De file is inmiddels opgelost.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
Zow er is weer zo'n flapdrol die weet waarom die oranje bordjes achterop die vrachtwagens zitten, en dat je daar beter niet achterop kunt klappen..
Tankwagen lekt zoutzuur in Limburg
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De file is inmiddels opgelost.
[..]
Scherp, godverdommequote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kut. Mijn garp, wat doe je.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit grapje vertelde ik al fictief toen ik nog een klein Barcatje was. Ik heb verdomme 20 jaar moeten wachten tot er een tankwagen met zoutzuur kantelde zodat ik hem een keer echt kon gebruikenquote:
Ik maakte hem in de eerste scheikundeles die over oplossingen ging. De docente vond het niet grappig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit grapje vertelde ik al fictief toen ik nog een klein Barcatje was. Ik heb verdomme 20 jaar moeten wachten tot er een tankwagen met zoutzuur kantelde zodat ik hem een keer echt kon gebruiken
Hij is niet gekanteld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit grapje vertelde ik al fictief toen ik nog een klein Barcatje was. Ik heb verdomme 20 jaar moeten wachten tot er een tankwagen met zoutzuur kantelde zodat ik hem een keer echt kon gebruiken
kantelen doe je met bier, niet met zoutzuurquote:
[..]
Maak een reportage voor mn blog, kun je een perskaart aanvragen, kom je er ook gratis in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef densmee het volgende:
Wanneer delen jullie weer kaarten uit voor de motorbeurs tante Anne
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef densmee het volgende:
Wanneer delen jullie weer kaarten uit voor de motorbeurs tante Anne
Geef je het paard voor je karretje wel af en toe wat hooi en een suikerklontje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maak een reportage voor mn blog, kun je een perskaart aanvragen, kom je er ook gratis in.
Dat is maar 1 krik. In de link kost 1 krik + 4 steunen maar 80 euro.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:37 schreef bluemoon23 het volgende:
http://www.datona.nl/garagekrik-2ton.html
Zoiets is al weer een stuk robuuster.
Gaat tot 50 cm hoog.
¤129
nee, hij mag gratis de motorbeurs in, ik heb content. Win win situatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef je het paard voor je karretje wel af en toe wat hooi en een suikerklontje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |