abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:37:05 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148298860
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow niet alles is op mij van toepassing hoor :P Veel wel daar niet van.
Gelukkig maar, ik was bezorgd over je mentale gesteldheid.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 4 januari 2015 @ 00:31:02 #52
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_148304107
ben het er mee eens, samen met de slechte adviesen van hun ouders, word het helemaal niks
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_148315707
Ik ben non conformistisch. Man. bijna 30, geen hypotheek, wil geen kinderen en niet trouwen of samen wonen. Vermaak me het beste met film kijken en muziek maken.

Maar deze 'column' is over de top. De meeste jongeren willen heus wel werken, bedenken geen smoezen om thuis te kunnen blijven, zijn zich ook bewust van hun plichten. Ze genieten alleen meer van de vrijheid welke anticonceptie en ontkerkelijking hen heeft gegeven. En er is maar een heel klein deel wat leeft als Richard en Eddie uit tvserie Bottom.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:31:50 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148316752
Er zit best wel een kern van waarheid in die tekst.

Maar dit:
quote:
een generatie zonder motivatie om volwassen te worden. Geen kinderen om voor te zorgen, geen hypotheek om te betalen, en als enige verantwoordelijkheid een baantje waarvan we net kunnen rondkomen.
...vind ik eigenlijk helemaal niet zo negatief. Het spreekt me in elk geval meer aan dan die mensen met een hypotheek molensteen om hun nek zodat ze materiele burgerspulletjes kunnen kopen om andere mensen te imponeren terwijl ze een kutleven hebben en nergens tijd voor.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148316867
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:31 schreef SeLang het volgende:
Er zit best wel een kern van waarheid in die tekst.

Maar dit:

[..]

...vind ik eigenlijk helemaal niet zo negatief. Het spreekt me in elk geval meer aan dan die mensen met een hypotheek molensteen om hun nek zodat ze materiele burgerspulletjes kunnen kopen om andere mensen te imponeren terwijl ze een kutleven hebben en nergens tijd voor.
ja inderdaad. zie het meer als het losmaken van oude tradities waarin je toch echt op je dertigste wel gesettled moest zijn met man/vrouw en kind omdat je leven anders een mislukking was.

De "ik doe het op de manier die mij gelukkig maakt" is veel meer mijn ding :Y ( ik zou zelfs bijna YOLO roepen :P )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 4 januari 2015 @ 14:56:38 #56
78918 SeLang
Black swans matter
pi_148317498
quote:
99s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:

De "ik doe het op de manier die mij gelukkig maakt" is veel meer mijn ding :Y ( ik zou zelfs bijna YOLO roepen :P )
Inderdaad. Zelf doe ik dat wel via een andere route (en wat minder lamlendig) dan in de OP maar conventioneel is het in elk geval niet :P
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_148324687
Het volwassen loonslaaf leven is nou eenmaal een stuk kutter, ik snap wel dat mensen dat uitstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')