fristi wil wel de sectie Italianen rapporteren daarquote:Op donderdag 15 januari 2015 04:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou t wat zijn?
http://www.classicsnl.nl/
MutZ vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef Barcaconia het volgende:
Beste vrouwelijke PTA mod die ik zo uit mijn hoofd kan verzinnen idd.
Oja sorry, die was de beste.quote:
Bij mij maakt het niet zoveel verschilquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe wake-up-light gekocht. Ben benieuwd of ik morgen wel of niet als een zombie wakker word.
Uch, is dat een mannending ofzo? SD loopt ook altijd te snoozen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snooze mijn telefoon meestal 5x onbewust en dan nog 3x bewust tot ik echt haast krijg. Als ik mijn wekker aan de andere kant van de kamer zet werkt dat 2 maanden en dan slaapwandel ik ook weer naar de snoozeknop om vervolgens rustig verder te slapen
Dus dit is een nieuw probeersel.
Miniatuur wolven (vos), reeën, konijnen, varkens is een beetje het standaard repertoirequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:52 schreef Anne het volgende:
Kom je ook wel eens iets leuks of spannends tegen, smee?
[ afbeelding ]
Lekker dit. Ik werd wakker toen het ding begon te zingen (zachte rustgevende tonenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe wake-up-light gekocht. Ben benieuwd of ik morgen wel of niet als een zombie wakker word.
Zijn overduidelijk turken, maargoed.. Marokkaan doet het beter in de opinie zekerquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:28 schreef Anne het volgende:
Tsjongejonge..
http://www.geenstijl.nl/m(...)het_allerergste.html
Heel vroegah, had ik een tijdklok op mijn stereo in de huiskamer (flatje), en die stond redelijk serieus hard op een kutzender.. dat werkte welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekker dit. Ik werd wakker toen het ding begon te zingen (zachte rustgevende tonen) en toen was het licht al op volle sterkte. De hele zonsopgang en rustige tonen heb ik dus gemist en ik werd nog altijd te laat als een zombie wakker. Het enige verschil was dat ik daadwerkelijk de snoozeknop gericht moest zoeken en niet gewoon mijn arm naar rechts hoefde te zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |