Echt he..quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:11 schreef DaMart het volgende:
Twee strepen zijn weggehaald door de mol.
Dat was wel heel duidelijk te zien jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ashwet of hoe je zn naam ook schrijft stapte wel heel opvallend die camera stiekem weg.
Als dat een molactie was werd het wel geknipt hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ashwet of hoe je zn naam ook schrijft stapte wel heel opvallend die camera stiekem weg.
Heb je ook een goed punt.. maar blijf erbij dat Chris alleen op pad was en een tijdje uit beeld wasquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef DaMart het volgende:
Die camera's waren volgens mij vanuit de controlekamer heel makkelijk uit positie te brengen door aan de kabel te trekken.
Ja want alles zat in de knoop.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef DaMart het volgende:
Die camera's waren volgens mij vanuit de controlekamer heel makkelijk uit positie te brengen door aan de kabel te trekken.
Dat kan ook nog jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |