abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148735999
De kraaien vielen me nu echt heel erg op, daar moet gegarandeerd iets mee zijn, ze gaan echt niet opeens elke aflevering zomaar kraaien laten zien voor de gein.

Carolina blijft mijn nummer 1 verdachte, en Margriet 2e, Rik wordt door daadwerkelijk niemand verdacht van de kandidaten en wel door half het internet, dat is vaak een goede reden om aan te nemen dat die geen mol is, want het ligt er blijkbaar te dik bovenop
*O*
pi_148737481
Mijn tunnelvisie richting Rik begint ook te ontstaan nu :'(

Ik wil geen tunnelvisie :(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_148739090
De tweettheorie kan nu weg, toch?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 09:05:29 #244
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_148739212
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
:Y
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport vrijdag 16 januari 2015 @ 09:31:43 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148739648
Chris vind ik teveel castmol, daarom Rik. Maar niemand van de kandidaten zit op hem, dus is het toch Margriet?

Carolina doet weinig, Victor haalde 100 euro binnen, ajouad is te fanatiek en Martine zie ik de mol niet zijn. En dan is er Marlijn die in NY zou zitten..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148739990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:58 schreef d.k. het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met hoogtevrees zo relaxed in een klein vliegtuigje zien zitten. Bovendien, Rik krijgt zijn rugzak aangereikt als hij uit het vliegtuig stapt. Op dat moment had hij de envelop moeten zien.
Met hoogtevrees ben je niet meteen bang om te vliegen. Een vriend van mij heeft al hoogtevrees op een keukentrapje maar zet hem in een vliegtuig en hij is als een kind zo blij.

Wat die enveloppe betreft ben ik met je eens, of Chris of Rik zat daar de boel te belazeren, misschien wel allebei.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_148740129
Had gister een discussie met een vriendin over Marlijn. Ze stelde vrij snel na het kopen van het doek voor dat er een schaar nodig was. Voor mij bewijst dat, dat zij de mol niet is omdat de mol dat nooit zou voorstellen. Vriendin zei maar dan kun je lekker misknippen. Volgens mij is het beter om op het strand te zitten zonder schaar dan om te moeten gaan klooien en misknippen, dat valt veel meer op.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:21:55 #248
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148740752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marlijn
is marlijn echt gespot in NY of is het alleen maar van horen zeggen. want dan kan het ook gewoon misleiding zijn.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_148740992
heeft nou niemand dat telefoonnummer gezien in t begin van de aflevering? kwam als snel shot in beeld, volgens mij was het een nl 06 nummer...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_148742524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:31 schreef swarmahoer het volgende:
heeft nou niemand dat telefoonnummer gezien in t begin van de aflevering? kwam als snel shot in beeld, volgens mij was het een nl 06 nummer...
Dat nummer staat ook in de leader en was vorige week onderdeel van de opdracht in het theater. Dus iedereen heeft dat nummer inmiddels wel gezien ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_148742530
Ik neig meer naar Rik op basis van die gemiste envelop, Chris is al veel te verdacht in de groep.

Mijn oorspronkelijke mol Ajouad zit toch te weinig op sleutelposities bij de opdrachten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_148743902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef Zeta het volgende:
De kraaien vielen me nu echt heel erg op, daar moet gegarandeerd iets mee zijn, ze gaan echt niet opeens elke aflevering zomaar kraaien laten zien voor de gein.
Net als het geluid van het fototoestel vorig jaar bedoel je? :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wacht nog even volgende week af ;) Als dan de volgende op de lijst afvalt geloof ik er nog deels in.
pi_148743970
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Karstman het volgende:

[..]

Met hoogtevrees ben je niet meteen bang om te vliegen. Een vriend van mij heeft al hoogtevrees op een keukentrapje maar zet hem in een vliegtuig en hij is als een kind zo blij.
Herkenbaar.

Ik vind het best eng om op een laddertje te staan om een lamp te vervangen, terwijl vliegen geen probleem is. Een krakkemikkig balkon op één hoog vind ik ook beangstigend.

Mijn eigen verklaring hiervoor: als je van een keukentrap/balkon pleurt, overleef je het normaal gesproken, maar kun je wel van alles breken. Als je uit een vliegtuig valt, ben je dood. Ook ziet alles er vanuit een vliegtuig wat minder echt uit.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 15:47:06 #254
42184 crew  DaMart
pi_148750235
Muzikale aanwijzing voor de volgende afvaller: Will Young - Anything is possible.

Deze zinnen waren het (als ik goed oplette ;) ):

quote:
I'm flying high like the wind
Reaching the impossible, I'll never doubt again
  roze vrijdag 16 januari 2015 @ 16:42:26 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148751820
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het best eng om op een laddertje te staan om een lamp te vervangen, terwijl vliegen geen probleem is
Heb ik ook :9
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 16 januari 2015 @ 16:42:48 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148751835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef eborn het volgende:
Net als het geluid van het fototoestel vorig jaar bedoel je? :+
Volgens mij hoorde ik dat dit seizoen ook een paar keer..
pi_148756116
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef DaMart het volgende:
Muzikale aanwijzing voor de volgende afvaller: Will Young - Anything is possible.

Deze zinnen waren het (als ik goed oplette ;) ):

[..]

Misschien Ajouad? omdat tot nu toe telkens in de artiest\titel de aanwijzing zat, en Ajouad de jongste is?

en volgens mij zei ajouad ook alles is mogelijk in de aflevering

[ Bericht 4% gewijzigd door Zeta op 16-01-2015 19:51:42 ]
*O*
pi_148757312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Ik vind het best eng om op een laddertje te staan om een lamp te vervangen, terwijl vliegen geen probleem is. Een krakkemikkig balkon op één hoog vind ik ook beangstigend.

Mijn eigen verklaring hiervoor: als je van een keukentrap/balkon pleurt, overleef je het normaal gesproken, maar kun je wel van alles breken. Als je uit een vliegtuig valt, ben je dood. Ook ziet alles er vanuit een vliegtuig wat minder echt uit.
mijn theorie is dat zolang ik in contact sta met de aarde (in reuzenrad, op trap etc) ik er last van heb. Zodra er geen contact is (vliegtuig, luchtballon) heb ik er geen last van!
pi_148759317
Wat vinden we van de ontzettend duffe actie van Marlijn?
Touwtje zien, zeggen dat je springt maar dat niet doen en de boobytrap af laten gaan.
pi_148759831
Aan het begin van de tuktuk opdracht zie je vooraf een aantal tuktuks oplichten. Niet alle tuktuks zijn tegelijk gehighlight en ze herhalen het patroon twee keer (zover ik kan zien dezelfde animatie). Ik heb ze even geel omcirkeld.

Dit zijn de tuktuks die gehighlight zijn en daarmee waarschijnlijk een envelop bevatten:

In totaal zijn dit 11 tuktuks. Er was één envelop met MOL er op. Op dit moment zijn er nog maar 8 kandidaten, maar we begonnen met 10. Ik heb nagekeken welke lettercodes in beeld zijn geweest (in volgorde van verschijnen):

RIW - Rik van de Westelaken
AJE - Ajouad El Miloudi
PID - Pieter Derks
MAS - Martine Sandifort
MAL - Margriet van der Linden

(CHZ (?) op 09:32)
(MAL op 10:50)
(MOL op 10:52)
(MAL op 11:02)
MAW - Marlijn Weerdenburg
(PID op 11:28)
(MOL op 11:54)
EVB - Evelien Bosch
VIB - Viktor Brand (letters niet in beeld geweest, enkel envelop in beeld)

(MOL op 13:22)
(EVB op 13:31)
(lijkt op AAL, dus MAL (?), op 14:19)
(RIW op 14:43, letters niet in beeld geweest)
(MAL op 15:34)
CHZ - Chris Zegers (letters vlak daarna ook in beeld)
(MAS (?) op 19:40)

(dubbele keren in beeld tussen haakjes met tijd erbij)

Alleen van Carolina is niets in beeld geweest. Of die AAL rond 14.19 moet CAD zijn geweest, maar ik haalde dat er niet uit. Er waren wel 11 tuktuks (volgens de tekening), dus er was ruimte voor alle (ex-)kandidaten en de MOL envelop. Vreemd dat Carolina dan als enige niet in beeld was, maar dat zegt op zich niets.

Je ziet vanaf 10.50 wel even snel MAL en meteen daarna MOL in beeld. Volgens mij is het maar een paar frames. Apart, maar ook niet heel verdacht.

Oftewel: niets uit op te maken zover ik kan zien :+

Ik vond het eerst nog verdacht dat Rik zei: "Ik heb al jullie enveloppen gezien". En toen doodleuk de afkortingen ging noemen, maar niet de positie. Maar blijkbaar heeft hij dat wel gedaan, want Marlijn wist haar envelop dankzij hem te vinden. Stukje montage dus ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door eborn op 16-01-2015 21:43:24 ]
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:37:16 #261
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_148763161
Rik heeft nog wel iemand verteld waar diens envelop lag, volgens mij.

Rik met zijn (N.) Carolina-shirt overigens...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_148763992
Net teruggekeken, en ik blijf voorlopig nog even in de Carolina-tunnel. Als ze de mol niet zou zijn, is ze in elk geval erg weinig productief.
In die lasergame-opdracht gaat ze in het eerste team, en haalt ze 2 enveloppen weg. Ik neem aan de makkelijkste enveloppen om te pakken (of misschien zelfs degenen met het meeste geld) en uiteraard niet die van zichzelf.
In die andere opdracht was het handiger geweest vanuit het vliegtuigje te mollen, maar zit ze ter compensatie wel in het groepje dat als eerste de buitengewoon nutteloze paraplu's koopt, waarmee je onmogelijk een woord kan uitbeelden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  roze zaterdag 17 januari 2015 @ 00:31:50 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148766660
Dit vind ik ook wel een goede trouwens, zie het nu bij MolTalk. je zag in het begin van de eerste opdracht een paar lettercombi's bij in de toektoek stonden. Bij één stond een DeMol envelop, bij de andere 3 of 4 zie je alleen de letters.

pi_148768212
Omdat Rik toch nog iets nuttigs aan deze dag wil overhouden, besluit hij om zijn observaties omtrent Chris voor zich te houden, want dit is vitale informatie en, zo zegt hij, “Informatie Is Macht”.

Zei Kim, de Mol in 2010 niet iets soortgelijks? “Kennis Is Macht” – afgekort KIM / Kim Is Mol? En vervang “Informatie” door “Ik” en zet daar “Is Mol” bij, krijg je dan niet alleen een zin die grammaticaal gezien voor geen meter klopt, maar tevens een aanwijzing is
  One tough cookie zaterdag 17 januari 2015 @ 02:23:06 #265
169210 liesje1979
pi_148768576
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Viktor gaat er dus uit?
Of de mol gaf Victor een plus 1 vrijstelling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  One tough cookie zaterdag 17 januari 2015 @ 02:27:41 #266
169210 liesje1979
pi_148768619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:13 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Volgens mij was het Chris, maar heb nog niet teruggekeken. Zal morgen ff checken of ik alles goed onthouden heb :P
Chris zei het inderdaad, maar het was duidelijk dat Rik het eerder geopperd had, zo van ik denk het idee van Rik, lasergamen.
  One tough cookie zaterdag 17 januari 2015 @ 02:32:45 #267
169210 liesje1979
pi_148768657
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Karstman het volgende:
Had gister een discussie met een vriendin over Marlijn. Ze stelde vrij snel na het kopen van het doek voor dat er een schaar nodig was. Voor mij bewijst dat, dat zij de mol niet is omdat de mol dat nooit zou voorstellen. Vriendin zei maar dan kun je lekker misknippen. Volgens mij is het beter om op het strand te zitten zonder schaar dan om te moeten gaan klooien en misknippen, dat valt veel meer op.
Ik snapte echt niet waarom ze niet gewoon op de stof het woord schilderden. Ze hadden toch verf? Of was de kleur van de verf overeenkomstig met de kleur van de deksel van de verf? Want dan was de verf nutteloos. :D
Ik vond het overigens wel slim die paraplu's.
pi_148772832
Carolina verraden omdat ze als enige geen vrijstelling heeft

City of Angels uit under the bridge is Tilburg, daar heeft Marlijn blijkbaar gestudeerd
to infinity and beyond
pi_148789453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef Zeta het volgende:

Carolina blijft mijn nummer 1 verdachte, en Margriet 2e, Rik wordt door daadwerkelijk niemand verdacht van de kandidaten en wel door half het internet, dat is vaak een goede reden om aan te nemen dat die geen mol is, want het ligt er blijkbaar te dik bovenop
Richt je niet op de kraaien zou ik zo zeggen : vorig seizoen waren er ook iedere aflevering camera flits geluiden en dat was achteraf gezien ook niks, sowieso maken de kijkers de meest uiteenlopende theorieen waaraan de makers nog niet eens gedacht hadden, want die houden het meestal vrij simpel (denk maar eens aan die vishengels vorig seizoen)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_148789613
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik neig meer naar Rik op basis van die gemiste envelop, Chris is al veel te verdacht in de groep.

Mijn oorspronkelijke mol Ajouad zit toch te weinig op sleutelposities bij de opdrachten
Als ze net uit dat vliegtuig stappen staat Chris vlak voor de boei en om Rik daarvan af te leiden wijst ie Rik met zn arm de andere kant op :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')