nou nou is dit nou nodigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het oude bord willen ze voor jouw hoofd hangen.
Hij niet , en veels te veel 60 naar mijn ideequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gemiddelde van 102 doen bijna alle darters het wel voor hoor.
Dat klopt. Ik verveel me.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van darts hield
Dat vind ik nog steeds. Ik heb echter nooit gezegd dat ik alleen maar exclusief naar sport kijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dartsen geen sport vond.
Het interesseert me werkelijk geen kont.quote:
Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij 1 of 2 jaar constant kan meedraaien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou hij is de afgelopen maanden anders goed bezig.
Stond het vorige tournooi in de 1/2 finale.
Of je gooit gewoon met werpsterrenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef raptorix het volgende:
Je zou eigenlijk een dartspijl met 2 kanten moeten maken, nu moet je toch moeite doen om de voorkant er in te gooien.
Sing when your winning (x3)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Publiek daar ook trouwens. Zingen pas als iemand wat goeds doet
Flight in het midden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef raptorix het volgende:
Je zou eigenlijk een dartspijl met 2 kanten moeten maken, nu moet je toch moeite doen om de voorkant er in te gooien.
gister zongen ze van der Voort toe, die speelde helemaal niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Publiek daar ook trouwens. Zingen pas als iemand wat goeds doet
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, vdv is daar niet constant genoeg voor, is een eendagsvlieg als het gaat om grote prestaties, en kan dat fysiek helemaal niet aan.
Ja precies, en nu al de hele set stilquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
gister zongen ze van der Voort toe, die speelde helemaal niet..
Dar leek het wel opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef Caland het volgende:
Probeerde hij nou serieus 180 te gooien terwijl hij op 182 stond
Dat is het hem nou, Taylor doet het helemaal niet zo slecht als het lijkt maar hij komt niet aan bod omdat als hij op een dubbel staat, Vincent een 100+ uitgooitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij niet , en veels te veel 60 naar mijn idee
Zijn dit je eigen peilingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de netste user van fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |