Gelukkig maar, ik was bezorgd over je mentale gesteldheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow niet alles is op mij van toepassing hoorVeel wel daar niet van.
...vind ik eigenlijk helemaal niet zo negatief. Het spreekt me in elk geval meer aan dan die mensen met een hypotheek molensteen om hun nek zodat ze materiele burgerspulletjes kunnen kopen om andere mensen te imponeren terwijl ze een kutleven hebben en nergens tijd voor.quote:een generatie zonder motivatie om volwassen te worden. Geen kinderen om voor te zorgen, geen hypotheek om te betalen, en als enige verantwoordelijkheid een baantje waarvan we net kunnen rondkomen.
ja inderdaad. zie het meer als het losmaken van oude tradities waarin je toch echt op je dertigste wel gesettled moest zijn met man/vrouw en kind omdat je leven anders een mislukking was.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:31 schreef SeLang het volgende:
Er zit best wel een kern van waarheid in die tekst.
Maar dit:
[..]
...vind ik eigenlijk helemaal niet zo negatief. Het spreekt me in elk geval meer aan dan die mensen met een hypotheek molensteen om hun nek zodat ze materiele burgerspulletjes kunnen kopen om andere mensen te imponeren terwijl ze een kutleven hebben en nergens tijd voor.
Inderdaad. Zelf doe ik dat wel via een andere route (en wat minder lamlendig) dan in de OP maar conventioneel is het in elk geval nietquote:Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
De "ik doe het op de manier die mij gelukkig maakt" is veel meer mijn ding( ik zou zelfs bijna YOLO roepen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |