neequote:
Die namen vallen dan af.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
Forseti en Freyr komen uit de Noordse mythologie. De eerste ging over rechtsspraak en de tweede is een vruchtbaarheidsgod. ook bekend als de broer van Freya.
Sjoef kan ook wel voor een kut kat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
Er is ooit eens een katje naar me vernoemd, maar daar hou ik het bij .. Nee geen chufi, maar wel iets in die trend ..
Tsuufquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sjoef kan ook wel voor een kut kat.
Belachelijk. Live sport gaat altijd boven een film. Al-tijd. Ik zeg: ontslaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:48 schreef sasquatsch het volgende:
Ik net 3 sets omdat drakin zo nodig een film wilde afkijken.
Meer met thor?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die namen vallen dan af.
Met allebei heb ik niks...
Rij voorzichtig , want het kan wel eens boven de 10 graden wordenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een lange rit voor de boeg naar bijna het buitenland, dus ik ga kooien...
Goudvissen zijn tof, kan er urenlang met praten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer met thor?
zo heette de goudvis van mijn ma op haar werk.
heeft hij zelf niet opgeletdat hij die sets mistte. film ging op pauze voor het darten omdat ik zo af en toe best lief kan zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Belachelijk. Live sport gaat altijd boven een film. Al-tijd. Ik zeg: ontslaan.![]()
En drakin....Koen zat hier al in SC deel nummer 2, maar toen lag het tempo ongeveer op het niveau wat je nu bij jouw TV-SC meemaakt.
*kuch* Zet jij dan Berry van Aerle weer even terug *kuch*quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar voortaan bij een spelletje je wel aan de regels houden. Ja?
quote:Daarna moeten er 2 anderen gepost hebben voor je weer aan de beurt bent.
Waar is tong wanneer je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
*kuch* Zet jij dan Berry van Aerle weer even terug *kuch*
Die zal wel weer een dagje met shmoopy bijkletsenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar is tong wanneer je 'm nodig hebt?
2011. Jaar dat 40+ is opgestart als subforum.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:42 schreef drakin het volgende:
en deel 2? welk jaar was dat? il ben nog vrij nieuw op Fok hoor. nog maar 3 jaar of zo. en mag nog maar 2 jaar hier komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |