Ach, Carolina voelde zich ook verraden dat zij geen vrijstelling kreeg.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef Dekatria het volgende:
Dat met die boot was wel enorm knullig
Ik moest bij de confrontatie van Rik en Marlijn wel meteen aan de titel van de aflevering denken.
En dan dat vlug wegrennen bij de 2e opdracht.... en dan vooral niet kijken naar de envelop...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond bij de schermen net het opvallend dat er bij Rik een kraai was die - volgens mij - drie keer kraaide, of riep of hoe dat ook moge heten bij kraaien. Titel was verraden. Judas werd 3x verraden. Dus dat bevestigt mij in mijn vermoeden van de mol. Volgens mij zaten er bij die anderen ook geen fragmentjes tussen.
Zie net dat bij de intro van widm een zwarte vogel (kraai) rechts in beeld vliegt als margriet in beeld komtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef Alleforums het volgende:
Mhhm, die kraaien zijn toch wel echt dingen die telkens terugkomen; luister maar eens op de achtergrond in het stuk waarin art praat bij 1:35
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/splash/
Ik vind de twee meest verdachte personen rik en margriet.Vanwege mijn tunnelvisie vorig jaar blijf ik enigszins vorozichtig met hints die er gegeven worden. Rik heeft naar mijn mening erg goede en sterke hints die naar hem verwijzen, maar voor een mol zegt hij wel eens dingen die je niet zou zeggen als mol (omdat je de consequenties weet) Voor margriet denk ik dat het een perfecte mol kan zijn, hoe ze doet, wat ze allemaal zegt en mijn gevoel geeft gewoon een beeld waarin ze in aflevering 10/11 al haar mollenstreken gaat opbiechten. De hints en aanwijzingen zijn hier juist minder sterk aanwezig.
Dat was Rik toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Meteen zegt Chris dat ze gaan lasergamen.
Volgens mij was het Chris, maar heb nog niet teruggekeken. Zal morgen ff checken of ik alles goed onthouden hebquote:
Chrisen Victor hadden ook een envelop. Marlijn toch ook?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hier mijn hersenspinsels bij deze aflevering.
De titel van de aflevering is 'Verraden'. Meteen zegt Chris dat ze gaan lasergamen. Hij verraadt de volgende opdracht dus.
Stel dat Viktor de mol is. Hij verraadt zijn molrol door als enige geld binnen te halen. Bovendien zat er maar 100 euro in de envelop.. Beetje weinig. Zien we bij de terugblik dat hij wat geld weggooit voor hij terug gaat naar de groep?
Nog niet teruggekeken maar er was bij de lasergameopdracht 1 enveloppe voor de mol. Welke namen hebben we verder gezien? Lijkt me dat er eentje over moet blijven??
MAS(Martine)
MAL (Margriet)
RIW (Rik)
AJM (Ajoud)
Wie vult aan?
Rik benoemt dat hij Marlijn verdenkt. Verraad van vriendschap/verbond?
Ook opvallend: Rik zegt 'we gaan richting de zee, daar zijn ze sowieso niet'. Wil hij Chris afleiden van het strand?
Chris zegt 'Zijn we nou blind?' Mol = blind
Carolina voelt zich verraden door Viktor bij de vrijstellingen.
Tot nu toe vind ik het een gaaf seizoen en toffe groep. Mijn hoofdverdachten zijn Rik, Chris en Marlijn. En ergens blijft Carolina ook verdacht maar ik zou het echt jammer vinden als zij de mol blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De tweettheorie kan nu weg, toch?
Met hoogtevrees ben je niet meteen bang om te vliegen. Een vriend van mij heeft al hoogtevrees op een keukentrapje maar zet hem in een vliegtuig en hij is als een kind zo blij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:58 schreef d.k. het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met hoogtevrees zo relaxed in een klein vliegtuigje zien zitten. Bovendien, Rik krijgt zijn rugzak aangereikt als hij uit het vliegtuig stapt. Op dat moment had hij de envelop moeten zien.
is marlijn echt gespot in NY of is het alleen maar van horen zeggen. want dan kan het ook gewoon misleiding zijn.quote:
Dat nummer staat ook in de leader en was vorige week onderdeel van de opdracht in het theater. Dus iedereen heeft dat nummer inmiddels wel gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:31 schreef swarmahoer het volgende:
heeft nou niemand dat telefoonnummer gezien in t begin van de aflevering? kwam als snel shot in beeld, volgens mij was het een nl 06 nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |