Nee. Maar het moet haast wel snel, want op BVN is een groot deel van de aflevering wel uitgezonden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:
Al bekend wanneer het nu wordt uitgezonden?
Zal wellicht gewoon een week worden opgeschoven. Praktisch gezien het best - loop je het minst aantal kijkers mis.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:
Al bekend wanneer het nu wordt uitgezonden?
Oh echt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee. Maar het moet haast wel snel, want op BVN is een groot deel van de aflevering wel uitgezonden.
Heeft dat ook een 'uitzending gemist'?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef Tijn het volgende:
Nee. Maar het moet haast wel snel, want op BVN is een groot deel van de aflevering wel uitgezonden.
Ja, hier: http://www.bvn.tv/uitzendinggemistquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Heeft dat ook een 'uitzending gemist'?
Dus jij hebt nu voorkennis!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef Tijn het volgende:
Ja, hier: http://www.bvn.tv/uitzendinggemist
Maar daar staat WIDM niet bij. De aflevering is ook niet volledig uitgezonden, het is bij het laatste spel afgekapt.
Zo gaat dat tegenwoordig. Iedereen kent iedereen via social media. Maar het had niet gehoeven als die jongen gewoon niet zo gekkie was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef Postbus100 het volgende:
Dit gaat wel ver, hoor. Nederland weet straks alles van die jongen. Laat het lekker aan de politie over.
Ik kreeg dat van verschillende mensen in een groepsapp.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet ergens heb kunnen terug vinden.quote:
Volgens een sukkeltje uit een whatsappgroep isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit.
AVROTROS heeft om 20:30 geen uitzending zo te zienquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik kreeg dat van verschillende mensen in een groepsapp.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet ergens heb kunnen terug vinden.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens een sukkeltje uit een whatsappgroep isDat is sowieso onzin, want de executie is niet uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit.
De executie ... klinkt nu best wrang.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin, want de executie is niet uitgezonden.
Het komt nu wel heel dichtbijquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De executie ... klinkt nu best wrang.
Noord Zuid staat dan geprogrammeerd zie ik..quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AVROTROS heeft om 20:30 geen uitzending zo te zien
kan me niet voorstellen dat de KRO primetime zomaar afstaatquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Trebo het volgende:
[..]
Noord Zuid staat dan geprogrammeerd zie ik..
Dat wordt een lastig verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat de KRO primetime zomaar afstaat
zaterdag ipv Bananasplit zou kunnen, 20:25quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat wordt een lastig verhaal inderdaad.
Het zal hoe dan ook op primetime moeten worden uitgezonden ivm de vele kijkers.
WIDM wordt sowieso elke zaterdagavond op NPO3 herhaald, rond 21.30 / 21.45quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdag ipv Bananasplit zou kunnen, 20:25
?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
Sorry, mijn schuld. Was vergeten mijn punten in te vullen in de app, dus moest even wat bedenken om extra tijd te krijgen. .
Teh fack, wij maar verversen op uitzending gemist, en er kwam maar niets (kunnen niet live kijken)
GBquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
?
Ik kan wel gewoon live kijken?
Toch een kudt programma.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdag ipv Bananasplit zou kunnen, 20:25
klopt, maar 20:25 op NPO1 is meer primetime voor zo'n kijkersknallerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WIDM wordt sowieso elke zaterdagavond op NPO3 herhaald, rond 21.30 / 21.45
Hij wil hier niet ladenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
?
Ik kan wel gewoon live kijken?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Tijn het volgende:
WIDM wordt vanavond om half 9 uitgezonden
http://www.npo.nl/gids
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Tijn het volgende:
Er is zaterdag ook nog een herhaling, he.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef Leonos het volgende:
Ja, dan kan ik dus niet
Krijg ik mijn vrije dag terug van gister?
Declareren bij de NOS
Je kunt het én vanavond én morgen én niet via Uitzending Gemist zien?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super onhandig want ik kan het ook niet terugkijken
Niet via de TV nee. Vanavond naar de film en morgen naar PSV - Willem II.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het én vanavond én morgen én niet via Uitzending Gemist zien?
Kijk het dan gewoon vanavond als je terugkomt van de film, of morgen voordat je naar de voetbal gaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet via de TV nee. Vanavond naar de film en morgen naar PSV - Willem II.
Online kan wel maar dat is niet handig vind ik, omdat je zo gemakkelijk gespoilerd wordt.
Art vertelde op twitter👍quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Tijn het volgende:
Dat stellen ze dan maar uit tot na de uitzendingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef PicoMMP het volgende:
Niet te vroeg juichen. Je weet nooit wat er vanavond om 20:00 u staat te gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |