De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zienquote:PVV-aanhang roept op tot brandstichting moskeeën
Berichtgeving over geweld in Zweden juichend ontvangen
Op de Facebook-pagina 'Steun de PVV', geliked door 6500 PVV-sympathisanten, worden oproepen geplaatst om Nederlandse moskeeën in brand te steken.
De oproepen zijn te vinden in de reacties onder berichten over brandstichting bij moskeeën in Zweden. De pagina werd in augustus in het leven werd geroepen, kort nadat PVV-leider Geert Wilders aankondigde een 'mars' door de Schilderswijk in Den Haag te houden.
Recent werd uit onderzoek van Reporter duidelijk dat geweld tegen islamitische gebedshuizen in Nederland vaker voorkomt dan gedacht. Een greep uit de oproepen staat op de Steun de PVV-pagina hieronder. Ze zijn veelal afkomstig van niet-anonieme personen. Overigens zijn er op de pagina ook reacties te vinden waarin het geweld wordt afgekeurd maar die zijn veelal afkomstig van tegenstanders van Wilders.
joop.nl
Ik denk dat ze slim genoeg waren om naar buiten te rennen als de moskee vlam vat.quote:
+1quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Nou, een politieke partij kan toch niet verantwoordelijk worden gesteld voor iedere debiel in dit land.
Beetje overtrokken weer dit.
In de Schilderswijk? Ja.quote:
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij vindt dit soort reacties normaal ?
Dat viel mij ook op. Het is allemaal zo slecht geschreven dat ik me afvraag of het geen spoof is om PVV-aanhangers belachelijk te maken. Het ligt er wel wat dik bovenop vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het aantal reacties zonder taalfouten is op de vingers van een blinde zaagmedewerker te tellen.
Nee hoor, dat is gewoon hun niveau.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Het is allemaal zo slecht geschreven dat ik me afvraag of het geen spoof is om PVV-aanhangers belachelijk te maken. Het ligt er wel wat dik bovenop vind ik.
Niet voor iedere debiel maar de propaganda machine van de PVV vind ik wel deels verantwoordelijk voor deze idiote reacties wat u zaait zal u oogsten is niet voor niets een gezegde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef vinagrait het volgende:
Nou, een politieke partij kan toch niet verantwoordelijk worden gesteld voor iedere debiel in dit land.
Beetje overtrokken weer dit.
Volgens mij gewoon regel van Fok!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Confetti het volgende:
Waarom worden de namen gecensureerd? Het is gewoon een publieke pagina en mensen moeten maar verantwoording nemen voor hun woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |