Hoe haal jij het in hemelsnaam in je hoofd uitspraken te doen als:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als burgers op de hoogte worden gebracht van de toepassing van deze wet, ja.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat jij ervan uitgaat dat dit de norm is voor soldaten, zegt iets over je mindset. Het verbaasd mij dan ook niks dat jij dit als ongelovige zegt. Jullie hebben geen moraal.
Wetten geven nu eenmaal beperkingen aan onze vrijheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou dan is 't helemaal goed. Helemaal niet onredelijk/wreed. Persoonlijke vrijheid, wie wil dat nou?
Slavin van Allah?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wetten geven nu eenmaal beperkingen aan onze vrijheid.
Dat hoop jij ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar voor jullie hopen dat wat jullie geloven een verzinsel is van woestijnvolken die een rechtvaardiging nodig hadden voor hun plunderende neigingen. Anders kan dit echt niets anders zijn dan het aanhangen van de duivel zelf.
Lees waarop ik hem quote nog een keer, misschien valt dan het kwartjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe haal jij het in hemelsnaam in je hoofd uitspraken te doen als:
[..]
Dat blijkt niet uit alles wat hij zou eisen dat de mensen doen en de straffen die hij zou geven als ze het nalaten. Voor een almachtige vind ik de hele koran en bijbel maar een zwaktebod.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef girlygirl8 het volgende:
God is Almachtig, hij heeft jou niet nodig.
Jij zou in België wonen toch? En nee. Want mijn wetten zijn geen onbetwistbare waarheiden en zowel de effectiviteit ervan als de gedachten erachter worden constant door jan en alleman ter discussie gesteld. Hell, we hebben zelfs een gedoogbeleid waarmee het overtreden van bepaalde wetgeving nog net niet expliciet aangemoedigd wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Slaaf van de Nederlandse wetgeving (of woon je ergens anders?)
Die straffen zijn er voor ons, de mensheid, om orde te handhaven. Niet om ons te tergen, zoals jij suggereert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit alles wat hij zou eisen dat de mensen doen en de straffen die hij zou geven als ze het nalaten. Voor een almachtige vind ik de hele koran en bijbel maar een zwaktebod.
Volgens mij hebben die religies van jullie helemaal niet zo een probleem met verkrachting, zolang je erna met elkaar trouwt. Dus waarom dat voor jou mijn, typisch ongelovige, gebrek aan moraliteit aantoont is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lees waarop ik hem quote nog een keer, misschien valt dan het kwartje
Waarom is mijn mening irrelevant? Verder blijft het vreemd dat een almachtige een boekje nodig heeft en kiest om de orde te handhaven, het lijkt mij dat een almachtige een betere effectievere manier moet kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die straffen zijn er voor ons, de mensheid, om orde te handhaven. Niet om ons te tergen, zoals jij suggereert.
Wat jij van de heilige boeken vind is irrelevant.
Al die jihadisten daar in o.a. syrie/irak, en allen die met hen sympathiseren hier, dat zijn ook allemaal pvv'ers in vermomming en/of onder valse naam. Ook in de mokseeën en op straat. Allemaal PVV'ers. Er is helemaal geen probleem, behalve dan de PVV!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Jigzoz het volgende:
Och Jezus... Alweer een zogenaamde moslim op het forum? En alweer eentje die precies die belachelijke dingen verkondigt die het PVV-volk graag wil horen. Hoe typisch.
Nee, de Sharia geeft je bewegingsvrijheid, helemaal als vrouwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wetten geven nu eenmaal beperkingen aan onze vrijheid.
Ga er rustig helemaal los op hoor. Net waar je blij van wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Al die jihadisten daar in o.a. syrie/irak, en allen die met hen sympathiseren hier, dat zijn ook allemaal pvv'ers in vermomming en/of onder valse naam. Ook in de mokseeën en op straat. Allemaal PVV'ers. Er is helemaal geen probleem, behalve dan de PVV!![]()
Ja ik woon in België.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij zou in België wonen toch? En nee. Want mijn wetten zijn geen onbetwistbare waarheiden en zowel de effectiviteit ervan als de gedachten erachter worden constant door jan en alleman ter discussie gesteld. Hell, we hebben zelfs een gedoogbeleid waarmee het overtreden van bepaalde wetgeving nog net niet expliciet aangemoedigd wordt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ga er rustig helemaal los op hoor. Net waar je blij van wordt.
Zoveel ruimte lijkt er anders niet te zijn voor debat, of voor genade, liefde en vrijheid. Volgens sommigen zelfs niet voor muziek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja ik woon in België.
Binnen de Islam is er ook ruimte voor debat.
En ja, het viel mij al op dat de wetgeving in België (en tig westerse landen) te soepel/flexibel is, vooral op bepaalde vlakken die wel heel gunstig zijn voor de bovenste klasse en ongunstig voor de lagere en middenklasse. Waar direct een einde aan komt als Islam de dienst uitmaakt.
Verkrachting is haram (=verboden). De profeet heeft een huwelijk waarin een vrouw gedwongen wordt te trouwen met een man die zij niet moet, nietig verklaard.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:07 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die religies van jullie helemaal niet zo een probleem met verkrachting, zolang je erna met elkaar trouwt. Dus waarom dat voor jou mijn, typisch ongelovige, gebrek aan moraliteit aantoont is mij ook een raadsel.
De Islam kan de dienst niet uitmaken dat kunnen alleen mensen tenzij allah zelf zou neerdalen. Als moslims de meerderheid krijgen is het maar de vraag wat ze willen. In Saoedi Arabië is er niet echt sprake van nivellering volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Waar direct een einde aan komt als Islam de dienst uitmaakt.
Yazidi's in Syrie en Irak zijn niet eens temidden van al hun mannelijke familieleden maar veilig. Grapje, haha. Die hebben ze natuurlijk niet meer. Maar mochten de nobele eerlijke mannen van Allah nog zin hebben om te voetballen dan liggen er meer dan genoeg hoofden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Verkrachting is haram (=verboden). De profeet heeft een huwelijk waarin een vrouw gedwongen wordt te trouwen met een man die zij niet moet, nietig verklaard.
Het is typisch ja, omdat jij dat kennelijk de norm binnen het leger vond. Een constatering dat ik eerder maakte nadat ik mij in dit onderwerp had verdiept. Met name vrouwelijke soldaten in het Amerikaanse leger zijn nergens veilig, niet in hun kamer, niet in de douche etc.
Niet sjiieten zijn binnen de grenzen van het debielenstaat van IS nergens veilig. Jezidi's, Christenen, Soennieten verjaagd, vermoord, verminkt, verkracht en publiekelijk geëxececuteerd omdat ze niet binnen de randdebiele ideologie van de jongetjes daar passen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Verkrachting is haram (=verboden). De profeet heeft een huwelijk waarin een vrouw gedwongen wordt te trouwen met een man die zij niet moet, nietig verklaard.
Het is typisch ja, omdat jij dat kennelijk de norm binnen het leger vond. Een constatering dat ik eerder maakte nadat ik mij in dit onderwerp had verdiept. Met name vrouwelijke soldaten in het Amerikaanse leger zijn nergens veilig, niet in hun kamer, niet in de douche etc.
Of in de VAE, waar arme Indiërs en Aziaten als slaaf worden gehouden en uitgebuit worden. Of Qatar waar ze hetzelfde doen met arbeiders die daar stadions maken en dagelijks bij bosjes neervallen. Mensenrechten in landen waar de 'islam' het voor het zeggen heeft zijn niet benijdbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De Islam kan de dienst niet uitmaken dat kunnen alleen mensen tenzij allah zelf zou neerdalen. Als moslims de meerderheid krijgen is het maar de vraag wat ze willen. In Saoedi Arabië is er niet echt sprake van nivellering volgens mij.
Omdat jij je mening niet onderbouwde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom is mijn mening irrelevant? Verder blijft het vreemd dat een almachtige een boekje nodig heeft en kiest om de orde te handhaven, het lijkt mij dat een almachtige een betere effectievere manier moet kunnen bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |