Jouw goede voornemen voor 2015 is meer quality-time met je ouders?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb de wedstrijd bij familie gekeken.
Ah ok! Je werd gemistquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb de wedstrijd bij familie gekeken.
Iddquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Marko dit is leuker dan Heracles voetbal
Nog leuker?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Marko dit is leuker dan Heracles voetbal
Aha.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Jouw goede voornemen voor 2015 is meer quality-time met je ouders?
In ieder geval goed dat ze De_Bunt v De_Knar als laatste doen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Morgen krijgen wel met the power wel een flop show. Misschien sla ik wel over.
15-0 in legs wordt dat jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Die partij wordt 1 richtingsverkeer..quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Lekker Stijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interesseert je blijkbaar heel erg.
Mij interesseert het geen ene tyfus.
Neejohquote:
Floppyquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:06 schreef Zipportal het volgende:
FOK! doet ook aan goede voornemens: Nog steeds die bagger server draaien.
hallo hansquote:
5-0 of 5-1 zou het wel worden ja.Maar ag Vincent kan wel tevreden zijn. Prima WK gespeeldquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die partij wordt 1 richtingsverkeer..
Ik gok 5-1 voor the power.
Zeker, heeft mij wel verrast. In positieve zinquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5-0 of 5-1 zou het wel worden ja.Maar ag Vincent kan wel tevreden zijn. Prima WK gespeeld
Gezien Vincent's rugproblemen verwacht ik er echt niet veel van...iedere gewonnen leg is bonus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh. Taylor zal wel veel hogere gemiddeldes gooien maar vd Voort pakt wel een leg of 5/6 totaal
Haxballquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen we straks ook nog een bepaald spelletje waar ik het van een bepaalde mod helaas niet meer over mag hebben? Als de volgende set is afgelopen ofzo...
Leg uit...quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen we straks ook nog een bepaald spelletje waar ik het van een bepaalde mod helaas niet meer over mag hebben? Als de volgende set is afgelopen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |