Pak opperkleurder aan, een serial offender.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie gaat vooral om users zonder UI. Ik zal binnenkort het topic weer eens kicken.

Staat BBC1 al aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pak opperkleurder aan, een serial offender.

Dat groene past wel mooi bij je blauwe username.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?

Ik trapte er inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?

Ik vind die Tijs van den Brink toch beter bij je passen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
Kan ook deze even doen, Uccie is er nu toch niet.

Die heb ik helaas niet meer in het lijstje staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind die Tijs van den Brink toch beter bij je passen.

Klinkt alsof je aan het plassen bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef YokiKater het volgende:
Dit is het geluid dat mijn stervende hoeren ebolakachel maakt als hij aan staat.
Ik krijg er serieuze aids van.

Niets mis met middagdutjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:18 schreef Specularium het volgende:
Middagdutjes,.
Niet als een Mani er 3 gram doorheen rossen,.

Daar is natuurlijk altijd een oplossing voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet meer in het lijstje staan.

Nee, het was niet deze.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk altijd een oplossing voor.
[ afbeelding ]

Oh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet avonddutjes, dat is niet hetzelfde.
.

Weet ik. Deze heb ik speciaal even nieuw voor je gemaakt. Deze straalt de juiste autoriteit uit. Echt iets voor een NWS-moderator.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het was niet deze.
Zal hem even zoeken zo op mijn ouwe laptop.

Het is toch echt de radiator van de CV. Er zit enorm veel lucht in het systeem omdat die helden van het installatiebedrijf mijn nieuwe ketel verkeerd hebben aangesloten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je aan het plassen bent.

Je bent er levend vanaf gekomen, zie ik.... - Mooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst autogereden. Kudos voor de instructeur.

Mocht je ook aan het pookje zitten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst autogereden. Kudos voor de instructeur.

En de andere weggebruikers ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent er levend vanaf gekomen, zie ik.... - Mooi.

Vervelend ja, maarja zulke dingen horen erbij. Fijn als het allemaal weer geregeld isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is toch echt de radiator van de CV. Er zit enorm veel lucht in het systeem omdat die helden van het installatiebedrijf mijn nieuwe ketel verkeerd hebben aangesloten.
Nu moet ik even een extra onderhoudscontract bij het woningbedrijf afsluiten, dan komen ze gratis de boel ontluchten en kan ik dus alles aan kant zetten zodat ze erbij kunnen.
Heel gedoe weer.

Stoer hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En de andere weggebruikers ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |