abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148251139
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het volk spreekt.
Martin Agema spreekt namens de PVV?
pi_148251501
http://www.joop.nl/politi(...)dstichting_moskeeen/

ook om te vergelijken met nazi's die klaarkwamen damals bij geweld op joden, joodse gebouwen enzo
pi_148252269
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het volk spreekt.
Ik mag hopen dat dit een grap is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_148253272
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het volk spreekt.
HAHAH WAT een kneus, familie van fleur agema ofzo|?

hij bedoelt de gaskamers ipv de land van herkomst, maar hij heeft net zo een iq als fleur dus hij zal wel allemaal niet zo snel snappen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_148255000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Moslims hebben er alleen maar baat bij dat de PVV heel groot wordt.
Dan worden ze van het juk van de islam verlost. Ze hebben niks te vrezen en doen dat ook niet want de PVV is volkomen geweldloos en vreedzaam. Alleen radicale linkspotigen zitten vast in een fobie waarin Wilders Hitler is.
Wat een garp ouwe troll!!! _O- _O- _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_148256891
Maar goed dat dit allemaal schreeuwerds zijn net als Geert.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:09:08 #82
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148257626
Waarom worden al die namen weggehaald? Die worden door die mensen toch zelf publiekelijk gemaakt?
pi_148262298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom worden al die namen weggehaald? Die worden door die mensen toch zelf publiekelijk gemaakt?
Men wil zelf wel vergelden maar is bang voor vergeldingen, dat is niet helemaal in balans.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:39:30 #84
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148262660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Men wil zelf wel vergelden maar is bang voor vergeldingen, dat is niet helemaal in balans.
Wie is 'men'? Joop? Zij zouden toch juist vergelden als ze die namen zouden tonen?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:39:44 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148262676
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het volk spreekt.
Dit is bijna holocaust ontkenning. Dit is wat anders. Maar het is wel wat ik bedoel. Hiermee probeer jij de wat kritischere mensen ook in een hoek van extreem rechts te duwen, wat totaal niet waar is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat een garp ouwe troll!!! _O- _O- _O- _O- _O-
[ afbeelding ]
Net als dat iedere moslim een terrorist is, is iedere pvv een moskeepiromaan. Toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:42:59 #86
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148262883
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit is bijna holocaust ontkenning. Dit is wat anders. Maar het is wel wat ik bedoel. Hiermee probeer jij de wat kritischere mensen ook in een hoek van extreem rechts te duwen, wat totaal niet waar is.
Wat kritischere mensen? Volgens mij is de gemaakte vergelijking in meerdere opzichten ongepast en niet op zijn plaats.

quote:
Net als dat iedere moslim een terrorist is, is iedere pvv een moskeepiromaan.
Ze zijn ook geen pyromanen, maar spreken wel hun goedkeuring uit. Net als onder de randgroep-Marokkanen het aantal domme sympathisanten met idiote groeperingen hoog ligt, ligt dat bij de PVV niet veel anders. De PVV-ers en de randgroepmarokkanen verschillen dan ook niet veel. Zeer conservatief tov andere groepen en voortdurend zichzelf en elkaar legitimeren zonder enige kritiek naar de eigen groep.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:47:25 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148263107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:42 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wat kritischere mensen? Volgens mij is de gemaakte vergelijking in meerdere opzichten ongepast en niet op zijn plaats.

[..]

Ze zijn ook geen pyromanen, maar spreken wel hun goedkeuring uit. Net als onder de randgroep-Marokkanen het aantal domme sympathisanten met idiote groeperingen hoog ligt, ligt dat bij de PVV niet veel anders. De PVV-ers en de randgroepmarokkanen verschillen dan ook niet veel. Zeer conservatief tov andere groepen en voortdurend zichzelf en elkaar legitimeren zonder enige kritiek naar de eigen groep.
Het enige verschil is dat die mocro groepen zich overdadig in de misdaadstatistieken hebben gewurmd en zich continu laten horen als het gaat om joden-, homo-, vrouwen- en democratiehaat gaat.
Kritisch zijn tegen een cultuur waarin een enorme hoeveelheid mensen jou cultuur liever niet zien, is wat mij betreft helemaal niet ongezond.
1947-2016
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:51:17 #88
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148263308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het enige verschil is dat die mocro groepen zich overdadig in de misdaadstatistieken hebben gewurmd en zich continu laten horen als het gaat om joden-, homo-, vrouwen- en democratiehaat gaat.
Marokkanen maken in een grote mate deel uit van een lagere sociale groep. Die lagere groepen komen eerder in aanraking met criminaliteit.

De gemiddelde PVV-kamerlid doet het zelfs nog slechter, had ik begrepen. Dus wat die statistiek waard is? Verder zijn er geen statistieken naar economische laag, maar het zou mij niets verbazen wanneer de mindere lagen, die ook beter vertegenwoordigd zijn in die statistieken (zeg ik op basis van gemiddelden per buurt) PVV stemmen, en ook dat verschil minder groot is dan je zou zeggen. Je moet ze ook niet tegen elkaar weg strepen. Een hoop autochtonen uit de mindere lagen die ook bijdragen aan de verkeerde statistieken stemmen geen PVV.

quote:
Kritisch zijn tegen een cultuur waarin een enorme hoeveelheid mensen jou cultuur liever niet zien, is wat mij betreft helemaal niet ongezond.
Kritisch zijn suggereert dat er een bepaalde mate van zorgvuldigheid bij komt kijken. Daar is in beiden gevallen in geen enkel opzicht sprake van.
pi_148263343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Christenen hoeven zich niet verbonden te voelen met de KKK en hun acties te veroordelen, idem voor moslims en IS. IS-gangers zijn verantwoordelijk voor IS, PVV'ers zijn verantwoordelijk voor de PVV.

quote:
Net als dat iedere moslim een terrorist is, is iedere pvv een moskeepiromaan. Toch?
zie bovenstaande.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:58:03 #90
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148263655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:51 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Marokkanen maken in een grote mate deel uit van een lagere sociale groep. Die lagere groepen komen eerder in aanraking met criminaliteit.

De gemiddelde PVV-kamerlid doet het zelfs nog slechter, had ik begrepen. Dus wat die statistiek waard is? Verder zijn er geen statistieken naar economische laag, maar het zou mij niets verbazen wanneer de mindere lagen, die ook beter vertegenwoordigd zijn in die statistieken (zeg ik op basis van gemiddelden per buurt) PVV stemmen, en ook dat verschil minder groot is dan je zou zeggen. Je moet ze ook niet tegen elkaar weg strepen. Een hoop autochtonen uit de mindere lagen die ook bijdragen aan de verkeerde statistieken stemmen geen PVV.

[..]
Dus? De gemiddelde pvv'er zit ook in de lagere sociale klasse, volgens de meeste hier. Arbeider, ontevreden, nooit school afgemaakt, tokkie, palletsorteerder..
Waarom zitten zij dan niet in de criminaliteit? Zegt echt geen reet. Je kunt ook een beetje tegenslag van je afgooien en ergens een baan vinden. En niet de scooterbaan naar de juwelier in de buurt met je pistool in je broekzak.
quote:
Kritisch zijn suggereert dat er een bepaalde mate van zorgvuldigheid bij komt kijken. Daar is in beiden gevallen in geen enkel opzicht sprake van.
Bij de meeste pvv'ers is er wel een zorgvuldigheid aanwezig, zo ook bij een duitse beweging die zich pegida noemt. Toch worden ze geframed als extreem rechts..

Hier is ook geen zorgvuldigheid te bekennen. Waarom lees ik dit nergens?
http://www.geenstijl.nl/m(...)pt_op_tot_aansl.html
1947-2016
pi_148266014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Moslims hebben er alleen maar baat bij dat de PVV heel groot wordt.
Dan worden ze van het juk van de islam verlost.
Vertel eens: wat gaat de PVV doen om deze moslims van 'het juk van de islam' te bevrijden dan? Voor zover ik weet worden enkel criminele allochtonen uitgezet, nieuwe migranten op basis van land van herkomst geweigerd (nogmaals: beide maatregelen zijn juridisch uberhaupt niet mogelijk, maar dat vergeten we maar even) en een verbod op nieuwe moskeeën ingesteld. Hoe zorgt dat ervoor dat een moslim in Nederland die kennelijk vrij zou willen zijn maar dat door de Islam niet kan nu bevrijd zou worden?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:53:49 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148266412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef keste010 het volgende:

[..]

Vertel eens: wat gaat de PVV doen om deze moslims van 'het juk van de islam' te bevrijden dan? Voor zover ik weet worden enkel criminele allochtonen uitgezet, nieuwe migranten op basis van land van herkomst geweigerd (nogmaals: beide maatregelen zijn juridisch uberhaupt niet mogelijk, maar dat vergeten we maar even) en een verbod op nieuwe moskeeën ingesteld. Hoe zorgt dat ervoor dat een moslim in Nederland die kennelijk vrij zou willen zijn maar dat door de Islam niet kan nu bevrijd zou worden?
De PVV laat de aanhang moskeeen in de fik zetten. Hierdoor hoeven de moslims niet meer daarnaartoe en dus bevrijd worden van het juk van de islam.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148273474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:51 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

[..]

Je vergeet te vermelden dat de PVV achterban voor het merengrote deel ook tot laagste sociale klasse behoren.

Die stemmen allemaal voor de PVV, maar de PVV naait deze groep kiezers constant met hun stemgedrag in de kamer. Het stemgedrag van de pvv in de kamer is vvd achtig.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_148273629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef keste010 het volgende:

[..]

Uhhh ja hoe moet ik dat nou weten schat. Ik kan toch niet in de toekomst kijken.

Goh, vertel eens Keste010, wat gaat de PVDA allemaal doen over 10 jaar nou?
pi_148273875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:21 schreef Beathoven het volgende:
Het probleem is dat z'n partij populairder wordt, dat er een meerderheid van kiezers ontstaat die drijft op de angst die Wilders z'n partij kunstmatig creëert en zich wapent tegen de grotere groep die niks met deze problemen van doen heeft in plaats van kijkt waar het probleem opgelost kan worden bij de groep die het probleem vormt.

Bij de NSB was dit het stereotype voor onvrede. Hoeveel joden zullen aan deze stereotypering hebben voldaan?
[ afbeelding ]

En hoeveel procent van de immigranten voldoet aan de stereotypering die de PVV er van maakt.

[ afbeelding ]
Je fobie heeft weer een nieuwe dosis pillen nodig, hij begint de overhand te krijgen.
pi_148273978
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:03 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Uhhh ja hoe moet ik dat nou weten schat. Ik kan toch niet in de toekomst kijken.

Goh, vertel eens Keste010, wat gaat de PVDA allemaal doen over 10 jaar nou?
Je opmerking van de PVV die hen van het juk van de Islam gaat bevrijden is dus nergens op gebaseerd.
Dat jij niet in de toekomst kijkt is wel duidelijk, van een politieke partij zou je het wel mogen verwachten.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_148274860
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:34 schreef keste010 het volgende:

[..]

Je opmerking van de PVV die hen van het juk van de Islam gaat bevrijden is dus nergens op gebaseerd.
Dat jij niet in de toekomst kijkt is wel duidelijk, van een politieke partij zou je het wel mogen verwachten.
Het is gebaseerd op hun duidelijke afkeur van de islam.
Ik heb er vertrouwen in dat met bewegingen als de PVV en Pegida, de invloed van de islam uiteindelijk ingeperkt gaat worden.
pi_148274890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:18 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Het is gebaseerd op hun duidelijke afkeur van de islam.
Ik heb er vertrouwen in dat met bewegingen als de PVV en Pegida, de invloed van de islam uiteindelijk ingeperkt gaat worden.
Leuk voor je, maar nog steeds geen concreet antwoord op de vraag. Wat gaat de PVV voor moslims in Nederland doen om hen van het 'juk van de islam' te bevrijden?
pi_148274923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:19 schreef keste010 het volgende:

[..]

Leuk voor je, maar nog steeds geen concreet antwoord op de vraag. Wat gaat de PVV voor moslims in Nederland doen om hen van het 'juk van de islam' te bevrijden?
Heb ik al beantwoord.
Demn, leer lezen zeg!
pi_148274968
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:20 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Heb ik al beantwoord.
Demn, leer lezen zeg!
Nee je hebt helemaal niets beantwoord. Vertel nu eens concreet wat de PVV tegen de Islam gaat doen waardoor moslims in Nederland er beter van af komen. Dat ze aan de grenzen willen gaan controleren, criminelen uit willen zetten en de bouw van moskeeen gaan verbieden weten we nu wel (Nogmaals: 2/3 daarvan kan niet eens), maar daar hebben de moslims in Nederland niets aan. Wat doet de PVV om hun leven te verbeteren en hen van het zogenaamde 'juk van de islam' te bevrijden? Geef nu eens concrete maatregelen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')