Daar is de deposito net vrijgekomen. Hun nieuwe aanbod is echter om te huilen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:37 schreef RDK_NL het volgende:
De vraag is natuurlijk of je een keertje zin hebt om in Estland bij 1 of andere instantie langs te moeten gaan om fomulieren te tekenen om je 30k terug te moeten halen.
Kies van voor Argenta ofzo, dat klinkt een stuk dichterbij
Ik zit met hetzelfde "probleem", mijn Argenta deposito (toevalig net zoals bij jou: ook 30k) komt a.s. dinsdag vrij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar is de deposito net vrijgekomen. Hun nieuwe aanbod is echter om te huilen.
Centraal Beheer heeft een actie: wie vóór 1-2 een 2 jaaars deposito opent, krijgt 2% rente.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:54 schreef Ton76 het volgende:
Ik zit met hetzelfde "probleem", mijn Argenta deposito (toevalig net zoals bij jou: ook 30k) komt a.s. dinsdag vrij.
Maar ik ga die vrijkomende 30k (plus nog wat ander vrij opneembaar geld) gebruiken voor de ING spaaractie. En daarna zie ik wel.
Zijn er nog banken waarbij je het deposito kan openbreken zonder boete als je een huis koopt? Dan kan je een 10 jaar deposito nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Vandaag is een deposito vrijgekomen van 30k en zit te dubben wat te doen. Alle 1 jaars deposito's zijn bijna even hoog als de vrij opneembare rente of zelfs lager. Dat houdt in dat ze een verdere daling van de rente verwachten. Langer dan een jaar vastzetten zie ik niet zitten omdat ik mij ook aan het oriënteren ben op een huis.
Er staat in de OP nog zo'n overzicht met wanneer je het kan openbreken. Het is wel even de vraag in hoeverre die nog up to date is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zijn er nog banken waarbij je het deposito kan openbreken zonder boete als je een huis koopt? Dan kan je een 10 jaar deposito nemen.
Ghehe lekker sneaky.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:41 schreef Schild het volgende:
Je kunt bij Knab nu niet meer direct kiezen voor het gratis basis pakket. Je moet eerst kiezen voor Plus of Premium welke de eerste 3 maanden gratis is. Daarna kun je wel weer kiezen voor het gratis basis pakket.
http://www.banken.nl/nieu(...)g-uitgebreide-pakket
En bijna allemaal met kosten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er staat in de OP nog zo'n overzicht met wanneer je het kan openbreken. Het is wel even de vraag in hoeverre die nog up to date is.
Tja... men wil een deposito om vast te zetten, en tegelijkertijd flexibiliteit om het zo in te kunnen trekken. Dat is eten van twee walletjes, of voor een duppie op de eerste rij willen zitten.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En bijna allemaal met kosten.
Mee eens. Past niet bij hun pretenties klanten voorop te stellen. Eigen belang ligt er duimen dik bovenop. En dan hopen ze dat klanten al hun producten en rekeningen van andere banken invoeren in dat dashboard van zequote:
Bekend verhaalquote:Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef darktower het volgende:
Belastingdienst. Of ik even alvast voorlopige aanslag 2015 wil betalen. Nooit eerder een voorlopige aanslag gehad, betaalde altijd achteraf. Nu ja: 4% rente op alles wat je teveel betaalt. En de aanslag is 99% zeker véél te hoog. Dus dan maar zo sparen?
Verpatsen tegen 72%!quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:32 schreef SeLang het volgende:
Ik heb niks aan een VVV cadeaubon maar voor anderen is het misschien interessant
Ik heb indertijd mijn ¤100 BOL tegoedbon van Moneyou aan een Fok!er verkochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Verpatsen tegen 72%!
De Podium cadeaukaart gaat voor 60%...
Ik heb je rentepercentages niet nagerekend, dus daar doe ik geen uitspraak over.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:51 schreef elkravo het volgende:
Die Spaaractie bij ING... kan iemand zeggen of ik het goed snap?
<<<knip>>>
En omdat andere banken die percentages niet halen, en als je het geld hebt is het dus verstandig om mee te doen.
Klopt dit?
En de VISA van Knab wordt door LaSer bij het BKR geregistreerd als lopende lening.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zit nu idd naar knab te kijken en dat ziet er allemaal gelikt uit en als de participaties neem ook goedkoper dan de rabo (door rente verschil met kwartaalsparen) met één maar, de koersopslag bij de creditcard is 2,5x hoger dan bij de rabo.
Verder natuurlijk het risico bij de participaties.
Minus de kosten van het betaalpakket 12 * ¤4,10.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:51 schreef elkravo het volgende:
Die Spaaractie bij ING... kan iemand zeggen of ik het goed snap?
* uitgaand van saldo was 0 in december
* uitgaand ervan dat de 2.500 (of veelvoud daarvan) op 27 februari op de rekening moet staan, en dat het volgens voorwaarden op 1 april er nog moet staan (dus kan je 2 april weghalen) - dat is dus 34 dagen.
- De toprekening geeft 1% (net als oranjerekening onder 25k EUR). Over 2.500 voor 34/365 = rente EUR 2,33
- Maar je krijgt dus 5 EUR extra dus bij elkaar EUR 7,33.
EUR 7,33 terugrekenend naar de rente, kom ik op 3,1466% rente die ING gedurende deze 34 dagen geeft, op bedragen onder de 25k.
Boven de 25k (profijtrekening en oranjerekening geven 1,1%), via zelfde methode kom ik op 3,3246% rente.
En omdat andere banken die percentages niet halen, en als je het geld hebt is het dus verstandig om mee te doen.
Klopt dit?
12x ???quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Minus de kosten van het betaalpakket 12 * ¤4,10.
Verkeerd gekeken maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:22 schreef Ton76 het volgende:
[..]
12x ???
Die ¤4,10 zijn de kosten per kwartaal
Dus doe maar 4* ¤4,10
En 1* ¤4,10 is ook genoeg... want ik zeg meteen na de actie mijn ING rekening weer op.
Geen probleem.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken maar je hebt gelijk.
Is dat zelfs mogelijk?
Is dat niet al enkele jaren afgeschaft? Rente betalen als je moet bijbetalen, maar geen rente ontvangen als je geld terugkrijgt? Het alles-is-voor-Bassie principe zeg maar?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef darktower het volgende:
Belastingdienst. Of ik even alvast voorlopige aanslag 2015 wil betalen. Nooit eerder een voorlopige aanslag gehad, betaalde altijd achteraf. Nu ja: 4% rente op alles wat je teveel betaalt. En de aanslag is 99% zeker véél te hoog. Dus dan maar zo sparen?
Ik zit al bij de ING qua betaalrekening - dus voor mij is dat geen extra kosten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Minus de kosten van het betaalpakket 12 * ¤4,10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |