meeposten in het Lakeside topic?
Is de laatste 2 jaar pas echt aan het beesten. En hoe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:14 schreef marcodej het volgende:
Bunting was vroeger toch zo'n nobuddie?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef franklop het volgende:
Barney gaat 110 gemiddeld gooien
Let maar op
Misschien moet ik er geld op zettenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geef ik je op een briefje.
Die stop ik altijd in mn neus. HAHA.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat Bunting met 4 gram pijlen gooit?
Jij bent een nep hagenees!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Zoals we hier in Den Haag zeggen:"Verdedigen is niet vies".
Dat wist ik allang joh!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die stop ik altijd in mn neus. HAHA.
Het zijn de woorden van Henk Fräser.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een nep hagenees!
Dit verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die stop ik altijd in mn neus. HAHA.
En wij maar denken dat je de Barney Army kwam versterken...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef PinkLow het volgende:
Die voelt zich beter thuis in Rotterdamquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van Henk Fräser.
Je hebt gelijk, ik volg de kenners van rtl7quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Arjan is zéér nerveus.
Omloop het Volk is al bijna.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De helft van Knabbel en Babbel moet eens grinta tonen aan het dartbord.
Klaasen was voor Ecclesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Kim was voor de 2 grootste criminelen uit het circuit, dit verklaart een hoop.
Ben jij ook in de kroeg geboren?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Goede darters komen vaak vanaf kinds af aan al in een kroeg.
Daarmee wil ik overigens niks insinueren.
En waarom praten Nederlandse dartsfans altijd met een zwaar provinciaals accent?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik kom ook al sinds kinds af aan in de kroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
Moet je nu weer over mijn Gooische accent beginnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En waarom praten Nederlandse dartsfans altijd met een zwaar provinciaals accent?
Stijn praat plat Leidsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En waarom praten Nederlandse dartsfans altijd met een zwaar provinciaals accent?
Ik Lig inmiddels in me nest, ben zo ziek als een hond (net als de overige helft van Nederland), dus hoe graag ik ook zou willen, ik probeer het nog even. Als ik ineens weg ben, weten jullie dat ik in slaap ben gekukkelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je de Barney Army kwam versterken...
Ebola?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik Lig inmiddels in me nest, ben zo ziek als een hond (net als de overige helft van Nederland), dus hoe graag ik ook zou willen, ik probeer het nog even. Als ik ineens weg ben, weten jullie dat ik in slaap ben gekukkel
Beterschap, een zege van Barney zal je goed doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik Lig inmiddels in me nest, ben zo ziek als een hond (net als de overige helft van Nederland), dus hoe graag ik ook zou willen, ik probeer het nog even. Als ik ineens weg ben, weten jullie dat ik in slaap ben gekukkel
Door het overweldigende spel van Barney zal je niet snel in slaap vallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Die doen aan Hockey en Jeu de Boules (de zomer variant van Curling).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je nu weer over mijn Gooische accent beginnen?
Krijg aidsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Dat opkomstmuziekje moeten ze verbieden, verschrikkelijk
Nee een infectie en ontsteking , lekker begin van nieuwe jaarquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Dat opkomstmuziekje moeten ze verbieden, verschrikkelijk
Wat een held hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die opkomst van Bunting is epic man
Veel beterschap!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee een infectie en ontsteking , lekker begin van nieuwe jaar
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, iedereen die anti is moeten ze verplicht op laten komen met YMCA!!!quote:
Twee jaar geleden hield hij wel aardig stand.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
Barney is mentaal nu al geknakt omdat hij weet dat hij bij winst tegen Taylor moet.
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan kijken. Ik wil iedereen die hier op rekende mijn excuses aanbieden.
Met name Ambrosius en Caland.
Het was gezellig, GGMM.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan kijken. Ik wil iedereen die hier op rekende mijn excuses aanbieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef GGMM het volgende:
Spreek je later!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij kijkt Ambrosius ook niet. Er zijn diverse TR's niet afgehandeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef GGMM het volgende:
Bunting heeft een hele vaste hand.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Bunting heeft nu al een harde pener dat hij de hand van Raybar mocht schudden.
Beetje masturberen in zijn kelder.quote:
Ja. Gewoon voor Bunting zijn zoals het hoortquote:
Even wennen he, dat jij dat kunt doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt Ambrosius ook niet. Er zijn diverse TR's niet afgehandeld.
Valt me tegen Poppeltjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben stiekem voor The Bunt, maar zal toch voor Barney juichen.
3 gram.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:23 schreef Smoofie het volgende:
Bunting heeft een mooie gooitechniek.
Welk gewicht zijn zn minisperen ook alweer?
Nou, inderdaad. Dus geen TR doen allemaal tenzij het echt nodig is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Even wennen he, dat jij dat kunt doen
jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef PinkLow het volgende:
Zal Bunting oprecht nu ook nog tegen Barney opkijken?
Die zelfingenomen lach als hij klaar gaat staanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Wat een kut kop heeft die Bunting.
Nou eromheen kijken zal moeilijk gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef PinkLow het volgende:
Hij kijkt zo aan tegen een achterstand.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef PinkLow het volgende:
Wat ben jij irritant zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Niet projecteren aub.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou eromheen kijken zal moeilijk gaan.
Echt eentje die zijn hele leven bij zijn moeder blijft wonen en in bed tegen zijn moeder aankruipt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zelfingenomen lach als hij klaar gaat staan
Zou je het taalgebruik conform de policy die Ambrosius zelf heeft geschreven kunnen houden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Omschrijf jij nu jezelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Echt eentje die zijn hele leven bij zijn moeder blijft wonen en in bed tegen zijn moeder aankruipt.
Nederlanders zijn zo wispelturig en keren zich meteen tegen hun legendes, in het buitenlandi s dat minderquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef PinkLow het volgende:
Koekoek, ik ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil commentaar van Sierd de Vos bij het darten!
Heeft nog haar eigen kaartenwinkel ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie UI van Joke (57) uit Appelscha.
Ja, al die feitjes enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij zal vast een meisje hebben gestrikt toen hij met geld ging zwaaien hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Echt eentje die zijn hele leven bij zijn moeder blijft wonen en in bed tegen zijn moeder aankruipt.
dat zou baas zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eey goeie grap man. Origineel ookquote:
Lekker schoffelenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moeder van Bunting schijnt bij de plantsoenendienst te werken, wist je dat?
Jawel. 10tje ingezet op BARNEY ARMYYYquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barneveld gaat verliezen
Dit wordt m niet
Lekker een anekdote van 5 minuten vertellen ...en dan weer een set verder zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe mij maar een bak met 20 kipnuggets.quote:
Waar kan je lekker eten in de omgeving van ellie pellie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze stampt de compost aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben daar een heerlijke McDonalds. Man man man, Big Mac dit datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kan je lekker eten in de omgeving van ellie pellie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |