Ja, dat!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef Paladijn het volgende:
De 11e van de 11e doen ze hier andere dingen
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nplaten#node_1267521quote:35 verkeersovertredingen en ook nog twee gevallen van doorrijden zonder betalen bij een tankstation. Paul Piebinga schrok enorm toen hij bijna drie jaar geleden mail na mail van zijn leasemaatschappij kreeg met in totaal voor 3500 euro aan boetes.
Criminelen hebben de productie van kentekenplaten gekraakt en kunnen daardoor op grote schaal kentekenplaten van bestaande auto's kopiëren.
Bij een serie inbraken zijn in totaal 30.000 blanco kentekens gestolen, en twee persen om ze te bedrukken. Dat blijkt uit een intern politierapport dat in bezit is van RTL Nieuws.
Onwetende eigenaren van wie het kenteken is gekopieerd worden geconfronteerd met torenhoge boetes van snelheidsovertredingen die zij niet hebben begaan.
Wat heeft internet er mee te maken. Als ik op de A2 rijd kan ik 1000 kentekens met bijbehorend type auto opschrijven die allemaal al dan niet op internet staanquote:Op maandag 12 januari 2015 20:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nplaten#node_1267521
Sommige mensen vinden het raar dat ik mijn kentekens niet op internet wil hebben...
Makkelijker zoeken.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat heeft internet er mee te maken. Als ik op de A2 rijd kan ik 1000 kentekens met bijbehorend type auto opschrijven die allemaal al dan niet op internet staan
eigenlijk wel he?quote:
Waarom zou je elk merkenforum afstruinen als je voor een paar kwartjes alle gegevens bij de rdw op kan vragen per merk?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Makkelijker zoeken.
Waarom zou ik buiten gaan staan moeilijk doen als ik op elk merkenforum precies de auto kan zoeken waar ik platen voor nodig heb.
Ja dat kan natuurlijk ook nog. Nog makkelijker voor criminelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou je elk merkenforum afstruinen als je voor een paar kwartjes alle gegevens bij de rdw op kan vragen per merk?
en het scheelt mij kentekenplaten wegpainten voor paranoide mensenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook nog. Nog makkelijker voor criminelen.
Ja mooi, kosten ze nog 100¤ per struk ook als ze gekaaid worden, daar wordt het al een stuk beter vanquote:Op maandag 12 januari 2015 21:01 schreef Paladijn het volgende:
En mooi verhaal ook in dat rtl-4 stuk dat dit in de toekomst voorkomen kan worden als we chips in de kentekenplaten stoppen, want dan kan natuurlijk niemand ze meer kopieren en geflitst worden. Oh, wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |