En hij is volgens mij als enige langs dat autootje nog geweest waar de envelop voor de Mol in zat, wat er dan ook in die envelop zat, heel interessant.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel ik niet zo overtuigd ben, was het bedrag in die ene envelop wel aan de magere kant. Wellicht wist hij welke envelop te pakken of heeft hij er geld uit gehaald en weggegooid.
Degene die dit bedacht heeft denkt dat Chris en Viktor halverwege een soort Harry Potter-achtige truc uitgehaald hebben waarbij ze elkaars gedaante aannemen? Of zie ik het verkeerd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:52 schreef CarloV het volgende:
Om je nog meer in de tunnel van Viktor te helpen:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zaten Rik en Viktor (dus niet Chris) in het vliegtuig en kwamen daarna Rik en Viktor terug zonder geld, verder staat in de bijbehorende tekst, dat er 5 kandidaten te voet waren, en 2 in het vliegtuig (dus er is 1 over). Source: http://web.avrotros.nl/wieisdemol/Afleveringen/3/opdracht2.aspx
Niet dat ik Viktor verdenk, maar als iemand hier een hint in ziet, ga je gang.
Ik zit eerder te denken aan kwantum mechanica, waarbij Viktor op twee plaatsen tegelijk isquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die dit bedacht heeft denkt dat Chris en Viktor halverwege een soort Harry Potter-achtige truc uitgehaald hebben waarbij ze elkaars gedaante aannemen? Of zie ik het verkeerd?
Staat wel heel knullig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:52 schreef CarloV het volgende:
Om je nog meer in de tunnel van Viktor te helpen:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zaten Rik en Viktor (dus niet Chris) in het vliegtuig en kwamen daarna Rik en Viktor terug zonder geld, verder staat in de bijbehorende tekst, dat er 5 kandidaten te voet waren, en 2 in het vliegtuig (dus er is 1 over). Source: http://web.avrotros.nl/wieisdemol/Afleveringen/3/opdracht2.aspx
Niet dat ik Viktor verdenk, maar als iemand hier een hint in ziet, ga je gang.
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 22-01-2015 om 20:00:15Weer een witte eikel. Nu met 18 verrassingen. #widm reageer retweet
Maar waarbij Chris dan ook nog in het vliegtuig zit, want op het plaatje waar het over Rik en Viktor gaat zie je toch wel heel duidelijk Rik en Chrisquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik zit eerder te denken aan kwantum mechanica, waarbij Viktor op twee plaatsen tegelijk is
Ja ik denk ook dat Chris ineens molblindheid had en dus niks zag, maar Viktor zag gelukkig wel bentota staan. En vergeet niet op het tweede plaatje zie je Viktor heel verbaasd kijken dat hij zelf geen geld terug had genomen, ook een molactie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarbij Chris dan ook nog in het vliegtuig zit, want op het plaatje waar het over Rik en Viktor gaat zie je toch wel heel duidelijk Rik en Chris
Nu ben ik in de war over of dit nou serieus is of nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Chris ineens molblindheid had en dus niks zag, maar Viktor zag gelukkig wel bentota staan. En vergeet niet op het tweede plaatje zie je Viktor heel verbaasd kijken dat hij zelf geen geld terug had genomen, ook een molactie.
Ik ben niet in de war!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war over of dit nou serieus is of niet
Degene die die plaatjes en zinnetjes bij elkaar heeft gezet volgens mij welquote:
Ja krijg je met mollenogen, dat duidt erop dat de mol het heeft geschreven, Chris verdoezelt hier zijn naam, en doet het lijken alsof de mol niet in het vliegtuig zat, conclusie: Chris is de molquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die die plaatjes en zinnetjes bij elkaar heeft gezet volgens mij wel
Man man man, ik ga wel gewoon kijken zoquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:20 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja krijg je met mollenogen, dat duidt erop dat de mol het heeft geschreven, Chris verdoezelt hier zijn naam, en doet het lijken alsof de mol niet in het vliegtuig zat, conclusie: Chris is de mol
meerdere kan die zijn, maar ook meer vandaar mijn vraag....quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:35 schreef svann het volgende:
'Meerdere' is meer dan één.
Dat klopt toch prima met die twee van Chris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |