quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De tweettheorie kan nu weg, toch?
Met hoogtevrees ben je niet meteen bang om te vliegen. Een vriend van mij heeft al hoogtevrees op een keukentrapje maar zet hem in een vliegtuig en hij is als een kind zo blij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:58 schreef d.k. het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met hoogtevrees zo relaxed in een klein vliegtuigje zien zitten. Bovendien, Rik krijgt zijn rugzak aangereikt als hij uit het vliegtuig stapt. Op dat moment had hij de envelop moeten zien.
is marlijn echt gespot in NY of is het alleen maar van horen zeggen. want dan kan het ook gewoon misleiding zijn.quote:
Dat nummer staat ook in de leader en was vorige week onderdeel van de opdracht in het theater. Dus iedereen heeft dat nummer inmiddels wel gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:31 schreef swarmahoer het volgende:
heeft nou niemand dat telefoonnummer gezien in t begin van de aflevering? kwam als snel shot in beeld, volgens mij was het een nl 06 nummer...
Net als het geluid van het fototoestel vorig jaar bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef Zeta het volgende:
De kraaien vielen me nu echt heel erg op, daar moet gegarandeerd iets mee zijn, ze gaan echt niet opeens elke aflevering zomaar kraaien laten zien voor de gein.
Ik wacht nog even volgende week afquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De tweettheorie kan nu weg, toch?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Met hoogtevrees ben je niet meteen bang om te vliegen. Een vriend van mij heeft al hoogtevrees op een keukentrapje maar zet hem in een vliegtuig en hij is als een kind zo blij.
quote:I'm flying high like the wind
Reaching the impossible, I'll never doubt again
Heb ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het best eng om op een laddertje te staan om een lamp te vervangen, terwijl vliegen geen probleem is
Volgens mij hoorde ik dat dit seizoen ook een paar keer..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef eborn het volgende:
Net als het geluid van het fototoestel vorig jaar bedoel je?
Misschien Ajouad? omdat tot nu toe telkens in de artiest\titel de aanwijzing zat, en Ajouad de jongste is?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef DaMart het volgende:
Muzikale aanwijzing voor de volgende afvaller: Will Young - Anything is possible.
Deze zinnen waren het (als ik goed oplette):
[..]
mijn theorie is dat zolang ik in contact sta met de aarde (in reuzenrad, op trap etc) ik er last van heb. Zodra er geen contact is (vliegtuig, luchtballon) heb ik er geen last van!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik vind het best eng om op een laddertje te staan om een lamp te vervangen, terwijl vliegen geen probleem is. Een krakkemikkig balkon op één hoog vind ik ook beangstigend.
Mijn eigen verklaring hiervoor: als je van een keukentrap/balkon pleurt, overleef je het normaal gesproken, maar kun je wel van alles breken. Als je uit een vliegtuig valt, ben je dood. Ook ziet alles er vanuit een vliegtuig wat minder echt uit.
Of de mol gaf Victor een plus 1 vrijstelling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris zei het inderdaad, maar het was duidelijk dat Rik het eerder geopperd had, zo van ik denk het idee van Rik, lasergamen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:13 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was het Chris, maar heb nog niet teruggekeken. Zal morgen ff checken of ik alles goed onthouden heb
Ik snapte echt niet waarom ze niet gewoon op de stof het woord schilderden. Ze hadden toch verf? Of was de kleur van de verf overeenkomstig met de kleur van de deksel van de verf? Want dan was de verf nutteloos.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Karstman het volgende:
Had gister een discussie met een vriendin over Marlijn. Ze stelde vrij snel na het kopen van het doek voor dat er een schaar nodig was. Voor mij bewijst dat, dat zij de mol niet is omdat de mol dat nooit zou voorstellen. Vriendin zei maar dan kun je lekker misknippen. Volgens mij is het beter om op het strand te zitten zonder schaar dan om te moeten gaan klooien en misknippen, dat valt veel meer op.
Richt je niet op de kraaien zou ik zo zeggen : vorig seizoen waren er ook iedere aflevering camera flits geluiden en dat was achteraf gezien ook niks, sowieso maken de kijkers de meest uiteenlopende theorieen waaraan de makers nog niet eens gedacht hadden, want die houden het meestal vrij simpel (denk maar eens aan die vishengels vorig seizoen)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef Zeta het volgende:
De kraaien vielen me nu echt heel erg op, daar moet gegarandeerd iets mee zijn, ze gaan echt niet opeens elke aflevering zomaar kraaien laten zien voor de gein.
Carolina blijft mijn nummer 1 verdachte, en Margriet 2e, Rik wordt door daadwerkelijk niemand verdacht van de kandidaten en wel door half het internet, dat is vaak een goede reden om aan te nemen dat die geen mol is, want het ligt er blijkbaar te dik bovenop
Als ze net uit dat vliegtuig stappen staat Chris vlak voor de boei en om Rik daarvan af te leiden wijst ie Rik met zn arm de andere kant opquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik neig meer naar Rik op basis van die gemiste envelop, Chris is al veel te verdacht in de groep.
Mijn oorspronkelijke mol Ajouad zit toch te weinig op sleutelposities bij de opdrachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |