ik speel em wel en neem op met mn lowfi camera moment, speel het exact hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:10 schreef starla het volgende:
[..]
Nee ook niet
Hou maar op, plaats die tab later wel
hahaha wat gebeurde dr hier ff zo net?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef BaajGuardian het volgende:
600666~600669~06666~0666.10~006898~080660 etc begin
ritme duurt me te lang ik deed alleen even de plaatsing in eadgba stemming in eerste ooropslag.
(ondertussen ff wat geedit)
(kan het al naspelen iig)
oh en for the record ,dit soort dingen maak ik onder andere zelf:
http://www.newgrounds.com/audio/listen/600055
http://www.newgrounds.com/audio/listen/596768
(kan ik ook op gitaar spelen maar heb geen microfoon nog om gitaardingen op te nemen)
probeerde even de fingerplaatsingen op te schrijven in tabvorm.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat gebeurde dr hier ff zo net?
Ik begrijp gitaristen dingen, maar wtf ik snap daar da n dus nik van
ja meteen na een paar keer luisteren he. daar ging het om toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef starla het volgende:
Close, doch niet 'perfect', maar dat geeft niets want niemand is perfect
ah zo qua gitaar weet ik niks, dus laat t maar aan anderenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
probeerde even de fingerplaatsingen op te schrijven in tabvorm.
Wat speelde jij dan? orgel (aan de post over in een kerkje spelen afgeleid) ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
ah zo qua gitaar weet ik niks, dus laat t maar aan anderen
piano, beetje klassiek geschoold en daarna verder met bandjes en meer akkoord werk enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat speelde jij dan? orgel (aan de post over in een kerkje spelen afgeleid) ?
Vind ik overigens een fantastisch instrument (kan ook niet anders want ik heb veel bach gestudeerd)
Heb ik ook gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
piano, beetje klassiek geschoold en daarna verder met bandjes en meer akkoord werk enzo
daar ben ik t mee eens, hetzelfde als dat je dus niet perse de theorie hoeft te kennen om goed te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb ik ook gespeeld hoor.Alleen wel autodidact en zonder noten dus.. ben het nu helaas verleerd maar heb heel goed kunnen spelen.
(toch is het handig om veel instrumenten te kennen qua wat ze wel en niet kunnen doen wanneer je ze gebruikt bij componeren etc, dus heeft het me toch wat opgebracht)
ging mij meer om dat ik ook de muziek van anderen veel makkelijker zou kunnen spelen dan dat ik eerst mn aandacht(waar ik al een stoornis aan heb) moet leggen en op mn gehoor alles moet zitten opzoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
daar ben ik t mee eens, hetzelfde als dat je dus niet perse de theorie hoeft te kennen om goed te zijn.
Het helpt wel dus om het te weten, althans dat denk ik
Maar niet perfect, daar ging het omquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja meteen na een paar keer luisteren he. daar ging het om toch?
geen id wat dat woord betekend, ik heb nu al letterlijk 4 uur lang dat 2e nummer dat ik van mezelf postte op repeat op koptelefoon trouwens, ik ben volgens mij echt een muziekhoofd soms. (tevens biertje)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:33 schreef starla het volgende:
[..]
Maar niet perfect, daar ging het omJe bent nogal dol op superlatieven merk ik
1 2 3 4 5 6 | e|--6--8--6--9--6----| B|--6--6--7--7--6--6-| G|--6--6--6--6--8--0-| D|--6--6--8--8--6--7-| A|--8--8--6--6-----8-| E|--6--6-------------| |
nou het staat online, maar ok per ongeluk is de dominee dr mic niet uit gezet, humor dat wel, maar ok t geeft dus niet echt een goed beeld ervan, maar linkje mag je hebben hoor als je wilquote:
Ik kan mijn eigen composities bij langer na niet spelen en kan toch wel aardig gitaar spelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:15 schreef starla het volgende:
Heeft vooral weer te maken dat je niet weet welke akkoorden voor de hand liggen...
Maar daar is dit topic ook voor!
En waarom neem je gewoon niet eens gitaarles? Is het niet frustrerend dat je haast je eigen composities niet kunt spelen vanwege gebrek aan techniek?
Haha.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen composities bij langer na niet spelen en kan toch wel aardig gitaar spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |