SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja yolo, heb me haren al gestyled.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd mn hoofddoek af in damso
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb je goed geleerd zie ik.
Je had mij die chinatown wiki gegeven?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip wrm bedank je mij in vorige topic
oh stond ik aangemeld op janpiraatquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Je had mij die chinatown wiki gegeven?
oh dat was jannnnnnnquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh stond ik aangemeld op janpiraat
geen problem bby
Ging je bij shabu shabu eten morgen?
Ewa je zou onze close encounter geheim houdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage fuckerik ben zoooo verkouden en keelpijn en pijn achter mn ogen alles. BEDANKT He
Wel buiten de nationale feestdagen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
is de studentenov geldig deze vakantie?
Wel. Maar ik ben vanaf volgende week weer 1.5 week vrij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
kan je jouw vrije dagen niet kiezen?
ja duh hoe denk je anders dt ik morgen ga tourenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
is de studentenov geldig deze vakantie?
Nope.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Peunage het volgende:
Is de kermis bij de Dam in Amsterdam het hele jaar open?
ik weet niet, hmm even denken, hmm, echt een hersenkraker deze hoor, hmm.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja duh hoe denk je anders dt ik morgen ga touren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |