quote:
Die kerel is homoquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rick en die Merlijn hebben nu iets toch?
rik is ook van de kromme bananenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zou haar ook doenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Die Marlijn, lekker wijf met lekkere tieten.
iets met schrijvenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
wat was de titel van de uitzending?
De mol kan er niet uit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Is het al eens gebeurt dat de mol er als eerste uitging?
Lezen en schrijven geloof ikquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
Dat kan niet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Iets met schrijven en lezenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:16 schreef Stickertje het volgende:
Als Johnny meedoet zou dat kunnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Bij WIDM ja😀quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Moira. het volgende:
We kunnen iig een aantal mensen afstrepen die geen mol zijn
Ajouad, heb ff geen concreet voorbeeld meer (m'n brein is all over the placequote:
Dat. En nog wel meer dingen die teveel bij een kandidaat passen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ajouad, heb ff geen concreet voorbeeld meer (m'n brein is all over the place) maar aantal dingen gezien waarbij ik dacht "dat doe je echt niet als je de mol bent
", bijv ook zoals hij deed dat hij naar voren stapt met die vrijstellingen terwijl er om geld gevraagd werd. Kwam op me over als iemand die nog niet helemaal weet hoe het werkt, en de mol weet dat wel
Aaf had tenminste nog wel zelfspot,maar deze is echt erg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:19 schreef Moira. het volgende:
Ik erger me wel al leip aan die schrijfsterAaf 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |