Successupporterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook. (Ambrosius vindt dit leuk)
Het oude bord willen ze voor jouw hoofd hangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij hebben ze een nieuw bord opgehangen.
Gemiddelde van 102 doen bijna alle darters het wel voor hoor.quote:
nou nouquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het oude bord willen ze voor jouw hoofd hangen.
Daar kun je wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij hebben ze een nieuw bord opgehangen.
nou nou is dit nou nodigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het oude bord willen ze voor jouw hoofd hangen.
Hij niet , en veels te veel 60 naar mijn ideequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gemiddelde van 102 doen bijna alle darters het wel voor hoor.
Dat klopt. Ik verveel me.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van darts hield
Dat vind ik nog steeds. Ik heb echter nooit gezegd dat ik alleen maar exclusief naar sport kijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dartsen geen sport vond.
Het interesseert me werkelijk geen kont.quote:
Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij 1 of 2 jaar constant kan meedraaien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou hij is de afgelopen maanden anders goed bezig.
Stond het vorige tournooi in de 1/2 finale.
Of je gooit gewoon met werpsterrenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef raptorix het volgende:
Je zou eigenlijk een dartspijl met 2 kanten moeten maken, nu moet je toch moeite doen om de voorkant er in te gooien.
Sing when your winning (x3)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Publiek daar ook trouwens. Zingen pas als iemand wat goeds doet
Flight in het midden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef raptorix het volgende:
Je zou eigenlijk een dartspijl met 2 kanten moeten maken, nu moet je toch moeite doen om de voorkant er in te gooien.
gister zongen ze van der Voort toe, die speelde helemaal niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Publiek daar ook trouwens. Zingen pas als iemand wat goeds doet
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, vdv is daar niet constant genoeg voor, is een eendagsvlieg als het gaat om grote prestaties, en kan dat fysiek helemaal niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |