Het is nu buiten een graad of 2.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
Hoe kom ik van 39 graden koorts af? als verwarmingselement helpt niet.
Vreselijk naar en debiel weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Paladijn het volgende:
En het zal de komende tijd wel wat onrustig zijn in west-europa rond de muselmannen na de actie in Parijs.
quote:
quote:
kuch kuch roet kuchquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen de Benz naar de keuring brengen, ik zet 5¤ op probleemloos, maar je weet maar nooit
Jah, hij zal idd effe op de pijnbank moeten, maar hij is nog jong; ik ben niet bangquote:
Ja en wat was nu het probleem dan hèquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Benz mag weer een jaartje, maar die 5¤ was ik wel kwijt geweest
Maak maar overquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Benz mag weer een jaartje, maar die 5¤ was ik wel kwijt geweest
Achterbandje onder het minimum aan de binnenkant van de band. Had alleen de buitenkant gechecktquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef densmee het volgende:
[..]
Ja en wat was nu het probleem dan hè
Ow, was jij de weddenschap aangegaan? waar staat dat dan?quote:
Zeker net mn post verwijderd als modquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, was jij de weddenschap aangegaan? waar staat dat dan?
Duh, 5¤ jonguh, al mijn zakgeld voor deze maandquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeker net mn post verwijderd als mod
mja, vroeger ging ik nog wel eens met de trein naar groningen, nu is met de auto een stuk goedkoper, inclusief parkeren in het centrumquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef 10minuteman het volgende:
Even in slowchat dan.
Maar wat zijn de prijzen van het treinen van A naar B belachelijk duur geworden.
Over een periode van slechts enkele jaren is dit echt niet meer te verantwoorden.
Een retourtje bijvoorbeeld van Assen - Groningen kost nu ¤11. Voor een reis zonder korting. Reistijd van een kwartier. Dit kostte mij vroeger slechts ¤6. Ook, zonder korting.
Of Groningen - Amsterdam Centraal. Daar mag je zonder korting ¤50 voor betalen. Terwijl ik met een pendelbus bijvoorbeeld slechts voor ¤10 naar Schiphol kan.
Waarom zijn de prijzen hier zo achterlijk krom en duur? Lonen en inflatie kan het niet aan liggen. De NS zegt van wel. Maar ook het onderhoud van het spoor en oud materieel. Maar NS rijd al met verkorte treinen in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |