Weet ik toch, hoop dat jullie erom lachen.'quote:
Ik ken het hoor. Sjouwen met dat klotespul.. heen en terug.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik toch, hoop dat jullie erom lachen.'
Daarom vertel ik het, t heeft natuurlijk zowat niks met het topic te maken
thxquote:Op zondag 11 januari 2015 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Sjouwen met dat klotespul.. heen en terug.
[ afbeelding ]
Je kon er wel om lachen dus?quote:
Gelukkig daarom vertelde ik het ookquote:
Ja dat dacht ik ook, ff een kleine escapade van mijquote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef starla het volgende:
Ach, af en toe een uitstapje moet kunnen toch?
Maar moet geen SC worden idd.
nou proberen kan altijd natuurlijk, maar ok weet niet of t gaat werkenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef starla het volgende:
Een muziektheorie SC is wel een aardig idee, wellicht bij meer klanten en vaste mensen.
Hebben al een aardig clubje overigens
volgens mij niet, wel specifiek over gitaristen en blabla ,muziek dingen, maar ok even kijken of mods vragen eerst denk ikquote:
Is het neurologenbestaan zo saai?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:41 schreef starla het volgende:
Nou komaan Kree, ik wacht met smart op de door jou gekozen harmonie onder Vader Jacob
Nou, als ik eerlijk moet zijn is muziek > neurologie...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is het neurologenbestaan zo saai?
Ik zal het ze niet vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:25 schreef starla het volgende:
[..]
Nou, als ik eerlijk moet zijn is muziek > neurologie...
Maar laat het m'n bazen niet horen
Een stuk is majeur als het tonen (of akkoorden van tonen) gebruikt die in een majeurladder voorkomen, en op dezelfde manier moet een stuk mineur zijn bij gebruik van tonen uit mineurladders. Beide ontstaan door een grondtoon te kiezen uit onze 12 tonen C C# D D# E F F# G G# A A# B en daar volgens een patroon van hele (1 toonafstand) of halve (1/2 toonafstand) intervallen de corresponderende ladder van 7 noten van te maken.quote:
Ik denk niet dat ik dit begrijp, tenzij je bedoelt dat de grondtoon de tonaliteit bepaalt - dus als de grondtoon C is, komt er per definitie een toonladder van C aan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:57 schreef starla het volgende:
Nee, de tonaliteit wordt door slechts 1 noot uit de toonladder bepaald. De rest kan variėren qua toonafstanden, dus daar kun je niet op varen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |