zer lijken verder landinwaarts te komen inderdaad. Kan een probleempje worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
morgen worden er nog zwaardere windstoten verwacht.
deze winter is al winterser dan vorig jaar. Het is nog niet eens half januari.quote:
windverwachtingen zijn lastig, maar er lijkt toch flink veel wind in te zitten, dat kan aan de kust zomaar een 6Bft worden...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef OngeschiktX het volgende:
Wat verwachten jullie aan wind komende maandag? Ik moet in het noordelijk kustgebied minimaal 5 uur lang <6bft hebben, hangt vrij veel vanaf.
Wel goed vasthouden dat biertje, anders waait ie weg. Behoorlijk windje rond Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef franske19 het volgende:
Lekker in de tuin gaan zitten met een koud biertje zometeen.
Jij zit eerste rang morgen hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker windje hier, dikke 4bft, buitenom tegen de 6bft aan
Bijna eerste rangquote:
Het kwam dus niet door de drank dat ik het zo warm vond buitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef dick_laurent het volgende:
14.4 graden momenteel in delen van brabant, om middernacht, in januari.
Wauw.
Ik zit net op het randje, nog net oranjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:00 schreef quirina het volgende:
http://www.noodweercentra(...)-voor-nederland.html
Poeh hee code rood..
Pittig hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |