Wat is jouw temperatuurquote:
Schiet al opquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:41 schreef dick_laurent het volgende:
http://days.to/spring/2015
Ik wacht geduldig
Gelukkig gaan we nu snel de goede richting op. Ook de dagen worden weer langer gelukkig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:41 schreef dick_laurent het volgende:
http://days.to/spring/2015
Ik wacht geduldig
Vooruitzichtenquote:
Ja, winter is koud, vies, nat en geeft alleen maar problemen op de wegquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De winter is net begonnen. Nu al dromen over lente
?
mag wel, de oude sneeuw is hier bijna weg.quote:
Afgezien van dat deze pluim het niet met je eens is, kan het met 6 graden natuurlijk gewoon nog sneeuwen. En voor het gemak pak jij ook nog even de maximumtemperatuur erbij terwijl die het grootste gedeelte van de dag niet bereikt wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:51 schreef dick_laurent het volgende:
In de pluim staat voor volgende week zaterdag een flinke sneeuwpiek
Terwijl de vooruitzichten (behalve as maandag/dinsdag) over het algemeen zacht weer met n graad of 6/7 aangeven. Dus hoe kan er dan zo'n enorme sneeuwpiek in de voorspelling zitten?
[ afbeelding ]
Je weet dat pluimen na 5-6 dagen niet serieus te nemen zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:51 schreef dick_laurent het volgende:
In de pluim staat voor volgende week zaterdag een flinke sneeuwpiek
Terwijl de vooruitzichten (behalve as maandag/dinsdag) over het algemeen zacht weer met n graad of 6/7 aangeven. Dus hoe kan er dan zo'n enorme sneeuwpiek in de voorspelling zitten?
[ afbeelding ]
Ohja, nee jij weet wel weer beter. Sorry, ik zal niet meer zulke enorm rare vragen stellenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van dat deze pluim het niet met je eens is, kan het met 6 graden natuurlijk gewoon nog sneeuwen. En voor het gemak pak jij ook nog even de maximumtemperatuur erbij terwijl die het grootste gedeelte van de dag niet bereikt wordt.
Het is niet zo raar, want zo ver de modellen gaan nu nog, is het veel te vochtig voor sneeuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, nee jij weet wel weer beter. Sorry, ik zal niet meer zulke enorm rare vragen stellen
Het kan in principe bij zes graden nog sneeuwen. Minima liggen vaak net boven nul. Dus heel vreemd dat er sneeuw kan vallen is het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, nee jij weet wel weer beter. Sorry, ik zal niet meer zulke enorm rare vragen stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |